Olen vasta Riihimäelle muuttanut työn perässä ja haluaisin tietää löytyykö täältä siistejä, viihtyisiä ja tunnelmallisia kahviloita, ravintoloita ja baareja.
Kavereita on pian tulossa kylään ja olisi kiva mennä heidän kanssaan istuskelemaan ja vaihtamaan kuulumisia johonkin baariin iltasella. Mitkä on parhaat paikat?
Mistä saa parhaat kahvit ja viihtyisimmän ympäristön?
Entäpä parhaat ruokaravintolat?
Riksun kahvilat/ravintolat/baarit
14
2003
Vastaukset
- mielipide...
Ruokaravintoloista: asemarakennukseen on hiljattain avattu Ravintola X, käy ihmeessä kokeilemassa, mahtavaa ruokaa ja hyvä palvelu. Jos viikonloppuna mielit, varaa pöytä etukäteen, kysyntä tällä hetkellä uudella ravintolalla niin kovaa.
Kahviloista: Graniitin aukiolla Feeniks Cafe, hyvät kahvit ja aivan mahtavat lounassalaatit. Kulmakonditoriameininki ei mitään tähän verrattuna.
Baareista: riippuu niin paljon siitä, mistä pitää, mutta kannattaa käydä vilkaisemassa Irlannin setteri, Daddy's Pub, Main Street, Seurahuone, josko niistä löytyisi omaan makuun jotain. Ja kun kesä tulee, ehdoton ykköspaikka kahvittelulle, oluelle ja jätskille on vesitornin nokassa toimiva Cafe Bar Torni. Mutta tämä tosiaan auki vain kesäisin. - jeemeli
Tuo baari riippuu melko paljon, että millaisessa baarissa yleensä viihdyt ja minkäikäisten kanssa.
- new guys on the bloc
Sellasista rauhallisemmista, missä pystyy juttelemaan frendien kanssa. Ei siis mitään räkälöitä missä riehutaan ja tapellaan. Nuoria ihmisiä olis kiva tavata, mutta ei mitään teinejä. Olen itse 26v ja hyvin vähän nähnyt ikäistäni väkeä tässä kaupungissa. Live musiikki on myös kiinnostavaa.
Joku siisti ja lepposa paikka sopisi.
Joku kerta pitää varmaan vaan lähteä testailemaan, mutta hyvät vinkit otetaan vastaan! - No sitten
new guys on the bloc kirjoitti:
Sellasista rauhallisemmista, missä pystyy juttelemaan frendien kanssa. Ei siis mitään räkälöitä missä riehutaan ja tapellaan. Nuoria ihmisiä olis kiva tavata, mutta ei mitään teinejä. Olen itse 26v ja hyvin vähän nähnyt ikäistäni väkeä tässä kaupungissa. Live musiikki on myös kiinnostavaa.
Joku kerta pitää varmaan vaan lähteä testailemaan, mutta hyvät vinkit otetaan vastaan!Älä mene seurahuoneelle,se on huono paikka,yleisesti ottaen.Ei kuule omia ajatuksia kun musiikki pauhaa täysillä,muut vaihtoehdot on hyviä:)
- MissSweetH
new guys on the bloc kirjoitti:
Joku kerta pitää varmaan vaan lähteä testailemaan, mutta hyvät vinkit otetaan vastaan!En ole hirveästi käynyt Riihimäen yöelämässä, kun asuin pitkään muualla, joten en ehkä osaa antaa tähän parasta vastausta. Koetetaan nyt kuitenkin.
Kahviloista en osaa sanoa, koska en ole niihin perehtynyt.
Perushyvä ravintola keskustasta on Martina, se on viikonloppuisin klo 23 auki. Leffateatterin naapurista yläkerrasta löytyy myös hyvä kiinalainen ravintola, jos sellaisesta ruuasta tykkää. Toiset myös kehuu Apolloa, mutta en ole itse käynyt, joten en osaa sanoa.
Viikonloppuna tuli juuri perehdyttyä tähän Riihimäen yöelämään pitkästä aikaa muutaman asian tuntevan ystävän kera. Seurahuoneelle ei kannata mennä, se on ehkä hieman nuoremmille ja musiikki on kovalla. Seurahuoneen alakerrassa on kuitenkin Oliver, joka on ihan mukava, siisti ja hämyisä pubi. Siellä näytti olevan aika hyvin meidän ikäisiäkin ihmisiä, loppuillasta volyymitaso oli tosin kovalla ison ihmisvilinän takia. Oliveria vastapäätä oleva Parnelss on myös ihan hyvä, perinteinen irkkupubi. Parnelssin yläkerrassa olevassa Yövuorossa en ole käynyt, mutta siellä on käsittääkseni live-esiintyjiä. Papillonista myös jotkut tuttavani tykkäävät, mutta ei oikein ollut mun mesta, kun ainakin viimeksi siellä oli rähinöintiä. Muissa paikoissa en ole käynyt vuosiin, joten en osaa sanoa.
Toivottavasti näistä oli apua.
- 234567yuhjnb
Parasta etnistä ruokaa ehdottomasti Himali Nepalista. Majakan talossa.
- rallekarhu
Käytiin siellä vaimon kanssa syömässä pitkän kaavan mukaan. Loistava ruoka ja palvelu. Suosittelen. Ehkä hieman hintava mutta annokset kyllä reilunkokoisia
- Martinan
rallekarhu kirjoitti:
Käytiin siellä vaimon kanssa syömässä pitkän kaavan mukaan. Loistava ruoka ja palvelu. Suosittelen. Ehkä hieman hintava mutta annokset kyllä reilunkokoisia
vieressä olevan pubin nimi nyt vähän hakusessa...
Mutta siellä kai aika rauhallinen meininki?
Ja ihan viihtyisäkin vielä.
- vYv
Apolo on kyllä hyvä ja edullinen, Graniitin aukiolla.
- yuikokoko
Aivan kamala paikka minun mielestä. Pahaa ruokaa.
- kolmatta ei tule
yuikokoko kirjoitti:
Aivan kamala paikka minun mielestä. Pahaa ruokaa.
Samaa mieltä Apollosta; epäsiisti ja suttuinen paikka, eikä se ruokakaan kummoista ollut.
Lattiat olivat roskaiset. Pöytä, joka meille osoitettiin oli edellisten asiakkaiden jäljiltä siivoamatta. Yritin olla ajattelematta keittiön tilaa, kun söin annostani. - mies rmk
kolmatta ei tule kirjoitti:
Samaa mieltä Apollosta; epäsiisti ja suttuinen paikka, eikä se ruokakaan kummoista ollut.
Lattiat olivat roskaiset. Pöytä, joka meille osoitettiin oli edellisten asiakkaiden jäljiltä siivoamatta. Yritin olla ajattelematta keittiön tilaa, kun söin annostani.tuo on kyllä aivan paskapuhetta huonosta ruoasta ! Ainakin lounasaikana ruoat ovat hyviä, monipuolinen tarjonta. ja paikka on siisti.
- eyryreryyr
mies rmk kirjoitti:
tuo on kyllä aivan paskapuhetta huonosta ruoasta ! Ainakin lounasaikana ruoat ovat hyviä, monipuolinen tarjonta. ja paikka on siisti.
Oletko muuta testannut? Ei ole hääppöinen lounas kyllä mielestäni.
- tyyppi88
Kuten tässä ketjussa on jo todettu ehdottomasti Rixun paras ruokaravintola tällähetkellä...
Ja tosiaan pöytä kannattaa varata.. On muutkin tämän huomannu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924