HOMOUS=JALKAPALLO?

jarvinenminna

kysyin näin yhden serkkuni mieheltä:ei se oo keltään pois jos kaks miestä tai naista rakastaa toisiaan vai onko?

hän vastasi näin:
"Eipä se keltään pois oo, niinkun sanoin, homot on homoja. Homoilkoon niin paljon kun tykkää, mutta miksi pitää tunkea sinne mihin ei saisi ja aiheuttaa aivan turhaa hämmennystä. Aivan järjetöntä...

Oletetaan nyt, että meillä on urheilulaji v...aikka nyt jalkapallo. Jalkapallossa on ohjekirja jonka mukaan pelataan ja jota pitää noudattaa jos haluaa pelata. No, nyt on sitten tämä yksi joukkue, sanotaan nyt vaikka "Turun Gaylanders", joka ei pidä ollenkaan jalkapallosta, mutta rakastaa tappelemista. Varsinkin pelin aikana.No, tappeleminen olisi nyt tässä tapauksessa kielletty ohjekirjassa, mutta tämä Turkulainen joukkue alkaisi nyt vaatimaan, että tappeleminen pitää saada lailliseksi jalkapalloon, vaikka se selvästi kirjassa kielletään. Eli jos otamme tappelun mukaan ja muutamme sääntöjä oman päämme mukaan eikö se menetä merkityksensä? Onko jalkapallo enään jalkapalloa jos samalla saa tapella?
Ymmärrättekö ristiriidan? Siunataan homoja jollain joka pitää homoseksuaalisuutta syntinä?!!!
Niin mitä sillä on väliä jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan? Miten homot voi määritellä "kaksi ihmistä rakastaa"?! Miten sitten jos ne onkin sukulaisia? Pitäisikö niillekkin antaa oikeus? Tai moniavioisuus? Nämä kaikki ovat kriteereinä avioliitolle ja lisänä tuo eri sukupuolen kanssa. Nyt jos yksi muutetaan, eikö kaikki menetä tarkoituksensa?!
Hankkikaa oma uskonto jota voitte muutella omien mielihalujen mukaan, mutta älkää tulko muuttamaan meidän uskontoa!! Ei teitä kiinnosta kuitenkaan mikään muu Raamatusta, ettekä edes usko moiseen. Haluasinpa nähdä tämän saman tapahtuvan muslimimaassa. Kasvais pojat koiranputkea aavikolla...

Tosin Ev.Lut. kirkko luultavasti jo antoi periksi, joten se siitä. Onneksi en kuulu kansankirkkoon..."

eli hän vertaa jalkapalloa ja homoutta? raamatussa puhutaan myös moniavioisuudesta joten siitä on turha ees alottaa...

3

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homobilesbohetero

      Sukulaisten meneminen naimisiin on kiellettyä, koska mahdolliet lapset voivat saada perintönä sairauksia ym vajaamielisyyttä, jotenkin näin. Homot eivät voi lisääntyä keskenään, joten turha siitä on tehdä vertailua.

      • uskizzzzz

        juu, no tuota moniavioisuutta oon miettinyt moneenkin otteeseen.. siis kun se nyt on ainakin vanhassa testamentissa hyvinkin voimakas..


    • Jopahan jotain

      Siinäpä sinulle pohdintaa iltapuhteiksi. Mahtaa sinun ajankulu olla maukasta. Tuolla menolla olet pian uskonoppinut, jos kirjasi kannet kestää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe