Apuuva kone sekasin

palikkapäää

Tai no ei nyt täysin sekaisin mut kuitenkin sekoillu nyt viikon ajan. MIssähän mahtaa olla vika, kun avaan tietokoneen normaalisti niin nykyään se ei mene siihen normaali työpöytä kohtaan heti vaan tulee musta pohjainen sivu jossa ihme tekstiä mm American Megatrends ja oon niin huono englannis muutenki ja siel piti kans F1 painaa. Tai en tiedä pitikö mut painoin kuitenkin. Ja loppujen lopuks sit painan esc kun mitään ei tapahdu niin tulee joku save teksti viel?? Vaikee selittää kun en ymmärrä.

Ja sit toinen mikä on tullut niin kun avaan esim sähköpostin niin tuo rivi mihin kirjoitetaan osoite niin menee punaiseksi ja hyökkää teksti jotain et sivuston varmenteita ei voitu tarkistaa, ettei suositella sivulle menoa??? Ja tulee aina ku kirjautuu esim facebookkiin ym.

Mitä mä voisin tehä?? Nyt ei oo täl hetkel kyl varaa mihinkään huoltoon viedä, mut ois kiva tietää mikä on vikana, virus?

3

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

      BIOS vissiin nollautunut tehdasasetuksille ja sen kello on jossain valmistusvuodessa, siitä johtuu tuo suojattujen sivujen varmenneherjakin. Jos et osaa laittaa kelloa oikeaan aikaan niin huoltoreissuhan siitä tulee.

      • palikkapäää

        joo tosiaan toi kelloki näyttää ties mitä aikaa ja samoin päiväykset. Oon ne jo pariin kertaan vaihtanu oikeiksi, mut seuraavana päivänä taas jotkut ihan eri ajat.


      • sdlkflsdkflsdklödklö
        palikkapäää kirjoitti:

        joo tosiaan toi kelloki näyttää ties mitä aikaa ja samoin päiväykset. Oon ne jo pariin kertaan vaihtanu oikeiksi, mut seuraavana päivänä taas jotkut ihan eri ajat.

        juu, älä vaihda aikaa siinä windowsissa vaan BIOS asetuksista. Jos et osaa kysy joku osaava avuksesi. Jos edelleen ei pysy niin uusi patteri tilalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe