mikä oikein meitä

Onneton K

kaloja vaivaa?? tai minua ainakin!!! miksi olen niin saamatonta... ja menetän koko ajan ihania ihmisiä jotka ovat kiinnostuneet musta!!! heti kun tapaan mukavan henkilön, pitää löytää kaikken näköistä vikoja hänestä koska en uskalla sitoutua..........ollaanko kaikki fishut niin päätämättömiä varsinkin parisuhde jutuissa???!!!!!!!! me mietimme liikaa, sitten kun ollaan valmis tehdä päätöstä on liian myöhää, ja onni on kävelly ohi:-) apua pilanko elämääni mietimällä liikaaaaaaaaa!!!

31

1228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Kala tykkää olla takaa-ajettu . . . ja leikkii saavuttamatonta.
      Kala on herkkä ja tunteellinen.
      En mä oikein tiedä, et onko se päättämättömyyttä. Kalan on oltava varma kumppaninsa tunteista, ennen kuin hän uskaltaa antaa sydämensä.

      • Appuliini

        Pitää tuo kalaukon kirjoitus paikkansa.Olen itse kalanainen.Tykkääkö kalaukko kauniista musiikista,
        Minä en vois elää ilman musiikkia.Tykkään tanssimisesta,laulamisesta,haaveilusta ynm.


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Pitää tuo kalaukon kirjoitus paikkansa.Olen itse kalanainen.Tykkääkö kalaukko kauniista musiikista,
        Minä en vois elää ilman musiikkia.Tykkään tanssimisesta,laulamisesta,haaveilusta ynm.

        Tanssiminen on minun intohimo ja kasassapitävä voima. . . Pidän musiikista ja nautin, kun voin tanssiessa muuttaa sävelet tunteiksi tanssiin!
        Rohkeuteni ei riitä laulamiseen esim. karaokea. . . . Niiin, ja haaaveilen ja paaaljooon ;))))


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Tanssiminen on minun intohimo ja kasassapitävä voima. . . Pidän musiikista ja nautin, kun voin tanssiessa muuttaa sävelet tunteiksi tanssiin!
        Rohkeuteni ei riitä laulamiseen esim. karaokea. . . . Niiin, ja haaaveilen ja paaaljooon ;))))

        Me fisut olemme sellaisia haaveilijoita. Minä laulelen kotona karaokea ja muutenkin ittekseni.
        Juhlissa tulee laulettua kans.Ovatpa kehuneet ääntäni,vaik itse oon erimieltä.
        Laulava kala,heh.heh Tanssitaitoakin on kehuttu.....

        Ja haaveita vaan riiiittttäääää.........Huh..tulikohan kehuttua likaa.


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Me fisut olemme sellaisia haaveilijoita. Minä laulelen kotona karaokea ja muutenkin ittekseni.
        Juhlissa tulee laulettua kans.Ovatpa kehuneet ääntäni,vaik itse oon erimieltä.
        Laulava kala,heh.heh Tanssitaitoakin on kehuttu.....

        Ja haaveita vaan riiiittttäääää.........Huh..tulikohan kehuttua likaa.

        Kala on vaatimaton. Enkä usko, että sinäkään kehuisit itseäsi liikaa!! ;)))
        Se on hyvä, että laulat . . . Voit purkaa sisintäsi laulunsanoissa. . . Me Kalat kun yleensä keräämme kaiken negatiivisen sisäämme ja talletamme sen sinne. . . Ja jossakin vaiheessa tavalla tai toisella se pahatunne purkautuu sisältämme ulos. . . Laulamalla voi purkaa sisintään.
        Sinä olet nuori ja energinen . . .. jatka vaan samaanmalliin!! ;)))
        Voin sielunisilmin nähdä kuinka säteilet laulaessasi ja tanssiessasi!!
        Saat ihmiset hyvälletuulelle!!


      • nuoruus muistot
        Kala-ukko kirjoitti:

        Tanssiminen on minun intohimo ja kasassapitävä voima. . . Pidän musiikista ja nautin, kun voin tanssiessa muuttaa sävelet tunteiksi tanssiin!
        Rohkeuteni ei riitä laulamiseen esim. karaokea. . . . Niiin, ja haaaveilen ja paaaljooon ;))))

        meneekö lattarit, kaikki perinteiset, ja rumpat, sampat , jenkat ja polkat.....
        Kyllä tiedän kaloja joilta tanssi käy, entinen mieheni meni valssia silloinko tuli tangoa ja taas tangoa silloin kun tuli valssia.
        Musiikista ei pahemmin pitänyt, mutta oli paljon pois poikamiehen reissuillaan sinne jäi.

        Nykyään laitan googleen artistin nimen ja sieltä löytyy minun nuoruuden aikaisia hyviä kappaleita.
        Kuuntelen ja unelmoin menneestä nuoruudesta tosi nostalgista. Mietin miksi en tehnyt toisin?
        Istun ja unelmoin valkeasta ratsusta jolla " ritari " minut noutaa.... no se siitä
        Kait sitä pitää mennä tansseihin.Laulan aina hyvien kappaleiden ja solistien mukana silloin minunkin laulutaitoni on hyvä....


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Kala on vaatimaton. Enkä usko, että sinäkään kehuisit itseäsi liikaa!! ;)))
        Se on hyvä, että laulat . . . Voit purkaa sisintäsi laulunsanoissa. . . Me Kalat kun yleensä keräämme kaiken negatiivisen sisäämme ja talletamme sen sinne. . . Ja jossakin vaiheessa tavalla tai toisella se pahatunne purkautuu sisältämme ulos. . . Laulamalla voi purkaa sisintään.
        Sinä olet nuori ja energinen . . .. jatka vaan samaanmalliin!! ;)))
        Voin sielunisilmin nähdä kuinka säteilet laulaessasi ja tanssiessasi!!
        Saat ihmiset hyvälletuulelle!!

        Miten voit sielunsilmin nähdä kuinka nuori olen.
        Vai onko se niin, et sitä on niin nuori kuin haluaa olla.
        Energinen tosiaankin olen ja pikkutarkka ,joka joskus niin potuttaa.
        Olenkin yrittänyt ottaa vähän rennommin.


      • Appuliini
        nuoruus muistot kirjoitti:

        meneekö lattarit, kaikki perinteiset, ja rumpat, sampat , jenkat ja polkat.....
        Kyllä tiedän kaloja joilta tanssi käy, entinen mieheni meni valssia silloinko tuli tangoa ja taas tangoa silloin kun tuli valssia.
        Musiikista ei pahemmin pitänyt, mutta oli paljon pois poikamiehen reissuillaan sinne jäi.

        Nykyään laitan googleen artistin nimen ja sieltä löytyy minun nuoruuden aikaisia hyviä kappaleita.
        Kuuntelen ja unelmoin menneestä nuoruudesta tosi nostalgista. Mietin miksi en tehnyt toisin?
        Istun ja unelmoin valkeasta ratsusta jolla " ritari " minut noutaa.... no se siitä
        Kait sitä pitää mennä tansseihin.Laulan aina hyvien kappaleiden ja solistien mukana silloin minunkin laulutaitoni on hyvä....

        On laidasta laitaan.Minun syster on myöskin kala.Mutta me olemme kuin yö ja päivä.
        En ole pettänyt miestäni koskaan.Hän on rapu ja jotenkin tuntuu,et hän ei pysy
        minun kelkassa mukana.Siis unelmien mukana. Rapu on semmonen "jöröjukka".


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Miten voit sielunsilmin nähdä kuinka nuori olen.
        Vai onko se niin, et sitä on niin nuori kuin haluaa olla.
        Energinen tosiaankin olen ja pikkutarkka ,joka joskus niin potuttaa.
        Olenkin yrittänyt ottaa vähän rennommin.

        Nimimerkkisi ja tapasi kirjoittaa toi kuvan, että olet nuori.
        Hmmmmm . . . jaaa . . . Mikää Kala se sellainen on, joka on pikkutarkka??? ;)))) . . . Tuo oli minullekin uutta ;))) . . . Itseltäni vaadin kyllä paljon, mutta muuten olen suurpiirteinen, eli en kovin tarkka.


      • Kala-ukko
        nuoruus muistot kirjoitti:

        meneekö lattarit, kaikki perinteiset, ja rumpat, sampat , jenkat ja polkat.....
        Kyllä tiedän kaloja joilta tanssi käy, entinen mieheni meni valssia silloinko tuli tangoa ja taas tangoa silloin kun tuli valssia.
        Musiikista ei pahemmin pitänyt, mutta oli paljon pois poikamiehen reissuillaan sinne jäi.

        Nykyään laitan googleen artistin nimen ja sieltä löytyy minun nuoruuden aikaisia hyviä kappaleita.
        Kuuntelen ja unelmoin menneestä nuoruudesta tosi nostalgista. Mietin miksi en tehnyt toisin?
        Istun ja unelmoin valkeasta ratsusta jolla " ritari " minut noutaa.... no se siitä
        Kait sitä pitää mennä tansseihin.Laulan aina hyvien kappaleiden ja solistien mukana silloin minunkin laulutaitoni on hyvä....

        Kaikki perinteiset sujuu, mut polkat ja jenkat jätän väliin.
        . . .Ei aika mennyt koskaan enään palaa . . . Ja hyvä niin. . . Muistot säilyy . . . niin hyvät, kuin pahatkin . . . Elämä kolhii ja opettaa.
        Hyvä niitä haaveita ja unelmia on olla vielä vanhemmallakin iällä. . . Niistä saa voimaa jaksaa kulkea elämässä eteenpäin! . . . Eikä välttämättä kaikkien haaveiden ja unemien tarvitsekaan toteutua! . . .Mistä sitten voisi haaveilla, jos kaikki haaveet toteutuisivat!


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Nimimerkkisi ja tapasi kirjoittaa toi kuvan, että olet nuori.
        Hmmmmm . . . jaaa . . . Mikää Kala se sellainen on, joka on pikkutarkka??? ;)))) . . . Tuo oli minullekin uutta ;))) . . . Itseltäni vaadin kyllä paljon, mutta muuten olen suurpiirteinen, eli en kovin tarkka.

        En ole enää kovin nuori.Mulla onkin tapana sanoa et, ennen olin nuori ja nätti.
        Nyt olen vaan pelkkä nätti..... Eikös ole hyvin sanottu. Olen ollut aina ns.pilkun viilaaja.
        Mutta olen yrittänyt päästä siitä tavasta . On se kyllä vaikeaa.
        Olen siisteyden ihminen,paikat pitäs olla tiptop,eikä suurinpiirtein....

        No kuinka nuori se kalaukko sitten on?


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        En ole enää kovin nuori.Mulla onkin tapana sanoa et, ennen olin nuori ja nätti.
        Nyt olen vaan pelkkä nätti..... Eikös ole hyvin sanottu. Olen ollut aina ns.pilkun viilaaja.
        Mutta olen yrittänyt päästä siitä tavasta . On se kyllä vaikeaa.
        Olen siisteyden ihminen,paikat pitäs olla tiptop,eikä suurinpiirtein....

        No kuinka nuori se kalaukko sitten on?

        Ei kait se mikään huonoasia ole, jos on siisteyden ihminen . . . niin, ja pitää ukon kurissa ja nuhteessa ;)))) . . . leikilläni kiusin sinua ;)))
        Nuorempi sinä varmaankin minua olet. Minähän olen jo vanaha kuin mikä ;)))
        Ikkää on kertynnä minulle jo neljänkymmenen ja viidenkymmenen puoliväliin saakka. . . jotta papparainen tässä jo kohtapuolin ollaan ;)))


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Ei kait se mikään huonoasia ole, jos on siisteyden ihminen . . . niin, ja pitää ukon kurissa ja nuhteessa ;)))) . . . leikilläni kiusin sinua ;)))
        Nuorempi sinä varmaankin minua olet. Minähän olen jo vanaha kuin mikä ;)))
        Ikkää on kertynnä minulle jo neljänkymmenen ja viidenkymmenen puoliväliin saakka. . . jotta papparainen tässä jo kohtapuolin ollaan ;)))

        Vai et leikillään.. kiusasit....minua.... Ja pidän ukon kuris ja nuhtees.
        Ei pidä paikkaansa. Rapu ei ole ihan narustava vedettävää sorttia.
        Me olemme niiiiiinnnn erilaisia. Hän ei ole mikään romantikko,heh,heh,
        niinkuin mie kala ihminen. Ja nuorihan sieki tunnut olevan,aivan pojan kloppi
        vois sanoa,hih,hih..............siitäs sait,,,,......


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Vai et leikillään.. kiusasit....minua.... Ja pidän ukon kuris ja nuhtees.
        Ei pidä paikkaansa. Rapu ei ole ihan narustava vedettävää sorttia.
        Me olemme niiiiiinnnn erilaisia. Hän ei ole mikään romantikko,heh,heh,
        niinkuin mie kala ihminen. Ja nuorihan sieki tunnut olevan,aivan pojan kloppi
        vois sanoa,hih,hih..............siitäs sait,,,,......

        Vai pojan kloppi ;))) . . . hmmm . . . niinhän sitä sanotaan, et miehet muuttuvat pikkupojiksi vanhetessaan ;))) . . . Niin, tarkoittaako tuo, että nyt mie olen pojan kloppi ja kunhan vielä tästä vanhenen, niin sit olen pikkupoika? ;))))


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Vai pojan kloppi ;))) . . . hmmm . . . niinhän sitä sanotaan, et miehet muuttuvat pikkupojiksi vanhetessaan ;))) . . . Niin, tarkoittaako tuo, että nyt mie olen pojan kloppi ja kunhan vielä tästä vanhenen, niin sit olen pikkupoika? ;))))

        Kyl se vaan sitä tarkottaa..........vanhetessa muuttuu......lapsen mieliseksi.
        Mut ei kai se mitään haittaa,,,, päin vastoin.Ainakin mulle on käynyt näin,.heh,heh.
        Uskooko pojankloppi yliluonnollisiin juttuihin,,,,,,,,,.Mie ainakin uskon
        Tai on pakko uskoa,,,,!!!!!!


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Kyl se vaan sitä tarkottaa..........vanhetessa muuttuu......lapsen mieliseksi.
        Mut ei kai se mitään haittaa,,,, päin vastoin.Ainakin mulle on käynyt näin,.heh,heh.
        Uskooko pojankloppi yliluonnollisiin juttuihin,,,,,,,,,.Mie ainakin uskon
        Tai on pakko uskoa,,,,!!!!!!

        Jaa, minäkö se sit olinkin se nuorempi meistä? ;)))
        . . . Et sitten aloittanutkaan aivan helpoimmasta aiheesta keskustelua! ;))))
        Kyllähän sitä jo tähän ikään mennessä on kerennyt nähdä ja kokea yhtä jos toista . . . Enkä aivan suoraltakädeltä teilaa kirjoitustasi . . . Kyllä se mahdollista on. . . . Ainakin minä nään enneunia.


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Jaa, minäkö se sit olinkin se nuorempi meistä? ;)))
        . . . Et sitten aloittanutkaan aivan helpoimmasta aiheesta keskustelua! ;))))
        Kyllähän sitä jo tähän ikään mennessä on kerennyt nähdä ja kokea yhtä jos toista . . . Enkä aivan suoraltakädeltä teilaa kirjoitustasi . . . Kyllä se mahdollista on. . . . Ainakin minä nään enneunia.

        Taidat olla miuta vähän nuorempi,,,,,,,,,,,mut ohnan se kiva jutella vähän
        nuorempien fisujen kans. Oletko muuten lohi vai muikkukala,,,,heh.heh
        Vai akvaariokala,,,,, kauniit, lostavat värit jotka heijastuvat veden pintaa sädehtien.
        Minä haluaisin olla jus tuo akvaariokala....,,,,,,,,,,,,
        Eikä mikään panulla paistettava muikku,,,,,,,,,,,,,,

        PS. Äläpä tosiaankaan pojankloppi teilaa noita
        mun yliluonnollisia kysymyksiä siulta.


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Taidat olla miuta vähän nuorempi,,,,,,,,,,,mut ohnan se kiva jutella vähän
        nuorempien fisujen kans. Oletko muuten lohi vai muikkukala,,,,heh.heh
        Vai akvaariokala,,,,, kauniit, lostavat värit jotka heijastuvat veden pintaa sädehtien.
        Minä haluaisin olla jus tuo akvaariokala....,,,,,,,,,,,,
        Eikä mikään panulla paistettava muikku,,,,,,,,,,,,,,

        PS. Äläpä tosiaankaan pojankloppi teilaa noita
        mun yliluonnollisia kysymyksiä siulta.

        Minut on jo keitetty niin monessa liemessä, että olen ja haluan olla ihan vain pelkkä ahvena ;)))
        . . . Ymmärrän sen, että naiset haluavat olla koreampia ja kauniimpia, kuin me miehet . . . Ja kyllähän akvaariokalaa katselessa silmä lepää ;))))


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Minut on jo keitetty niin monessa liemessä, että olen ja haluan olla ihan vain pelkkä ahvena ;)))
        . . . Ymmärrän sen, että naiset haluavat olla koreampia ja kauniimpia, kuin me miehet . . . Ja kyllähän akvaariokalaa katselessa silmä lepää ;))))

        Et ihan oikein keitetty,, Ja vielä monessa liemessä...
        Voiko olla mahdollista,! .No onko sinus sitten muuta ku ruoto jäljellä.
        Ruoto ja nahkahan se vaan yleensä tommosis keittojutuis jää....

        Mie en oo ollu kauheis keittojutuis mukana,
        tai olin kyl täässä joku vuosi sitten.Mut onneks se on
        menneen talven lumia........

        Saispa tulla oikeeta lunta, ois sit vähän valosampaa,,,,,,,


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Et ihan oikein keitetty,, Ja vielä monessa liemessä...
        Voiko olla mahdollista,! .No onko sinus sitten muuta ku ruoto jäljellä.
        Ruoto ja nahkahan se vaan yleensä tommosis keittojutuis jää....

        Mie en oo ollu kauheis keittojutuis mukana,
        tai olin kyl täässä joku vuosi sitten.Mut onneks se on
        menneen talven lumia........

        Saispa tulla oikeeta lunta, ois sit vähän valosampaa,,,,,,,

        Heh heh ;))) . . . Kyllä minussa muutakin on, kuin luuta ja nahkaa. . . ja vähän liikaakin tota ympärysmittaa ;)) . . . Eipähän ainakaan enään pienettuulet heiluttele mua ;)))
        Täällä on jo pikkuisen lunta, mut taitaa huomenna sulaa nekin lumet pois.


      • Appiliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Heh heh ;))) . . . Kyllä minussa muutakin on, kuin luuta ja nahkaa. . . ja vähän liikaakin tota ympärysmittaa ;)) . . . Eipähän ainakaan enään pienettuulet heiluttele mua ;)))
        Täällä on jo pikkuisen lunta, mut taitaa huomenna sulaa nekin lumet pois.

        Niin vaa aattele jos ne isot tuulet heilutaa,,,,,,,heeeh,ni miten sitten meinaat pysyä pystyssä,jaah,,,,,,,,,...Ettäkö ihan outokumpu päässy kasvamaan. Siihen
        EI oo muuta konstia,,,,,,ku,ku, kaljan killittäminen pois jaaaaa.
        YLÖS ULOS JA LENKILLE. Siitä se sitten taival alkaa,,,,Kyl tuo Vesku Loiri on
        kans päästäny ittensä huonoon kuntoon. Voe polosta. Viina se on viisasten juoma. Kantsis veskunki jätää se poekkeen.........vähän savon murretta,,,,,
        vae olko tuo sitä,,,,,,jokunen sana aenahiii


      • Kala-ukko
        Appiliini kirjoitti:

        Niin vaa aattele jos ne isot tuulet heilutaa,,,,,,,heeeh,ni miten sitten meinaat pysyä pystyssä,jaah,,,,,,,,,...Ettäkö ihan outokumpu päässy kasvamaan. Siihen
        EI oo muuta konstia,,,,,,ku,ku, kaljan killittäminen pois jaaaaa.
        YLÖS ULOS JA LENKILLE. Siitä se sitten taival alkaa,,,,Kyl tuo Vesku Loiri on
        kans päästäny ittensä huonoon kuntoon. Voe polosta. Viina se on viisasten juoma. Kantsis veskunki jätää se poekkeen.........vähän savon murretta,,,,,
        vae olko tuo sitä,,,,,,jokunen sana aenahiii

        Heh ;))) . . . Jos isot tuulet minua heiluttavat, niin silloin minä alan pyörimään ;)))
        Ei miun maha ole kaljalla, eikä muutenkaan juomalla kasvanut, vaan vain ihan syömällä ;)) . . . Rasvaiset ja makeat ruuat ovat minun heikkouteni. . . Ja liikun minä jopa pidempiäkin matkoja, kuin sohvan ja jääkaapin väliä ;))) . . . Liikkumisessa on vain se huonopuoli, että sen jälkeen on näläkä!! ;)))


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Heh ;))) . . . Jos isot tuulet minua heiluttavat, niin silloin minä alan pyörimään ;)))
        Ei miun maha ole kaljalla, eikä muutenkaan juomalla kasvanut, vaan vain ihan syömällä ;)) . . . Rasvaiset ja makeat ruuat ovat minun heikkouteni. . . Ja liikun minä jopa pidempiäkin matkoja, kuin sohvan ja jääkaapin väliä ;))) . . . Liikkumisessa on vain se huonopuoli, että sen jälkeen on näläkä!! ;)))

        Meleko haaska immeinen,,,,,,,,,,,No eikae sinnuu aenaenen näläkä
        vaevoo-----vae syötkö sie sydän surruihin.?????????? Mie en voe pahemmin
        syödä rasvasia ruokia, ku närästää niin penteleesti...Mut eipä tuo haittaa.

        Mutta jos päättää ettei syö illallla enää,juo vaen vettä.
        Ni sillon ei se outokumpukaan kasvaaaaaaaa..

        Luulisko et mie oon savosta, Arvooppa mistä mie oon,,,,,,
        Etpä arvoooo-------------------heh,heh


      • Kala-ukko
        Appuliini kirjoitti:

        Meleko haaska immeinen,,,,,,,,,,,No eikae sinnuu aenaenen näläkä
        vaevoo-----vae syötkö sie sydän surruihin.?????????? Mie en voe pahemmin
        syödä rasvasia ruokia, ku närästää niin penteleesti...Mut eipä tuo haittaa.

        Mutta jos päättää ettei syö illallla enää,juo vaen vettä.
        Ni sillon ei se outokumpukaan kasvaaaaaaaa..

        Luulisko et mie oon savosta, Arvooppa mistä mie oon,,,,,,
        Etpä arvoooo-------------------heh,heh

        Hmmm . . . Oonkohan mie sitten ihan haaskan näkönennii? . . . hih hih ;))) . . . Ne hyvät ruokahalut on ihan sukuvika, niin kuin hyvät unenlahjattii ;)))
        Siekö savosta? . . . Oeskoon tuo niin?? . . . Miepä oon kartalta katottuna hiukkasen ylemppöä ;)))


      • Akvaario kala
        Kala-ukko kirjoitti:

        Hmmm . . . Oonkohan mie sitten ihan haaskan näkönennii? . . . hih hih ;))) . . . Ne hyvät ruokahalut on ihan sukuvika, niin kuin hyvät unenlahjattii ;)))
        Siekö savosta? . . . Oeskoon tuo niin?? . . . Miepä oon kartalta katottuna hiukkasen ylemppöä ;)))

        Kyll sie voet olla haaskan näkönennen niiii.....

        Mut enkai mie voe tietee, ku en oo nähnä sinnuu,,,,,,,,,,

        En miekää oo savosta, ylempää miekin kartalta vilkastuna, katottuna

        Näen on närreet,,..


      • aamor jännittää...
        Appuliini kirjoitti:

        Meleko haaska immeinen,,,,,,,,,,,No eikae sinnuu aenaenen näläkä
        vaevoo-----vae syötkö sie sydän surruihin.?????????? Mie en voe pahemmin
        syödä rasvasia ruokia, ku närästää niin penteleesti...Mut eipä tuo haittaa.

        Mutta jos päättää ettei syö illallla enää,juo vaen vettä.
        Ni sillon ei se outokumpukaan kasvaaaaaaaa..

        Luulisko et mie oon savosta, Arvooppa mistä mie oon,,,,,,
        Etpä arvoooo-------------------heh,heh

        Jatkakaa keskuteluanne vaan, käyttäkää sitä savon murretta vaan.
        Tunnen tuolla sielunsopukoissa että teistä tulisi hyvä pari.
        Sopikaa nyt tapaamisaika, tiedä mitä siitä kehkeytyis.....

        En halua mitenkää puuttua, ...ajattelin ... puhemiehenä.. toimia...
        Siinä taitaa aamor vähän..ampua nuolia...))


      • Kala-ukko
        aamor jännittää... kirjoitti:

        Jatkakaa keskuteluanne vaan, käyttäkää sitä savon murretta vaan.
        Tunnen tuolla sielunsopukoissa että teistä tulisi hyvä pari.
        Sopikaa nyt tapaamisaika, tiedä mitä siitä kehkeytyis.....

        En halua mitenkää puuttua, ...ajattelin ... puhemiehenä.. toimia...
        Siinä taitaa aamor vähän..ampua nuolia...))

        Eepäs huudella sieltä vieraisiin pöytiin!! ;)))
        Kuulehan, ku myö savolaeset ollaan niin kierroja, ettei ees Aamor tiedä, et milloin niitä nuolia pitäes ampua!
        Ja sitäpaitsi, täälläpäen suomea voe mies ja nainen jutella ja keskustella iliman minkäänsortin nuolia!!!
        Turhaan sitä Aamoria nyt joka keskustelluun hättyyttää!!


      • Kala-ukko
        Akvaario kala kirjoitti:

        Kyll sie voet olla haaskan näkönennen niiii.....

        Mut enkai mie voe tietee, ku en oo nähnä sinnuu,,,,,,,,,,

        En miekää oo savosta, ylempää miekin kartalta vilkastuna, katottuna

        Näen on närreet,,..

        . . . Tämä ahvena poistuu nyt vähäksiaikaa syvempiin ja rauhalisimpiin vesiin. . . Hyvää syksyn jatkoa!


      • Appuliini
        Kala-ukko kirjoitti:

        Eepäs huudella sieltä vieraisiin pöytiin!! ;)))
        Kuulehan, ku myö savolaeset ollaan niin kierroja, ettei ees Aamor tiedä, et milloin niitä nuolia pitäes ampua!
        Ja sitäpaitsi, täälläpäen suomea voe mies ja nainen jutella ja keskustella iliman minkäänsortin nuolia!!!
        Turhaan sitä Aamoria nyt joka keskustelluun hättyyttää!!

        No., voe han ne nä.,,, Kyl mie ainakin suomi24 sivuilla käyn harva
        se päivä.... Mut ei voe mittään jos,,,,,,,,,,,jos kaikki kaekkos.


    • ruma ja kelvoton

      mikä teitä kaloja vaivaa, se toisen vikojen ettiminen on kyllä kaloilla yleistä.
      kala rumitteli melkein joka päivä, pyysin hänen katselemaan kauniimman.
      on löytänyt, ihmettelen valintaa oma on valintansa.

    • Mikälielohi

      Mulla ainakin asiat on menneet siten, että mikäli en ole aivan varma tästä toisesta ihmisestä en myöskään osaa tehdä päätöksiä toisen suhteen. Sitten taas kun molemmat ovat suhteesta varmoja, on asia jo aivan toinen. Sitä kuitenkin koettaa olla mahdollisimman kiltti toiselle eikä mielellään tahtois loukata toista sanomalla jotain tyyliin" Ei kiitos, et ole se ihminen jota etsin" Vaikka on sekin sitten jossain pakonomaisessa tilanteessa pakko sanoa.

      Jokaisessa meissä on vikoja. Ei niitä koko ajan kannattaisi hakemalla hakea, ellei nyt sitten ihan äärettömän selvää "vikaa" ole.

      Vaikutat vielä nuorelta ja hieman epävarmalta siitä mitä oikeastaan haluat? Ehkä oon väärässä mut tuosta jotenki paistaa semmonen juttu läpi.

      Toivottavasti löydät sen oikean ihmisen jonka kanssa ei tarvitse miettiä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe