Caliberin renkaat

Rotke

Mistäs ostatte Caliberiin renkaita ?
Siis edullisesti !
Kesärenkaat kokoa 215/60R17 ovat meillä päin tilaustavaraa ja pirun kalliita :-(
Olisko jokin nettikauppa hyvä ?

7

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !?!?!

Rengaskauppa.net. Myös Saksan maalta tilataan paljon renkaita, tuodaan kotiovelle. Itse ostin juuri 215 / 55 / 17 kitkat ( Kumho ) 520€ kierros. En kylläkään Caliberiin, mutta eihän merkillä väliä.
      Mielestäni Kumhot ovat hyvät, hinta / laatusuhde kohdallaan. Hiljaiset renkaat.

• !?!?!

Siis, ostin Suomesta em. renkaat. Saksasta saa huomattavasti halvemmalla.

• 100tkm calilla

Tampereelta ostin STS-rengaspalvelusta Bridgestone Turanzat, alle laitettuna oli jotain 500,- pintaan. Säästö saksasta tilaten olisi jäänyt aika pieneksi vaivaton vaihtoehto.

• grgrrrgrg

liike on mielestäni paras vaihtoehto! Olen ostanut kaikki renkaani sieltä samasta paikasta molempiin autoihini ja mummoni autoon. Aina olen "tingannut" hintaa ja sanonut että tulen tänne vielä uudestaankin, ni hintaa on aina sorvattu.

Kolme vuotta sitten kesällä olin menossa lauantaina vantaalle treffeille ja autostani oli rengas puhki(naula läpi). Soitin teboilille, abc:lle ja sieltä ei mitään toivoa rengaskoneen kanssa... Kunnes muistin paikallisen firman mistä ostan renkaani, niin oli suljettu kesälauantaisin, mutta omistaja oli tekemässä pinnoituksia kuormaauton renkaisiin, niin paikkasi renkaani eikä maksanut mitään, kun oli sieltä ostettu niin paikkas mielellään. Ja treffit meni hyvin, nyt ollaan oltu vuosi naimisissa :)

ja vaikka renkaat tulee sun sänkyyn asti saksasta, ni kyllä se vanteelle laittokin maksaa.

• Ex - rengasasentaja

Jos 235/55-17 Kumhot maksaa alle 350:- ovelle tuotuna ja 50-60:- rengastyöt niin en katso tarpeelliseksi mennä norkoilemaan rengaskaupiaan luokse ei millään pahalla mutta liian "pärstäkerroin" hinnoittelua vaikka samalla euromerkeillä maksutapahtuma toteutuukin.

Nämä suuretketjut sitten ihan oma lukunsa josta ei sen enempiä.

Sieltä ostetaan mistä saadaan ja se siitä ja ihan virallinen rengasfirma laittoi vanteelle.

• diidadii

Itse ostin Continentalin Premium Contact renkaat ja n 300 ekee halvemmalla.Delta.com muistaakseni

• price -

Ihmettelen tätä "suomi" kannatusta koska ko, renkaat joka tapauksessa tulevat ulkomailta ja en pidä kunniallisena liiketoimintana sitä jos asiakasta viedään kuin litranmittaa.

Oma kokemukseni noista Contin kesärenkaista kuluivat turhan nopeasti syytä en tiedä mutta alle 25tkm ajettuna kulutuspinta oli jo juorupykälissä , siksi kokeilussa Kumhot ja ihan hyvin pyörivät alla sen kun nämä "huiputkin".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe