Mercury 35 hp -86 täysillä ajaessa kierrokset heittelehtii "hyytyilee" hieman.
Vika on varmasti että ei saa tarpreeksi bensiinia mutta mistä lähtis kokeilee korjausta ennen kuin alkaa avaamaan kaasaria?
Mercury 35
6
731
Vastaukset
- ikä ja kalvo
Pensapumpun kalvo
- fiisser
kiitos vastauksesta... mites onko sellanen helppo korjata "koti" konstein?
tai olisiko helpompi vaihtaa koko pumppu?
ei ole väliä maksaako kyseisen vian korjaaminen 50 tai 100 euroa jos vaan pystyisi itse kivuttomasti
korjaamaan ja ehtisi vielä tän syksyn aikana kalaan ilman sydämmen tykytyksiä...
huoltoon kun vie niin varmasti menee ensi kevääseen ja hinta nousee pilviin. - aeks
fiisser kirjoitti:
kiitos vastauksesta... mites onko sellanen helppo korjata "koti" konstein?
tai olisiko helpompi vaihtaa koko pumppu?
ei ole väliä maksaako kyseisen vian korjaaminen 50 tai 100 euroa jos vaan pystyisi itse kivuttomasti
korjaamaan ja ehtisi vielä tän syksyn aikana kalaan ilman sydämmen tykytyksiä...
huoltoon kun vie niin varmasti menee ensi kevääseen ja hinta nousee pilviin.Ostat eka uudet kalvot.
Sitten irroitat bensapumpun koneesta ja vaihdat kalvot oikeassa järjestyksessä tämän jälkeen ruuvaat bensapumpun kiinni.
Sitten vaan takas koneeseen bensaletkuihin kiinni ja ajoa josko ongelma korjaantui.
N. 20min ottaa tuo operaatio ja kalvot 20e.
- Raipe43
Tsekkaa pensaletkut vuotojen ja tukosten varalta!!
- Sama vika
Oiskohan tiedossa mitään nettisivua, mistä tuon kalvon voisi löytää?
- Perehtymätön
Minä vuosina tuota kyseistä moottoria on valmistettu ja käykö samat varaosat vaikka ikäeroa olisikin paljon. Oman moottorin vuosiluvusta en ole selvillä, mutta sen sisuksissa on tarra "OK QC 73". Onko -73 siis valmistusvuosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820