Äitienpäiväideoita

Nanni

Olemme siskoni kanssa vuosien varrella toteuttaneet seuraavia äitienpäivälahjoja:

- Olemme vieneet äidille aamiaisen sänkyyn ja herättäneet hänet laululla
- Olemme vieneet äidin aamiaiselle torille ja ostaneet sieltä hänelle hänen valitsemansa kukkakimpun tai ruukkukukan
- Olemme vieneet äidin kauneudenhoito reissulle Tallinnaan (esim. Linda Linella on halpoja matkoja Tallinnaan)
- Olemme ostaneet äidille liput teatteriin
- Olemme antaneet äidille lahjakortin, jolla tulemme siivoamaan, laittamaan ruokaa, kitkemään rikkaruohoja tai vain seurustelemaan kumpikin (minä ja siskoni) kerran aivan milloin hän haluaa
- Olemme vieneet äidin rullaluistelukouluun, kun hän oli vuoden puhunut kuinka kiva olisi kokeilla rullaluistelua, mutta ei vain ollut itse saanut aikaiseksi
- Olemme vieneet äidin brunssille hänen lempiravintolaansa
- Olemme vieneet äidin piknikille
- Olemme vuokranneet äidin suosikkielokuvan ja tehneet pizzaa ja popcorneja leffaruoaksi ja katsoneet leffan yhdessä
- Olemme käyneet pelaamassa minigolfia ja keilaamassa. Näitä äiti ei ollut koskaan aiemmin kokeillut ja hänellä (ja meillä kaikilla) oli todella hauskaa!
- Olemme järjestäneet tapaamisen äidin ja hänen lapsuuden aikaisen parhaan ystävänsä kanssa, he eivät olleet tavanneet vuosiin
- Äitimme pitää kasveista ja hänellä on oma puutarha. Veimme hänet kerran suureen puutarhaliikkeeseen, josta hän sai valita puutarhaansa aivan mitä halusi (isä tosin oli tässä sponsorina...). Äitimme on hyvin vaatimaton, eikä pahemmin hemmottele itseään, joten häntä täytyy välillä hieman 'potkia'. Hän ei olisi koskaan itse lähtenyt hakemaan puutarhakaupasta mitään 'ylimääräistä'. Mutta tällä kertaa, vartavasten liikkeeseen kuskattuna ja hänelle 'annetulla luvalla' hän toteutti omia haaveitaan ja unelmiaan puutarhansa suhteen!

Tässä muutamia vinkkejä, toteuttakaa sellaisenaan tai muuntakaa omaan perheeseenne sopiviksi. Hyvä lahja harvoin vaatii paljon rahaa, mutta yleensä jonkun verran työtä - jos ei muuta niin ajatustyötä... =)

1

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muro*

      Aiiivan ihanaa! Tuosta sainkin paljon vinkkejä...! ;) Ihanaa tuollainen huomaavaisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1414
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      75
      1115
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      78
      783
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      725
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe