Onko tunnukset nollattu, kun ei pääse sisään.
Oma dna
5
861
Vastaukset
- plod
Jep. Tilasin tekstarilla uudet tunnukset äsken. Sitten pääsin sisään.
- ei tunnista
tunnusten tilaus tekstarilla. Piti rekisteröityä uudelleen ja pankin kautta. Olisivat voineet kertoa muutoksista kirjautumissivulla, mutta sehän olis ollut palvelua.
ei tunnista kirjoitti:
tunnusten tilaus tekstarilla. Piti rekisteröityä uudelleen ja pankin kautta. Olisivat voineet kertoa muutoksista kirjautumissivulla, mutta sehän olis ollut palvelua.
... että tunnukset on nollattu missään ilmoittamatta. Julkeavat vaan väittää minun unohtaneen salasanani, joka on sekä sen pinkin sopimuskansion kannessa kirjoitettuna että tallennettuna "bookmark"iin
samaa rataa kuin osoitteenmuutokset: toissa kesänä sujui sähköpostilla, nyt kuulemma vain puhelimitse- help otus
as77 kirjoitti:
... että tunnukset on nollattu missään ilmoittamatta. Julkeavat vaan väittää minun unohtaneen salasanani, joka on sekä sen pinkin sopimuskansion kannessa kirjoitettuna että tallennettuna "bookmark"iin
samaa rataa kuin osoitteenmuutokset: toissa kesänä sujui sähköpostilla, nyt kuulemma vain puhelimitseDna on uusinut omadnan sivustonsa joten kai siinä tunnukset täytyy vaihtaa. On paljon parempi ja monipuolisempi kuin vanha.
- Jokohan vaihtais?
help otus kirjoitti:
Dna on uusinut omadnan sivustonsa joten kai siinä tunnukset täytyy vaihtaa. On paljon parempi ja monipuolisempi kuin vanha.
Ei edelleenkään lähelläkään Saunalahden vastaava palvelua, josta löytyy esim. puheluerittelyt kuukausittain. Ja tuo osoitteenmuutos tuntuu Dna:lla lähentelevän avaruustiedettä: itselläni osoite oli muutettu (vanhan)omadna:n kautta aikoja sitten ja tämä myös näkyi kaikissa käyttäjätiedoissa. Lasku kuitenkin lähetettiin edelleen vanhaan osoitteeseen, syystä ei yllättäen mitään tietoa kenelläkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898256
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586253Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573032- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492770