Mobiililaajakaista mini

Mobiililaajakaista+

Saunalahden mobiililaajakaista mini maksaa 4,90 €/kk. Miten se eroaa mobiililaajakaista perus-liittymästä, joka maksaa 9,80 €/kk. Ei ollut tietoutta Saunalahden sivustoilla!

7

4658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xnsdf

      Ei tarvita mitään tietoutta, kun sen hinta on puolet perusliittymästä, niin voi helposti päätellä että myös nopeus on puolitettu. Aivojen käyttö ei ole mobiilimaailmassakaan kiellettyä.

    • fgfdhdgfhhjgk

      niin ja ehkä myös siirtorajakin voi olla pienempi...

      Joissakin on 2 Gt kuukaudessa joka tulee äkkiä täyteen jos lukee iltalehtien sivuja...

      Joissakin on rajaton siirto...

      • . .

        ei oo rajoja


    • ihan tyytyväinen

      tämä mini. Vähän aikaa sitten jouduin käyttämään sitä tietokoneessa kun laajakaista ei toiminut. Koneella on Nokia Ovi-ohjelma ja sen kautta menin nettiin. Kone ilmoitti yhdistettäessä, että nopeus on 460 ja risat. Kun kävin katsomassa nopeustestissä, nopeus oli jotain 320. Siis tosi hidas. Ja kun se laajakaista mokoma (valokuituliittymä) ei vain toiminut, sanoin sen irti ja ostin nettitikun Nopsan. Tikku on MF668 ja operaattorina siis Saunalahti. Ei se tikku anna sitä nopeutta mikä luvataan, mutta se johtuu paikasta, jossa asun. On se nopeus aina kuitenkin lähelle 3000. Kännykässä se mini toimii jotenkin nopeammin, ainakin aamulla.

    • mjv

      minulla on mobiililaajakaita mini jota en kayta asun ulkomailla olen maksellut mielestani turhia laskuja 15.90 jo pisempaan nyt haluaisin niista eroon.miten toimin

      • sdaaaaaaaaaaaaaaaa

        Kannattaisiko soittaa asiakaspalveluun, ehkä?


    • hei hulinaa

      " minulla on mobiililaajakaita mini jota en kayta asun ulkomailla olen maksellut mielestani turhia laskuja 15.90 jo pisempaan nyt haluaisin niista eroon.miten toimin "

      No, eikö ole tullut mieleen lopettaa koko liittymä jos et kerran käytä sitä?
      Luulisi että tuon tajuaa jo vähän tyhmempikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7311
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4324
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2737
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1414
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1242
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe