APUA!!! KOKEMUSTA??

ida.mi

Oon 17 vuotias.. en ole käynyt lääkärillä asialla, oikeastaan hieman vältellytkin sitä mutta kestänyt oireet jo pari vuotta joten olen tässä alkanut miettimään että on jotain vakavempaa kysymyksessä... minulla on aina ollut vähän masennusta, todettu jo 7 - luokalla ylä-asteella, jolloin olinkin stressinhallintaryhmässä.. mutta kuitenkin, masennus pahentunut, ja olen nykyään aika masentunut.. minulla esiintyy myös hengenashdistusta, välillä kun kävelen ylämäkeä alkaa ahdistaa hengittäessä, välillä en saa happea kunnolla, ja joskus kun nukun herään siihen kun huomaan etten hengitä. poikaystäväni huomannut saman.. Olen myös jatkuvasti väsynyt olen sitten nukkunut paljon tai vähän.. SITTEN minulla on ajoittain Todella kova migreeni.. se on otsan yläpuolella ja ohimoiden kohdalla oleva Kova kipu.. silloin voi joskus silmissä sumentua, aina silloin huimaa ja pyörryttää, välillä ei pysty edes seisomaan kun tuntuu että pyörtyy.. Huimausta myös joskus vaikka ei olisi migreeniä.. kenelläkään samanlaista kokemusta?????? mikä tämä voisi olla???? huomenna varaan lääkärille ajan saas nähdä mitä ne siellä sanoo.. varmaan vaa että ulkoilua enemmän.. -.-

1

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elänyttuonkin

oli sun ikäsenä masennuksen lisäksi paniikkihäiriö, siis oikea semmonen eikä minkään IIK-muoti-ilmiö. Siihen liitty tommosia oireita, mutta siitä ettei hengittäs kesken unen en osaa sanoa mitään. Mulla lääkitys autto oireisiin, ja aikanaan pääsin sitten molemmista eroon, sekä lääkkeestä että paniikista. Masennukseen auttaa parhaiten, kun keskittyy elämän niihin asioihin joista nauttii. vaikka pahan masennnuksen kourissa tuon kuuleminen yleensä herättää lähinnä ikäviä tunteita.
      Lääkäriinmeno on paikallaan, jos perusasiat kuten ruokailu, liikunta, riittävästi sekä mielekästä tekemistä että lepoa ovat kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      4423
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      27
      2871
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2305
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1940
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      184
      1676
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      29
      1622
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1333
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1266
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1222
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      140
      1216
    Aihe