EI OO IDEAA

-tytär-

mä ja mun äiti ei olla koskaan oltu parhaat ystävät , mutta ei riidoissakaan. en keksi äidilleni mitään lahjaa äitienpäiväksi. Olisiko Joku kiltti ja auttaisi keksimään jonkun hienon lahjan??
-tytär-

10

2996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirsi

tee äidillesi kakku tai leivo jotain muuta mistä se tykkää.

• hankalaa

tässä sitä ollaan työporukan kanssa oikein urakalla pohdittu..
      Miten olis lahjakortti kasvo, jalkahoitoon, kampaajallle...
      Leffalippu.. onko jotain harrastuksia? yksi kaveri ostaa maustepurkkeja että saa maustehyllyn järejestykseen...

Kukkia pihamaalle?

• Riikka

ostat ilma palloja ja otat sellaisen tussin joka
      kestää siinä ilmapallon päällä.
      ja kirjoittelet siihen kaikkee esim. Hyvää Äitienpäivää!! tai Hyvää Äitienpäivää 9.5.04 johdosta..
      jos olet jo löytänyt jo jonkun keksinnön niin voithan sinä tehdä tämänkin kun tämä on niin pieni ja piristävä

• -tytär-

toi on myös mainio idea, taidan kokeilla! kiitos kun, autoit keksimään mainion idean! eräs ihminen oli myös ehdottanut että leiposin kakun tai jotain muuta hyvää. kiitos upeasta ideasta, kokeilen sitä varmasti!

• anzku

mooi -tytär-

mäkään en oo mun äitin kaa ollu mikää parhaat kamut...mut mulki on joitain vaikeuksii hankkii lahjaa sille...mut mun mielest sä voisit vaikka hankkii sun äitilles...joitain koristeita,tai jonku kivan kesä jutun tai hmm...
      tai sit kysyt vähän sun äitiltäs et mistä kaikesta se tykkäis nii sit valitset niistä jonkun... :D hyvää kesää sulle ;)

• -tytär-

hyvää kesää sulle kans!! on tullut jo paljon hyviä ideoita!!!

iloista ja pirteää kesää!

• Hely

No osta äidilles vaikka joku hieno kultainen sormus..mä ainakin ostin äidilleni viime vuonna semmoisen kultaisen hienon sormuksen...tai osta sille vaikka hajuvesi...tai osta jotain mitä itse haluat..ja tiedät että äitisi piristyy siitä...ja osta sit lahjas päälle paljon punaisia ruusuja ;)

• Tietämätön

Punasista ruusuista puheen ollen, MITENKÖHÄN KUKKAKAUPAT ON AUKI SUNNUNTAINA?? Pliis ihmiset auttakaaa.. Mun ainut lahja idea..

• tiedä
        Tietämätön kirjoitti:

Punasista ruusuista puheen ollen, MITENKÖHÄN KUKKAKAUPAT ON AUKI SUNNUNTAINA?? Pliis ihmiset auttakaaa.. Mun ainut lahja idea..

mutta olettaisin ilman muuta, että auki on. Äitienpäivä on varmasti yksi niistä päivistä, jolloin kauppa käy kuin häkä.

• *love*

mun mielest paras lahja äidille on iso halaus..!
      Äidit tulee siitä onnelliseksi!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      272
      4687
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      96
      3507
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      25
      2796
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2350
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      99
      2225
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      92
      1509
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1319
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1316
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      74
      1276
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      926
    Aihe