Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

minne mennä jo 40 vuotias lesbo nainen oulussa

yksi meistä

Siinäpä kysymys, johon toivon vastauksia. Ajankohta 23.10. Kiitos jo etukäteen.

13

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <staditar 40++>

      Mitä sä siellä niin ylhäällä teet, laskeudu tänne alemmas, paaaljon alemmas niin mä tuun sua asemalle vastaan kukkapuskan kaa, halaan ja toivotan tervetulleeks, sit vien sut meille ja teen jotain suussasulavaa sapuskaa, vähän viiniä, jos juot, pari kynttelii pöydälle tuikkimaan, sen jälkeen rentouttava hetki vaikka musiikin parissa, sitten voisin tutustuttaa sinut kaupungin mannermaisiin menomestoihin, niinettä puuhaa kyllä riittäisi aamuntunneille asti.Tällaista ohjelmaa järjestäisi stadin friidu.p.s tämä ei ollut kyllä vastaus sun kysymykseen mut saahan sitä toivossa elää!

      • 1+3

        Tässä kaupungissa elää paljonkin lesboja, jotka eivät "käy missään". Esim. itselläni on lapsia, joten olen joko töissä tai kotona, en missään baanalla, en koskaan. Samoin on monen ikäiseni lesbo-naisen tilanne. Ei oikeasti aavistustakaan, kuinka löytää kumppani, jos ei ole baari-iässä/-asenteessa.


      • 8410
        1+3 kirjoitti:

        Tässä kaupungissa elää paljonkin lesboja, jotka eivät "käy missään". Esim. itselläni on lapsia, joten olen joko töissä tai kotona, en missään baanalla, en koskaan. Samoin on monen ikäiseni lesbo-naisen tilanne. Ei oikeasti aavistustakaan, kuinka löytää kumppani, jos ei ole baari-iässä/-asenteessa.

        Sama täällä.. Missä kaikki Oulun naiset käy?


      • @oulu
        8410 kirjoitti:

        Sama täällä.. Missä kaikki Oulun naiset käy?

        Beckussa tai Huikassa..


      • vainminä
        @oulu kirjoitti:

        Beckussa tai Huikassa..

        Ja kun Becksu ja Huikka on nähty niin työ, koti ja lähikauppa ovat ihan ok. Ja yksinoloon turtuu


      • toinen kohta 40...

        tulisitko vastaan vaikka en niin ylhäältä tulisikaan?ihan vaan täältä pääkaupungista...


      • Hapsu
        1+3 kirjoitti:

        Tässä kaupungissa elää paljonkin lesboja, jotka eivät "käy missään". Esim. itselläni on lapsia, joten olen joko töissä tai kotona, en missään baanalla, en koskaan. Samoin on monen ikäiseni lesbo-naisen tilanne. Ei oikeasti aavistustakaan, kuinka löytää kumppani, jos ei ole baari-iässä/-asenteessa.

        kaupungistakaan kiinni tuo löytämisen vaikeus.
        Luulisi Hesassakin olevan eräänkin "aikuisen" naissinkun ja Oulun seudulla aloittajan lisäksi muita.
        Mutta eipäs olekaan niin helppoa, mehän sen tiedämme! Me, jotka tosiaan hilataan itseämme pääasiassa välillä työ-koti.
        Nyt voisi moni kysyä, että kuka käskee hilata tota väliä. No ei kukaan, mutta jos ei baari-illat, meikätapahtumat iske, niin mitä jää jäljelle? Teatteri, punttisali, koirapuistot.... Kyllähän siinä luonnollisesti sivistys ja haba kasvais ja koirarodut tulisi tutuiksi...,

        Näillä se mennään joka tapauksessa :)


    • pivotit 40

      jotenkin niin harmittavan surullista kun meitä yksin elämässään olevia tuntuu kuitenkin olevan pitkin ja poikin tätä kaunista suomen neitoamme ja kuitenkin on niin, että jostain syystä me emme vaan löydä toisiamme. Harva meistä yksin olevista omaehtoisesti haluaa yksin olla? En minä ainakaan, mutta yksin elän kuitenkin. Haluaisinko jotain muuta? Kyllä, kuten varmasti niin moni muukin. Sillä ei tämä elämänmuoto mitään herkkua pidemmän päälle ole, vaikka kuinka saisikin tyydytystä muusta elämästä, ystävistä, työstä, harrastuksista. Ainakin minä kaipaan toista ihmistä vierelleni valtavasti. Ja lopuksi jos on vaikea löytää kumppania oulusta tai jopa helsingistä niin kuvitelkaapa mitä se on jossain pienemmällä paikkakunnalla jossa elämä on?

    • """"" """" """"

      Minne voitas vaik tehdä yhteinen tapaaminen? Olen kans yksin viel ylempänä oulua.Sellainen yhteis tapaaninen 40v-50 Oisko jollakin ideoita laittaa tänne? Meitä on paljon uskoisin :) Ei anneta elämän mennä hukkaan haaveilemalla.Laitetaan töpinäksi!!

      • 22 22

        tapaaminen vaikka toosi ylöös vaikka johkin tunturi keskukseen ?


      • NAPA
        22 22 kirjoitti:

        tapaaminen vaikka toosi ylöös vaikka johkin tunturi keskukseen ?

        Navan seudulle,Suomi-neitoa :)) Kiinnostaako? ois tasavertaista kaikille... vaik pohjoisesta oonkin!!1


      • Tunturin nainen
        NAPA kirjoitti:

        Navan seudulle,Suomi-neitoa :)) Kiinnostaako? ois tasavertaista kaikille... vaik pohjoisesta oonkin!!1

        Tulkaa tänne kaikki kauniit ja ihanat naiset kyl tavallisetkin kelpaa kuhan ootte vain "lepakoita",nautiskelemaan, Lapin luonnosta ja rauhasta... Täällä on tosi ihania mökkejä missä asustella ja tehdä mukavaa ;D


    • Anonyymi

      tule tänne tai minä tulen sinne eläkäinen 66 ja pieni koira oliver

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe