äidin kanssa riidoissa

milja

mikä avuksi?
olen ollut äitini kanssa jo monta vuotta huonoissa väleissä.
haluaisin kuitenkin muistaa äitiäni jollakin tavalla. lahjoja ei kuulema kannata laittaa postissa kun se laittaa roskiin ne ja repii kortit. ei vastaa puhelimeen. jotenkin haluaisin muistaa ja ilmaista että olen olemassa ja välitän siitä.

9

2683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

      Laita paikallislehteen onnitteluviesti

    • milja

      sitten kun se lukee sitä lehteä tohkeissaan ja huomaa onnitteluni niin sitten se repii sen lehenkin : ( Hih!

      • minä

        no hei.. siis eihän sun äiti voi sillee toimii, ihan kaikki vanhemmat rakastavat omia lapsiaan.. joten luulenpa, että äitisi varmaan vaan päinvastoin ilostuu niistä onnitteluista..


    • s.u.s.s.u

      Tee sovinto äitisi kanssa!! Se olisi hyvä äitienpäivä lahja!!!!

    • Tyttönen

      Moi Sä Kysyit Et Miten Vois Muistaa Äitii No Pistä postis Sille Kirje :D Ja Vaik Kukka!! Ole Hyvä jos Kelpaa T:Tyttönen

    • *zipo*

      Moi! onx sun vanhemmat sit eronnu? Kauheeta jos omalle ädille ei voi antaa lahjaa eikä muistaa mitenkään... Ja jos säkään et saa siltä mitään... Mulle tuli tippa linssiin ku luin tota! Pakkohan kaikkien äitien on lapsistaan välittää... Musta on kuitenkin hyvä juttu se, et sä välität siitä... Mä oon varma et sunkin äitis välittää susta, mut jos on ollu kauan riidoissa, niin se on hankala lopettaa... Mä toivoisin et sä voisit mailata mulle... Mulla ois sulle paljon asiaa... :)

    • öööhh

      Tuota noin sä hän voisit mennä sun äidin luo ja viet sun äidille vaikka ison kukka kimpun jossa on paljon punaisia ruusuja kysyt siinä samalla miksi ette ole olleet väleissä moneen vuoteen kerrot samalla ettet halua riidellä hänen kanssa jne. kerrot hänelle että rakastat hän tosi paljon mutta et osaa vain kertoa hänelle miten paljon häntä rakastat P.S kaikilla on oma tapansa näyttää omalle äidilleen kuin paljon häntä rakastaa joten tee sinä se omalla tavallasi. OHO tulipa paljon runoiltua joten lopetan tämän tähän

    • ÄITI

      On vaikea ymmärtää ihmistä,joka voi olla lapseensa niin suutuksissa,ettei voi leppyä sitä vertaa,jotta edes puhevälit säilyttäisi lapseensa.Mitä sinä teit,kun sait välit näin tulehtuneeksi?Ei varmaan tilanne ihan yksin ole syntynyt?Riitaan tarvitaan yleensä kaksi.Mut jos sun äiti ei lepy koskaan sinä aikana,kun saa elää,ja sinä teet ja yrität pyytää anteeksi,jos ja kun olet loukannut häntä näin syvällisesti.Silloin ei voi muuta sanoa kuin sun äidillä ei ole äidin sydäntä,kun voi hyljätä lapsensa noin totaalisesti..surullista.Itse olen kahden ihanan tytön äiti,25 ja 16 vuotiaat.Olen kiitollinen,että minua on palkittu näin suurella onnella.Annamme ja saamme rakkautta ja kunnioitusta molemmin puolin.Ihana on kuulla jo pesästä lentäneen lapsen ääni päivittäin vaikka puhelimen välityksellä.Ovet on aina auki heille,kun maailma kohtelee kovakouraisesti.Ikävää,jos sinulla ei ole niin hyvin asiat.Mutta älä luovuta.Voimia matkalle:)

      • Aliisa

        Mäkin ehdottaisin sitä että menet äitis luo..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe