Olen 20-vuotias parturi-kampaajan opintoni toistaiseksi keskeyttänyt nainen asuntoa vailla. Mukanani muuttaisi myös kaksi pientä kissaa. Tällä hetkellä asumme Joensuussa, mutta tahtoisimme muuttaa pääkaupunkiseudulle (lähinnä Helsinki/Vantaa, mahdollisesti Espoo) pidemmäksikin aikaa. Kissoista ei aiheudu haittaa. Ne ovat siistejä ja tekevät tarpeensa laatikkoon, eikä niillä ole tapana esimerkiksi repiä tapetteja tms. Töitä minulla olisi jo ja niiden olisi tarkoitus alkaa 15.11., asunto siis vain puuttuu. Opiskeluja jatkaisin mahdollisesti aikaisintaan ensi syksynä, mutta silloinkin tekisin lisäksi töitä, joten vuokranmaksu ei olisi ongelma.
Etsin siis tosiaan pitempiaikaista asuntoa, jossa viihtyisin ja josta saisin tehtyä itselleni kunnon kodin. Tupakoin, mutta en sisätiloissa. Siksi parveke tai esimerkiksi ensimmäisen kerroksen asunto olisi suotava. Lisäksi toivoisin asunnosta pyykinpesukoneliitäntää, sillä minulla on oma pesukone. Hintaa saisi olla korkeintaan 600€, vähempi toki aina parempi. Kooltaan asunto saisi olla mielellään vähintään n. 30 neliötä. Kaksiosta haaveilen, mutta yksiökin käy. Asunnon kunnolla ei muuten ole niinkään väliä, kunhan vaan olisi hinta-laatu-suhteeltaan hyvä ja siisti, sekä tosiaan toiveet täyttävä.
Yhteydenotot mielellään sähköpostiin, osoite on: [email protected]
Kiitän :)
Yksiötä/kaksiota pk-seudulta? Kiire!
Nunnuski
1
340
Vastaukset
- Nunnuski
Asunto puuttuu edelleen! Luottotietoni ovat kunnossa ja vuokranmaksukykyni on varma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241