Mobiililaajakaista mini

Mobiililaajakaista+

Saunalahden mobiililaajakaista mini maksaa 4,90 €/kk. Miten se eroaa mobiililaajakaista perus-liittymästä, joka maksaa 9,80 €/kk. Ei ollut tietoutta Saunalahden sivustoilla!

7

4670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xnsdf

Ei tarvita mitään tietoutta, kun sen hinta on puolet perusliittymästä, niin voi helposti päätellä että myös nopeus on puolitettu. Aivojen käyttö ei ole mobiilimaailmassakaan kiellettyä.

• fgfdhdgfhhjgk

niin ja ehkä myös siirtorajakin voi olla pienempi...

Joissakin on 2 Gt kuukaudessa joka tulee äkkiä täyteen jos lukee iltalehtien sivuja...

Joissakin on rajaton siirto...

• . .

ei oo rajoja

• ihan tyytyväinen

tämä mini. Vähän aikaa sitten jouduin käyttämään sitä tietokoneessa kun laajakaista ei toiminut. Koneella on Nokia Ovi-ohjelma ja sen kautta menin nettiin. Kone ilmoitti yhdistettäessä, että nopeus on 460 ja risat. Kun kävin katsomassa nopeustestissä, nopeus oli jotain 320. Siis tosi hidas. Ja kun se laajakaista mokoma (valokuituliittymä) ei vain toiminut, sanoin sen irti ja ostin nettitikun Nopsan. Tikku on MF668 ja operaattorina siis Saunalahti. Ei se tikku anna sitä nopeutta mikä luvataan, mutta se johtuu paikasta, jossa asun. On se nopeus aina kuitenkin lähelle 3000. Kännykässä se mini toimii jotenkin nopeammin, ainakin aamulla.

• mjv

minulla on mobiililaajakaita mini jota en kayta asun ulkomailla olen maksellut mielestani turhia laskuja 15.90 jo pisempaan nyt haluaisin niista eroon.miten toimin

• sdaaaaaaaaaaaaaaaa

Kannattaisiko soittaa asiakaspalveluun, ehkä?

• hei hulinaa

" minulla on mobiililaajakaita mini jota en kayta asun ulkomailla olen maksellut mielestani turhia laskuja 15.90 jo pisempaan nyt haluaisin niista eroon.miten toimin "

No, eikö ole tullut mieleen lopettaa koko liittymä jos et kerran käytä sitä?
      Luulisi että tuon tajuaa jo vähän tyhmempikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      6997
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4123
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2171
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      62
      1946
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1456
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      196
      1454
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1091
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe