Ms-tautia sairastavat!

Nannaanaa

Minkälaista teidän puutumisenne on? Täydellistä tunnottomuutta? Pintatunto kateissa? Tuntuu vain puutuneelta vaikka koskettaessa tuntee normaalisti? Entä kauanko kestää? Vaihteleeko paikat tiheään vai aina samat? Olisin ikikiitollinen vastauksistä...Mietin tässä kehtaanko ylipäätään oireineni lääkärille mennä....

6

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puutuu

Vaimolla puutunut aamuisin oikean jalan nilkka nyt viikon ajan, pistelee ja nilkka ei taivu..menee ohi parissa minuutissa. Hänellä siis ms tauti. Kyllä varmaan kannattaa mennä lääkäriin jos et itse keksi siihen syytä tai puutuminen säännöllistä.

• Nannaanaa

Täytynee rohjeta lääkärin pakeille..Mulla on ollut nyt kaksi kertaa puolen vuoden välillä, että mulla on toinen puoli ruumiista puutunut kokonaan..toimii ja tuntee mutta tuntuu ihan puutuneelta...kestänyt muutamia tunteja tuo koko puolen puutuminen, mutta viikkoja eri osien :D Esim kasvoilla tietyt osat...olisin voinut sormella piirtää rajat ja jaloissa kuin sukat olisi..Helvetillistä huimausta ja pyörtymisen tunnetta ollut paljon...tosi paljon myös kaikenlaisin hermojen tuikintoja kasvoissa/ päässä...väsymystä ym ym..voimattomuutta...tuntuu kuin alaruumis olisi lautaa...ja välillä kuin makaroonia....Humahduksia päässä ..tuntuu kuin nieleminen ei välillä toimisi....tässä puolen vuoden aikana välillä olo kävi ihan normaalina...mutta nyt taas "homma" päällä....

• ms-tietäjä
        Nannaanaa kirjoitti:

Täytynee rohjeta lääkärin pakeille..Mulla on ollut nyt kaksi kertaa puolen vuoden välillä, että mulla on toinen puoli ruumiista puutunut kokonaan..toimii ja tuntee mutta tuntuu ihan puutuneelta...kestänyt muutamia tunteja tuo koko puolen puutuminen, mutta viikkoja eri osien :D Esim kasvoilla tietyt osat...olisin voinut sormella piirtää rajat ja jaloissa kuin sukat olisi..Helvetillistä huimausta ja pyörtymisen tunnetta ollut paljon...tosi paljon myös kaikenlaisin hermojen tuikintoja kasvoissa/ päässä...väsymystä ym ym..voimattomuutta...tuntuu kuin alaruumis olisi lautaa...ja välillä kuin makaroonia....Humahduksia päässä ..tuntuu kuin nieleminen ei välillä toimisi....tässä puolen vuoden aikana välillä olo kävi ihan normaalina...mutta nyt taas "homma" päällä....

Tuolla tavalla minullakin alkoi oireilu -85. Join silloin teetä, jonka sisältämä kofeiini riitti saamaan aikaan kroonisen myrkytyksen.

http://qmies.blogit.fi/mielenterveysongelmien-kaikkien-stressiperaisten-sairauksien-ja-eraiden-neurologisten-tilojen-pikahoito/

• mikrobiologi
        ms-tietäjä kirjoitti:

Tuolla tavalla minullakin alkoi oireilu -85. Join silloin teetä, jonka sisältämä kofeiini riitti saamaan aikaan kroonisen myrkytyksen.

http://qmies.blogit.fi/mielenterveysongelmien-kaikkien-stressiperaisten-sairauksien-ja-eraiden-neurologisten-tilojen-pikahoito/

Aika rajuilta nuo kofeiinitarinat kuulostaa. Mutta en ala kuitenkaan väittämään ettei kofeiini aiheuttaisi yliherkillä yksilöillä vakavia ongelmia, melkein kaikki on mahdollista kun on biologia kyseessä.. Itse olen sitä mieltä että MS taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi.

• ms
        mikrobiologi kirjoitti:

Aika rajuilta nuo kofeiinitarinat kuulostaa. Mutta en ala kuitenkaan väittämään ettei kofeiini aiheuttaisi yliherkillä yksilöillä vakavia ongelmia, melkein kaikki on mahdollista kun on biologia kyseessä.. Itse olen sitä mieltä että MS taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi.

Milläköhän perusteella mielestäsi ms-taudin ykkössyyt ovat keuhkoklamydia ja borrelioosi?

• Nannaanaa

Nyt on lähete pään magneettikuvaan ja selkäydinpunktioon niin eipähän tarvitse sitten enää arvailla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2719
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      25
      2468
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      42
      2151
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      2006
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      110
      1492
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1343
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1022
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      964
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      788
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      99
      781
    Aihe