Ms-tautia sairastavat!

Nannaanaa

Minkälaista teidän puutumisenne on? Täydellistä tunnottomuutta? Pintatunto kateissa? Tuntuu vain puutuneelta vaikka koskettaessa tuntee normaalisti? Entä kauanko kestää? Vaihteleeko paikat tiheään vai aina samat? Olisin ikikiitollinen vastauksistä...Mietin tässä kehtaanko ylipäätään oireineni lääkärille mennä....

6

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutuu

      Vaimolla puutunut aamuisin oikean jalan nilkka nyt viikon ajan, pistelee ja nilkka ei taivu..menee ohi parissa minuutissa. Hänellä siis ms tauti. Kyllä varmaan kannattaa mennä lääkäriin jos et itse keksi siihen syytä tai puutuminen säännöllistä.

      • Nannaanaa

        Täytynee rohjeta lääkärin pakeille..Mulla on ollut nyt kaksi kertaa puolen vuoden välillä, että mulla on toinen puoli ruumiista puutunut kokonaan..toimii ja tuntee mutta tuntuu ihan puutuneelta...kestänyt muutamia tunteja tuo koko puolen puutuminen, mutta viikkoja eri osien :D Esim kasvoilla tietyt osat...olisin voinut sormella piirtää rajat ja jaloissa kuin sukat olisi..Helvetillistä huimausta ja pyörtymisen tunnetta ollut paljon...tosi paljon myös kaikenlaisin hermojen tuikintoja kasvoissa/ päässä...väsymystä ym ym..voimattomuutta...tuntuu kuin alaruumis olisi lautaa...ja välillä kuin makaroonia....Humahduksia päässä ..tuntuu kuin nieleminen ei välillä toimisi....tässä puolen vuoden aikana välillä olo kävi ihan normaalina...mutta nyt taas "homma" päällä....


      • ms-tietäjä
        Nannaanaa kirjoitti:

        Täytynee rohjeta lääkärin pakeille..Mulla on ollut nyt kaksi kertaa puolen vuoden välillä, että mulla on toinen puoli ruumiista puutunut kokonaan..toimii ja tuntee mutta tuntuu ihan puutuneelta...kestänyt muutamia tunteja tuo koko puolen puutuminen, mutta viikkoja eri osien :D Esim kasvoilla tietyt osat...olisin voinut sormella piirtää rajat ja jaloissa kuin sukat olisi..Helvetillistä huimausta ja pyörtymisen tunnetta ollut paljon...tosi paljon myös kaikenlaisin hermojen tuikintoja kasvoissa/ päässä...väsymystä ym ym..voimattomuutta...tuntuu kuin alaruumis olisi lautaa...ja välillä kuin makaroonia....Humahduksia päässä ..tuntuu kuin nieleminen ei välillä toimisi....tässä puolen vuoden aikana välillä olo kävi ihan normaalina...mutta nyt taas "homma" päällä....

        Tuolla tavalla minullakin alkoi oireilu -85. Join silloin teetä, jonka sisältämä kofeiini riitti saamaan aikaan kroonisen myrkytyksen.

        http://qmies.blogit.fi/mielenterveysongelmien-kaikkien-stressiperaisten-sairauksien-ja-eraiden-neurologisten-tilojen-pikahoito/


      • mikrobiologi
        ms-tietäjä kirjoitti:

        Tuolla tavalla minullakin alkoi oireilu -85. Join silloin teetä, jonka sisältämä kofeiini riitti saamaan aikaan kroonisen myrkytyksen.

        http://qmies.blogit.fi/mielenterveysongelmien-kaikkien-stressiperaisten-sairauksien-ja-eraiden-neurologisten-tilojen-pikahoito/

        Aika rajuilta nuo kofeiinitarinat kuulostaa. Mutta en ala kuitenkaan väittämään ettei kofeiini aiheuttaisi yliherkillä yksilöillä vakavia ongelmia, melkein kaikki on mahdollista kun on biologia kyseessä.. Itse olen sitä mieltä että MS taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi.


      • ms
        mikrobiologi kirjoitti:

        Aika rajuilta nuo kofeiinitarinat kuulostaa. Mutta en ala kuitenkaan väittämään ettei kofeiini aiheuttaisi yliherkillä yksilöillä vakavia ongelmia, melkein kaikki on mahdollista kun on biologia kyseessä.. Itse olen sitä mieltä että MS taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi.

        Milläköhän perusteella mielestäsi ms-taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi?


    • Nannaanaa

      Nyt on lähete pään magneettikuvaan ja selkäydinpunktioon niin eipähän tarvitse sitten enää arvailla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe