tervat pohjaan

säästöt himaan

täytys massata toi auto tai sit löytää joku paikka miss sais luotettavaa ja tehokasta palveluu--kuulin että pohja tätys pestä ja turpo kuivata -hiukan ihmettelen miks turpokin kuivata ku ei oo koko autos 1.6 nen--massat sain ite halvall pilikasta mut onks jotai parempaa kamaa--jäteöljyn isä ja vaari veti aikasemmin mut nyt ei oo ku kolme litraa riittääks se avensiksen pohjaan - pitäskö pensalta ja suihkii ja entäs moottoritilan suojaus onks öljy sinne hyvää-pari kohtaa on kyl aika öljysii jo--oon siis tampereelt päin ja en kauheesti haluis maksaa---mistään

5

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auto Masentaja 2

Viehän suosiolla paalattavaksi.

• rikkikii

kun siinä on rikkiä reippaasti seassa!

• kuitenkin.
        rikkikii kirjoitti:

kun siinä on rikkiä reippaasti seassa!

Se on totta että jäteöljyssä on rikkiä ja epäpuhtauksia. Mutta se toimii kuitenkin ruosteenestoaineena.
        Kaverillani oli Polski-fiat, minkä pohjaan ja koteloihin hän aina alkusyksystä ruiskutti traktorin ja auton vanhat kone ja laatikkoöljyt. Auto kesti pitkälti toistakymmentä vuotta, vaikka polskit oli yleensä oikein pahoja ruostumaan (myös ladani oli). Eli olemattoman hintaisilla aineilla saatiin usean vuoden ajaksi kestävyyshyöty. Eli kyllä halvastakin ruostesuojauksesta on hyötyä.
        Suojasin mazdani itse 3-5 vuoden välein parilla alustamassapullolla (20-30€) ja vielä se liikkuu tuolla kaupungilla 21 vuoden ikäisenä.
        Ei auto kuitenkaan kestä maailman tappiin vaikka pohjaan laittais 800-1000 euron suojaukset.

• rikki nelson

PIDEMMÄLLE.

• vanha tervaaja

höyhenet siihen tervan päälle, vaimentaa myös hyvin ääntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe