Oletteko kokeilleet paastoa sieni-infektion taltuttamiseksi.
Kokemuksia ja aatoksia tähän.
PAASTO
10
352
Vastaukset
Sattumoisin olin koko eilisen päivän syömättä enkä ole syönyt vielä tänäänkään mitään.
Ei tämä tämmöinen mistään pidemmästä paastosta käy, mutta voi olla kenraaliharjoitusta ensi kevättä varten.Tuli sitten tankattua taas ja molemmat poskiontelot ovat "hengissä" jälleen, vasemman lisäksi myös oikea ja nenän välissäkin tuntuu.
sanasinko kirjoitti:
Tuli sitten tankattua taas ja molemmat poskiontelot ovat "hengissä" jälleen, vasemman lisäksi myös oikea ja nenän välissäkin tuntuu.
Söin jälkiuunileipää, jonka päällä juoksevaa Beceliä, makkaraa ja juustoa, ja sitten pari paksua suklaapiparia ja kahdeksan marsipaanipalaa kahvin kera. Greippituoremehu ainoaa oikeansorttista joukossa ja siinäkin sokeria. Muttei ole edes voimia noudattaa mitään oikeaoppista ruokavaliota nyt. Pitäisi saada kerättyä voimia niin paljon, että voisi ottaa poravasaran käteen ja alkaa laittaa paikkoja kuntoon. Se oli tavoitteena jo viime jouluksi, mutta koulun kiusan takia aikataulu meni uusiksi ja ollaan vuoden jäljessä. Poika ei poravasaraa uskalla käyttää, jää mun hommaksi ja pitäisi olla vähän poweria. Vaarallista, jos liian heiveröisenä ote lipsuu.
- suklaa ei maistu
Paleli oli huono olo, sitten rupesi tukka lähtemään, kuukautiset meni sekaisin ja kynsiin tuli kuoppia ja vakoja. EN ole vieläkään toipunut. :(
Paastositko pitkäänkin, kun noin kävi?
Paasto on aika raju juttu elimistölle vähänkin pidempänä ja suunniteltava tarkkaan.
Lyhyet päivän ja puolen päivän paastot ovat taas melko helppo nakki. Oma poskeni on paljon mukavampi aina, kun olen muutamankin tunnin syömättä - huomasin taas, kun vatsani kurnii ja ajattelin juuri mennä syömään.sanasinko kirjoitti:
Paastositko pitkäänkin, kun noin kävi?
Paasto on aika raju juttu elimistölle vähänkin pidempänä ja suunniteltava tarkkaan.
Lyhyet päivän ja puolen päivän paastot ovat taas melko helppo nakki. Oma poskeni on paljon mukavampi aina, kun olen muutamankin tunnin syömättä - huomasin taas, kun vatsani kurnii ja ajattelin juuri mennä syömään."Oma poskeni on paljon mukavampi aina, kun olen muutamankin tunnin syömättä - huomasin taas, kun vatsani kurnii ja ajattelin juuri mennä syömään."
- Eipä tarvinnut olla kummoisempi ennustajaeukko... Nyt sitten pää särkee taas, ja särky on siirtynyt posken lisäksi enemmän myös otsaan, jossa vasemmallekin on tullut joku kipupiste.
Hinta syömisestä: särkyä... Mutta yritän keskittyä muihin asioihin. Seuraan tässä ohessa TV7:n nettilähetystä, jossa James Jordan puhuu. Näin Jamesin luonnossakin viime sunnuntaina Kallion kirkossa ja tiistaina tuolla TV7:ssä, jossa kävin ensi kertaa. Symppis ihminen niin kuin vaimonsakin.- .....
ja vaoista. Itselleni sellaisia tuli vasta homealtistuneena. Liittyykö kynsien vaot ja kuopat mihin ongelmaan?
sanasinko kirjoitti:
"Oma poskeni on paljon mukavampi aina, kun olen muutamankin tunnin syömättä - huomasin taas, kun vatsani kurnii ja ajattelin juuri mennä syömään."
- Eipä tarvinnut olla kummoisempi ennustajaeukko... Nyt sitten pää särkee taas, ja särky on siirtynyt posken lisäksi enemmän myös otsaan, jossa vasemmallekin on tullut joku kipupiste.
Hinta syömisestä: särkyä... Mutta yritän keskittyä muihin asioihin. Seuraan tässä ohessa TV7:n nettilähetystä, jossa James Jordan puhuu. Näin Jamesin luonnossakin viime sunnuntaina Kallion kirkossa ja tiistaina tuolla TV7:ssä, jossa kävin ensi kertaa. Symppis ihminen niin kuin vaimonsakin."Hinta syömisestä: särkyä..."
- Onpa vaan kolkkoa särkyä, ja menin syömään vielä uudestaan. Otin äsken Nasonexiakin, jos auttaisi.
Särkylääkkeitä en viitsisi käyttää, mutta kaikki poskiontelot ovat kipeät. Kliffaa hei...sanasinko kirjoitti:
"Hinta syömisestä: särkyä..."
- Onpa vaan kolkkoa särkyä, ja menin syömään vielä uudestaan. Otin äsken Nasonexiakin, jos auttaisi.
Särkylääkkeitä en viitsisi käyttää, mutta kaikki poskiontelot ovat kipeät. Kliffaa hei...Meikän uusi elämä alkoi 6.11.2010.
Voin syödä nyt mitä vaan, päänsärkyä ei ruoasta enää tule.
Vasemmalla poskiontelossa tuntuu kyllä vielä jotain, muttei se häiritse, kun ei särje enää.
B3- ja D3-vitamiinitabut eivät vain saa päästä loppumaan, sillä paraneminen on luultavasti niiden varassa kokonaan.
Ruokasoodaakin käytän kyllä yhä edelleen, mutta sen vaikutus on ollut vähän toisenlainen, happojen neutralointia.
- Oliivi.
jo parikymmentä vuotta kerran vuodessa, olen yleensä 7-10 pv mehupaastolla.
En ole siinä ajatellut niinkään sieni-infektiota, vaan se tuli parikymmenta vuotta sitten esille ravinto- ja paastoterapian kurssin yhteydessä, jolloin kokeilin sitä ensimmäisen kerran ja koin sen hyväksi.
Minulle se on sopinut, olo on aina kevyt ja hyvä sen aikana. Yleensä minulla ei ole ollut mitään ongelmia paaston aikana. Olen tehnyt aina myös asiaan kuuluvat suolihuuhtelut kerran-pari päivässä.
Nyt viime aikoina, kun olen kärsinyt homasltistumisen aiheuttamista pään ja poskionteloiden oireista, niin paaston alussa on päänsärkyä enemmän, mutta olo paranee paaston jatkuessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015