Aamut on pahimpia. Huomasin laskeskelevani mielessäni annoksia mitä pitäisi syödä, jotta pääsee maailmasta eroon. Jos otan kaikki bentsot, mirtsat, ketipianiinit, panadolit, allergialääkkeet, doxalit, sepramit ja muutaman lääkkeen, joille olen todella allerginen, niin eikö sillä elämästään pääsisi. Eikö se ole varmasti sellainen annos, että elämästään pääsee tarvittaessa? Kamala ajatus. En ole toteuttamassa sitä, se kuuluu näihin huonoihin aamuihin. Pelkoni on, että herään vielä tuostakin. En luota tuohon keinoon, koska se kerran on epäonnistunut.
Samalla niin lohdullinen. Miksi ihmeessä. Se kiinnostaa. Miksi on lohdullista ajatella, että minulla on mahdollisuus siihen kuolemaan tarvittaessa, jos kipu käy yli sietokyvyn.
Tappava-annos lääkkeitä
8
5718
Vastaukset
- häiriöinen
On aina lohdullista, että on pakotie.
- HooMoilaska
Ehkä pidänkin kiinni tästä. Ehkä ansaitsen tämän. Ansaitsen surun, ahdistuksen ja jatkuvan epäonnistumisen. Minun pitäisi oikeasti vain kuolla. Aviomies soittelee, tiedän että häntä huolestuttaa. Kuulee väsymyksen äänessä. Ärsyttää olla näin kelvoton tässäkin asiassa. Pitää harkita vakavasti katoamista.
- itsekintuhoinen
HooMoilaska kirjoitti:
Ehkä pidänkin kiinni tästä. Ehkä ansaitsen tämän. Ansaitsen surun, ahdistuksen ja jatkuvan epäonnistumisen. Minun pitäisi oikeasti vain kuolla. Aviomies soittelee, tiedän että häntä huolestuttaa. Kuulee väsymyksen äänessä. Ärsyttää olla näin kelvoton tässäkin asiassa. Pitää harkita vakavasti katoamista.
Etkö voisi hakea apua ennemmin? Kyllä surullinen ja ahdistunut saa olla, muttei itseään silti tappamaan tarvitse alkaa. Voisitko jakaa asioita jollekin sopivalle ihmiselle sen sijaan?
Ei kannata toteuttaa tuota lääkesuunnitelmaa. - HooMoilaska
itsekintuhoinen kirjoitti:
Etkö voisi hakea apua ennemmin? Kyllä surullinen ja ahdistunut saa olla, muttei itseään silti tappamaan tarvitse alkaa. Voisitko jakaa asioita jollekin sopivalle ihmiselle sen sijaan?
Ei kannata toteuttaa tuota lääkesuunnitelmaa.Minun osaltani apu on jo siinä mitä on annettu. Enempää ei anneta, enempään ei ole varallisuutta. Näin mielenterveyspalvelujen suhteen me suomalaiset olemme hyvin eriarvoisessa asemassa. Minä kuulun siihen onnettomaan tuloluokkaan, jolla ei ole varaa saada edes tarpeellista psykoterapiaa.
En nyt tapa itseäni, ei hätää. Kunhan pidän kiinni ajatuksen armollisuudesta siihen asti, että ahdistus helpottaa. Jos ei helpota, sitten mietin vaihtoehtojani lisää. On minulla edelleen velvollisuuksia tämän maan kamaran päällä. - life is life
HooMoilaska kirjoitti:
Minun osaltani apu on jo siinä mitä on annettu. Enempää ei anneta, enempään ei ole varallisuutta. Näin mielenterveyspalvelujen suhteen me suomalaiset olemme hyvin eriarvoisessa asemassa. Minä kuulun siihen onnettomaan tuloluokkaan, jolla ei ole varaa saada edes tarpeellista psykoterapiaa.
En nyt tapa itseäni, ei hätää. Kunhan pidän kiinni ajatuksen armollisuudesta siihen asti, että ahdistus helpottaa. Jos ei helpota, sitten mietin vaihtoehtojani lisää. On minulla edelleen velvollisuuksia tämän maan kamaran päällä.Et kuole tuolla tapaa. Saat hiilihoidon osastolla ja sinun annetaan nukkua. Sen kai jo tiedätkin. Olet joskus ollut naimisissa? keskity siihen,että elämäsi on joskus ollut onnellista ja täynnä suunnitelmia...ja pyri siihen myös tulevaisuudessa. Turha itseään on tappaa,joskus me kuollaan kuitenkin. Katsele elämä rauhassa loppuun..asiat voi olla jo keväällä toisin .
- itsekintuhoinen
HooMoilaska kirjoitti:
Minun osaltani apu on jo siinä mitä on annettu. Enempää ei anneta, enempään ei ole varallisuutta. Näin mielenterveyspalvelujen suhteen me suomalaiset olemme hyvin eriarvoisessa asemassa. Minä kuulun siihen onnettomaan tuloluokkaan, jolla ei ole varaa saada edes tarpeellista psykoterapiaa.
En nyt tapa itseäni, ei hätää. Kunhan pidän kiinni ajatuksen armollisuudesta siihen asti, että ahdistus helpottaa. Jos ei helpota, sitten mietin vaihtoehtojani lisää. On minulla edelleen velvollisuuksia tämän maan kamaran päällä.Ok. Ei tarvitse ajatella olevasi kelvoton, vaikka ahdistaa ja olet väsynyt, eikä jaksaa enempää kuin mihin on voimia. Olet kaikkea muuta kuin kelvoton!
Ehkä joskus myös puhumisesta jonkun ystävän tai muun luotettavan henkilön kanssa voi olla apua. Itselleni on ollut. Myös esim. kirkon kauttahan saa keskusteluapua, se on osa diakoniatyötä eikä maksa mitään. Muitakin teitä on siihen, että voi jakaa asioitaan jollekin luotettavalle taholle ilman korkeita hintoja. En yhtään tiedä tilannettasi tai sitä, oletko jo käynyt tällaisia vaihtoehtoja läpi tai ajatteletko niistä voivan olla apua, mutta mainitsen nyt kuitenkin.
Voimia ja kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti löydät myös iloja velvollisuuksien lomaan!
- Hoop
Minullakin auttoi pahimman yli juuri tuo ajatus, että tarvittaessa voi päästä eroon kaikesta pahasta. Jollain oudolla tavalla se lohduttaa ja sai etääntymään aikeista juuri, kun oikein vakavimmillaan asiaa mietti...
- Anonyymi
Niinpä mietin itsekkin kun ei saa enää kivun myötä syödä, vaikka kun kaikki ei auttavat otetta pois ja teme on mulla auttanut krooniseen kipuun koko ikäni ja yhenkerran ajam nu alas työelämässä ollessani, sitten menin kuntoutukseen Ikaalisiin ja nyt on koko lantio ollu paska a näitten tyttöjen taivuttelu en jälkeen. Sitä ennen olin työkykyinen, en pysty enää kun sarkkofakis makaan, näin on viime vuodet menny, eipäliiemmin voinu omia lapsia sylissäpitämään kun sillon tää paska alko punttisalilta , oli se tos 30 molemmin puolin siedettävää, no söin tota temee pikku annoksilla, vuos sitten olisin onnistunu, mutta pokasin oven auki että hypotermia hoitaa loput armollisesti , niin eikös naapuri huomannu ja sama kituminen on jatkunu, nyt pisy tän ovet lukkoon enkä lämmitä tupaa , mua suoraan sanoen veettään ettei mun annettu mennä, en ole ö lapsenlapsillekkaan enää mikään onni ja autuus ..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659