mentiin kihloihin 18.10.2010! rakastan
a
6
908
Vastaukset
- niiin rakastunut K
OLET ELÄMÄNI RAKKAUS, PÄIVIENI VALO JA ÖIDENI RITARI.. rakastan sua mielettömästi, ihanaa kun haluat viettää kanssani loppuelämän. rakastan sinua kamalasti A
- ..............
ritari :D
- K
.............. kirjoitti:
ritari :D
olet oma ritari ässäni... ajat luokseni tuliterällä kitillä.. ja hurmaat minut heti, sait jalat altani
- ...............
K kirjoitti:
olet oma ritari ässäni... ajat luokseni tuliterällä kitillä.. ja hurmaat minut heti, sait jalat altani
tottakai menit jalattomaksi, kun ajoin ylitsesi
- K
............... kirjoitti:
tottakai menit jalattomaksi, kun ajoin ylitsesi
onneksi vaihdoit tämän traagisen tapahtuman jälkeen kitin perhe autoon.. että pyörätuolini mahtuu myös kyytiin.. mikään ei estä tätä onnea kanssasi... raajaton olen, mutta sydän pulppuaa sinulle... oma ritarini
- ..............
K kirjoitti:
onneksi vaihdoit tämän traagisen tapahtuman jälkeen kitin perhe autoon.. että pyörätuolini mahtuu myös kyytiin.. mikään ei estä tätä onnea kanssasi... raajaton olen, mutta sydän pulppuaa sinulle... oma ritarini
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496410
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284527- 982915
- 412297
- 332102
- 562056
- 1091860
- 221769
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2321514