Iän tuomaa arvokkuutta -

- missä lie?

Mikähän ikä-/ulkonäkökriisi teitä aikuisia ruova-ihmisiä oikein piinaa? Olen nuori, hemmetin kaunis missivartaloinen nainen, ja minua tosiaankin risoo teidän kateutta pursuava käytös, jota tulee ihan joka paikassa vastaan. Jos nyt saisin edes ruokaostokset tehdä ilman, että joku hajoilee ulkonäkööni.

Mistä lähtien on ollut vikani, että teidän vatsat, naamat ja urat levähtivät ajat sitten. Menkää itkemään vanhemmilleni, kun heidän risteytyksestään tuli tällainen häiritsevän kaunis oikku... Tiedoksi, että olen ihan tavallinen ihminen, joka käy töissä ja yrittää selviytyä arjestaan siinä missä muutkin.

19

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsistä töppöseen ja töppösen suu kiinni:))

• Mä olen ainakin niin itserakas, että mä tuskin edes huomaan sinua, ellet nyt satu ajamaan ostoskärrylläsi mun rakkaiden varpaideni päälle. Toivon kuitenkin, ettei minun itserakkauteni loukkaa sinua.

• Lumoava aikuinen

olen aikuinen, kaunis rouva, joka selviän sen kummemmin yrittämättä loistavasti. Ikäni puolesta minulla on kaikkea kaksi kertaa enemmän kuin sinulla. :)

• viivatiina

jolle vanhat äijät tuili puistoissa hänen ulkoiluttaessaan lastaan koita pärjätä ittes kanssa ;))))

• WanhaWilma

provo, meidän vanhenevien naisten kiusaamiseksi. Jaa no juu, jos ei ole, niin sanonpahan vain, että
      olet itserakas ja sinulta puuttuu sydämen sivistystä roppakaupalla !
      Oletko kuullut sellaista sanontaa jotta, " nainen muuttuu näkymättömäksi, täytettyään 50v ? "
      Nuoruus ja kauneus haihtuu ja missivartalot muuttuvat vuosien saatossa .
      Surullista sullekin, vanhenet ja muista ... pilkka voi vielä joskus sattua omaan nilkkaan !

Hyvää Yötä Kaikille !

• Teemuna

Sun pitäis harjoitella enemmän tota provon tekoa. Toi oli tosi surkee esitys. Harjoittele lyyrisempää, korkealuokkaisempaa vihtuilua, se uppoo tissi-ihmisiin paremmin.

• 0ree

Sehän on suomalaisten uusiutuva luonnonvara. Olemmekohan ainoat maailmassa, jotka olemme kateellisia jopa kerjäläisille!

• Teemuna
        0ree kirjoitti:

Sehän on suomalaisten uusiutuva luonnonvara. Olemmekohan ainoat maailmassa, jotka olemme kateellisia jopa kerjäläisille!

Jep. Suomalaisen kateuden energialla lämmittäisi pienen kylän, tai vähän isommankin.

• Ensin sai hymyn naamalleni tuo aloittajan purskahdus ja sitten sinun vastauksesi.
        Ihan näin iän tuomalla arvokkuudella vain :))
        Päivä on pelastettu.

• Teemuna
        tulisilla kirjoitti:

Ensin sai hymyn naamalleni tuo aloittajan purskahdus ja sitten sinun vastauksesi.
        Ihan näin iän tuomalla arvokkuudella vain :))
        Päivä on pelastettu.

Pidetään tää arvokas fiilis, ainakin nyt jonkin aikaa. Ok?

• Teemuna kirjoitti:

Pidetään tää arvokas fiilis, ainakin nyt jonkin aikaa. Ok?

Sopii, vallan mainiosti :)
        Ja huomenna uudet naurut. Niin siis arvokkaasti nekin.

• että se koira älähtää jne.
      Mutta kun mä en ymmärtäny koko avauksesta mitään, jos selittäisit tarkemmin, mitä sulle esim. siellä kaupassa tapahtuu? ;))

• Ruma akka...

kaunis ja viehättävä. Minä en ole enää. Olen jo niin vanha ja väsynyt ja tehnyt paljon töitä.
      Mutta minä ihailen sinua kyllä siellä kaupassa jos näen. Mieleeni tulee kaiholla ajatus, että tuollainen minäkin olin joskus!

• Ihanaahhhhhaaahh

Luuletko tosiaan, että kaikki katsovat sinua? Oletko nyt ihan varma että sinä olet muiden ihmisten elämän keskipiste ja muut hajoo kun näkevät sinut? Oletko ihan varma?
      Hahaaahaaahhhh haaahhaahhhaaahiiihhhrn hirn haaahhhh huoh!

Tuo oli parasta mitä olen lukenut piiiiiitkiiiiin aikoihin!
      Hyvä sinä! Jatka vaan samaan tahtiin. Et sinä todellakaan ole mikään tavallinen ihminen, mitä se sitten lieneekään sinun maailmassasi, kaukana siitä. Kanssaihmisten naurattaminen sopii hyvin sun psyykellesi! Kiitos!

• tanj a

Ihan hyvä provo, perustuu osin todelliseen elämään, mutta aikuusti oikeesti nuoret tytöt ovat munkin mielestä nättejä siloisissa ihoissaan ja timmeissä kropissaan, joten nauttikoot ajastaan minkä ehtivät. Sitten se kauneus alkaa maksamaan enemmän ja tällaisena kurttusäkkimummona en ainakaan ole kateellinen, koska sain kyllä nauttia nuoruudestani ja kauneudestani ja aivan varmasti otin silloin ilon irti urakalla. Ei sitä iän kaiken jaksa ulkonäön varaan kaikkea laittaa ja kaikellahan on aikansa.

Joten jos joku kokee tulevansa huonosti kohdelluksi nuorena naisena voi nostaa päänsä pystyyn ja käyttäytyä itse paremmin. Hyvätapaisuus kun kuuluisi joka ikäluokalle ja ihan puisatttaa ajatus, jos ikätoverini toljottelee aikansa kuluksi itseään nuorempiaan naama norsun veellä. Mulla on itselläni niin kivaa mielessäni ja ehkä välillä on niin kova kiirekin sitä kivaa kehitellä, etten edes huomaa ketä on ympärilläni.

• ...

silmälasit, jakku. Plaaplaaplaa.

Mutta ne auttaa. Usko mua, skraka, harmaa parta, rillit, orastava kalju, ne oikeesti auttaa.

Ihmisen toisaalta aina pitää näytää itseltään. Nuoren näköinen nyt vaan on on nuoren näköinen. Hah, voisin kertoa poaljon juttuja siitä, kun en ollut olenkaan ikäiseni näköinen. Nyt voisin kertoa paljon juttuja siitä, että olen ikäiseni näköinen. Valitettavasti :DDDDD

BTW, olen muuten mies.

=DW=

• Piuzzanaamarit

Ei mikään ulko9näkö paina!!! Kyllä se on niin että ne minua 30 vuotta nuoremmatkin hajoilee kun ovat ryppyisempiä (uurteet otsalla, rasvattoman ruokavaklion kurtistamaväritön harmaa lätty tai kirjava pizzanaama isojen finnien jälkeiset kraaterikuopat naamalla, isot huokoset ym. :((
      Olen Pian 6-kymppinen ja aina vain olen hehkeä. Hajoa sä ite vaan kun veikkaan että sun naamataulus on jo 10 vuoden päästä menettänyt parasta ennen päiväyksensä eikä voi verratakaan minun hehkeään ihooni:)))))

• Cloetta..

kyseessä jonkun sortin paranoija eli luulotauti. Mistä päättelet, että me aikuiset rouvasihmiset sinua niin kovasti katselemme, saatikka kadehdimme? Onko niin, että keskityt itseesi niin paljon, että luulet myös toisten keskittyvän sinun ulkonäköösi kohtuuttoman paljon?

Kauneus on aina katsojan silmissä ja olen tavannut paljon kauniita nuoria naisia mutten koskaan sellaista, jota kaikki kadehtisivat saatikka pitäsivät kauniina. Suurin osa meistä aikuisista naisista tietää kauneuden katoavaisuuden ja jos sitä kohtaa sitä ihailee, ei suinkaan kadehdi.

Minun kasvoissani on ryppyjä, vatsa on kolmen lapsen jälkeen ja ikääntymisen myötä kurttuinen ja löysä, silti koen olevani kaunis enkä ollenkaan kadehdi nuoruuden kauneutta. Jos ihmisessä jotain arvostan se on sivistyneisyys ja iän tuoma viisaus, jota sinullekin varmasti joskus kertyy.

• ssssssssssssssssssss

Kauneudella ei pitkälle pötkitä, jos ei muuta omista.

Ruman ei tarvi pelätä muutosta.

Yhtä vähän täällä voi todistaa kauneuttaan, kuin peräpeilinsä leveyttä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7876
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      173
      3766
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2507
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      28
      1940
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe