Olen muutaman vuoden huvikseni seurannut erästä naapurin rouvaa, jolla on pari kouluikäistä lasta. Ei hän missään töissä käy, vaan lähtee aina aamuisin autolla ja on poissa puolisen tuntia, luultavasti ruokakupassa, joka on puolen kilometrin päässä. Iltapäivällä sama toistuu ja taas mennään autolla, vaikka ihan kaupunkialueella asutaan. Miehen rahoja joka on töissä, käy rouva tuhlailemassa. Olen itse vanhuuseläkkeellä, joten on aikaa seurailla.
Naisen elämä helppoa
22
358
Vastaukset
- Heikunkeikku
Olisihan se kauhiaa, jos tämä nainen soittaisi miehelleen ja käskisi hänen tryykätä suoraan töistä päin kauppaan. Minusta tämä nainen on ymmärtäväinen ja erittäin hellivää plaatua oleva kumppani työssä käyvälle miehelleen. Miten mukavaa on miehen työskennellä ja hankkia rahaa, kun vaimo huolehtii rahan käyttämisestä. Molemmat tuovat kortensa kekoon.
Kelepaa pariskunnan istahtaa yhteiseen illanviettoon, lapsien nukkuessa sulountaan, kun vaimo sytyttää ostamansa kynttilän ja tuo tarjottimella mutusteltavaa soffapöydälle, jotka hän on kaiken kiireen keskellä käynyt lähikaupasta plokkaamassa. Namskista suuhun, silmille valojen ja varjojen leikkejä, päivän touhuista keskustelua ja sitten possikoita poskille ja suuhun ja sitä rataa.- xxxyyy
Joo ja varmasti asiat olisivat yhtä hienosti jos se työssäkäyvä olisikin perheen rouva ja kotonaan aikaansa viettävä sen työikäinen ja terve siippa.
Vai tulisiko kenties supateltua jotakin naapurin selän takana..
- eläkeläinen 2010
Miten heidän pitäisi toimia mielestäsi?
Äiti haluaa olla kotona,kun lapset tulee koulusta,eikö se ole hyvä asia?ruoka on valmiina kun isä tulee töistä.Vaimo tekee kotityöt päivällä,saavat viettää vapaata aikaa lasten kanssa.
Oletko jotenkin kateellinen tälle vaimolle,kun hän on kotiäiti? - xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
yksisilmäinen näkemys, vain yhdestä ihmisestä.
Seuraapa huviksesi suuren perheen äitiä, tai yksinhuoltajaa. - 1+1=3
se ihmetyttää miksei ne akat mene lasten kasvamisen jälkeen töihin vai onko sossun maksut riitäviä?
Töitä ainakin olisi mutta eipä taida kiinnostaa :) - HTZA
autoilevan naisen.
Minä lopettelen duunit vuodenvaihteessa ja kauppaan on jokunen kilometri.
Siis sellaiseen kauppaan jossa ei myydä muuta valmiiksi pakattua kamaa kuin kaljaa.
H.Se pari kaljapulloakin on terveellistä vaikka päivittäin kun käy ne hakemassa kävellen 5 kilometrin päästä, sanoi yksi lääkäri luennolla:))
- HTZA
firefox58 kirjoitti:
Se pari kaljapulloakin on terveellistä vaikka päivittäin kun käy ne hakemassa kävellen 5 kilometrin päästä, sanoi yksi lääkäri luennolla:))
ollut se pääasia, vaan tiskit joissa ei myydä puolipilaantunutta lihaa jossain marinadissa.
Tai muovipakkauksessa olevaa lisäainekyllästettyäkamaa.
Ja vielä, silmäkulmani olivat kirkkaanpunaiset ja "perskarvani" pystyssä!
H.
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Minulla ei ole harmainta haisua naapureiden touhuista kun en ehdi kyttäilemään eikä juuri kiinnosta vaikka ehtisinkin joskus. Tuossa ulkona puhellaan mitä puhellaan, muutamia kun on tutuksi tullut.
Minusta jokainen saa elää kuten parhaaksensa näkee.Tän naisen elämä helpottui heti eron jälkeen.
Naimisissa ollessa ei tahtonut raha riittää edes alusvaatteisiin, kuinka ollakaan eron jälkeen riitti vielä paljon enempään ja jäi vielä tilillekin. Ja ihan ite tienattuja työllä.- Anjaniina.
Ajatella, että sun silmilles on tällanen näky paiskattu.
Ihan on kyllä niin epäreilua.
Että autolla käy, ostamassa neljän ihmisen ruuat, ei kyllä ole mitään häpyä.
Kyllä terve riski ihminen sen leipäpussin ja pari maitoo kaupasta jaksaa kantaakin, kun vaan on hyvä kassi.
Ajatella, että oikein autonrenkaita kuluttaa, ja ukkorukka niitä ostaa niska limassa.Aina vaan.
Meneekö monetkin renkaat vuodessa, mitä arvelet?
On muuten kamalaa, ihan näin naapurien kesken, ettei se vie niitä lapsia töihin ja ukkokin jalkaisin joutuu möksästä lähteen.
Kyllä mä olen niiiiin siunannu tätä maailmanmenoa! Aivan kamala hepsankeikka.
Taitaa olla meikitkin naamassa, kun aamulla kylähurua lähtee heittään.
On se niin.
Kyllä me ollaan tästä naapureittenkin kesken keskustelut ja ajateltu, että jonkunlainen adressi rouvalle olisi kyllä paikallaan.
Ja jollei tepsi, ni voidaan aina puhkoo sen renkaat.Tai soitetaan sosiaalihuoltoon!
Tai ei, ei se olis ollenkaan hyvä, mehän alennuttas sen kanssa samalle tasolle.
Ei, poliisin huomionauhalla vaan suljetaan niiden tiensuu, eipä pääse muija autollaan prösystäileen.
Oikein alkoi sydämestä ottamaan, kun tätä ajattelin.
Kai sulla käy huomenna siivooja pesemässä sen akkunan klasin, ettei vaan mitään jää näkemättä...?.- olet..
samanlainen akka
paitsi asut korvessa lapissa
sinulla ei ole miestä
sinulla on mopo
mutta et tee töitä
täällä aamusta iltaan
joutoihminen
ta typerys - Anjaniina.
olet.. kirjoitti:
samanlainen akka
paitsi asut korvessa lapissa
sinulla ei ole miestä
sinulla on mopo
mutta et tee töitä
täällä aamusta iltaan
joutoihminen
ta typeryssiellä taas joku hoksas luulla tietävänsä jotain ;)
Aikas helppo täällä on mielipidettä tyrkkiä suuntaan tai toiseen ja aina jaksaa kirjoittaja enemmän kiinnostaa kuin aihe.
Tuostakin olisit saanut hauskuutta aikan, jos olis mielikuvitus pysynyt matkassa...
Muuten.
Sinäkö meinaat että mopon pito on ilmaista, käys kokeileen enteks vaikka vakutuuslaskuria ;)
Laskes paljonko maksaa neljän vakuutukset vuodessa ;)
Ja tolleen kauheen rohkee tass, puskasta ei näy kuin varpaat ;)
Ja ainakin siihen asti, kun kuukautisten kanssa joutuisin elämään, en suostuis tekemään yhtikäs mitään.
Niiden loppumisen jälkeen kai sitten vain ja ainoastaan nauttisin?? ;))- Anjaniina.
et sä vois kun olisit saastainen ;) niinhän se raamattukin sanoo :D
Anjaniina. kirjoitti:
et sä vois kun olisit saastainen ;) niinhän se raamattukin sanoo :D
äärellä olisin keholtani puhtoisena tekemättä mitään?:)
Saastainen olen miehenäkin, mutta muutun lumivalkoiseksi, jos oikein kovalla uhataan!
No punainen laikku poskipäillä, kuitenkin.:)- Anjaniina.
emw34 kirjoitti:
äärellä olisin keholtani puhtoisena tekemättä mitään?:)
Saastainen olen miehenäkin, mutta muutun lumivalkoiseksi, jos oikein kovalla uhataan!
No punainen laikku poskipäillä, kuitenkin.:)sut juuriharjalla, oikein kunnolla ;)
Anjaniina. kirjoitti:
sut juuriharjalla, oikein kunnolla ;)
niinkuin huomattu varmaan on, olen hyvin herkkähipiäinen ja lisäksi pelkään lähes ainoana asiana kylmää vettä.
Suotta menin tän viimoisen paljastamaan, sillä sehän oli kuin kehotus kiduttaa!!:)- Anjaniina.
emw34 kirjoitti:
niinkuin huomattu varmaan on, olen hyvin herkkähipiäinen ja lisäksi pelkään lähes ainoana asiana kylmää vettä.
Suotta menin tän viimoisen paljastamaan, sillä sehän oli kuin kehotus kiduttaa!!:)niinpäs olikin.
Katsellaan, saat sitten sopivassa tilanteessa saavillisen kylmää vettä niskaas, jos erehdyt olemaan jääräpää ;)))
Niin on :)
- Putkivalo
että elämä näyttää aina paremmalta ikkunan toisella puolella.
Microsoftin vanha sanonta :)) - RiMMIR
on saanut työpaikan kotiinsa. Vaikkapa kokoaa kasaan pieniä osia jollekin tehtaalle. Taikka tekee muuta etätyötä kotoa käsin. Voipa olle kielitaitoinen ja kääntää suomalaista kirjallisuutta vieraille kielille, taikka toisinpäin.
Ja mikä hirveintä, jos hän keinottelee pörssissä päivät pitkät:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788