Welhon modeemi vanhukselle

RMai

80-vuotiaalle sukulaiselleni "myytiin" ilmaiseksi uusi modeemi kaupan käytävällä 30 pv palautusoikeudella. Hän ei saanut sitä ystävänsäkään avustuksella asennettua ja on tyytyväinen vanhaan. Lähellä oleva Welhon asiakaspalvelupiste (Stockmann) ei ota palautusta vastaan vaan Welho edellyttää vanhukselta taksimatkaa kaupungin toiselle puolelle itse palauttamaan turhan kapistuksen. Postitse eivät hyväksy palautusta! Tällaista on asiakaspalvelu.

6

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeemi?

      Olen itse käyttänyt useammanlaistakin Welhon modeemia ja hyvin ovat pelittäneet, myös uusin. Siksi kiinnostaisi, mikä modeemi on kyseessä.

      Onko sukulaisesi soittanut Welhon asiakaspalveluun ja kysynyt sieltä neuvoja?

      Stockan olisi pitänyt kertoa tuotetta myydessä, että kaikki asiakaspalvelu tapahtuu Sanomatalon Welhon myymälästä. Näin minulle kerrottiin, kun hankin oman modeemini (muualta kuin Sanomatalosta).

      Toivon, että tilanne selviää jotenkin fiksusti ja asiallisesti, jotta sukulaisesi pääsee jälleen surfailemaan :)

      • RMai

        Tässähän ei ollutkaan varsinaisesti kysymys siitä ettei modeemi pelaisi, jos siihen hommaa osaavan asentajan tai pystyy asioimaan asiakaspalvelun kanssa. Kysymys on siitä että ainakin kauppakeskuksen tilapäisistä myyntitiskeistä ostettaessa kannattaa amatöörin tarkkaan selvittää missä on todellinen asiakaspalvelupiste ja mahdollinen palautuspiste. Monet osaavat yritykset antavat asiakaspalautusohjeet postitse ja saavat tyytyväisiä asiakkaita. "Puhelinlaitoksilla" on vielä vanhaa perinnettä, jota painolastia ei ole monilla kv. yhtiöillä. Se että korjaillaan virheitä näille keskustelukanaville kirjoitetuilla "mielipiteillä" ei korjaa olemassaolevaa palveluasennetta. Ennen hankintaa kannattaa koemielessä myös soittaa asiakaspalvelunumeroon ja tarkistaa jonotusaika. Oli tässäkin tilanteessa n. 15 min.


      • cåum
        RMai kirjoitti:

        Tässähän ei ollutkaan varsinaisesti kysymys siitä ettei modeemi pelaisi, jos siihen hommaa osaavan asentajan tai pystyy asioimaan asiakaspalvelun kanssa. Kysymys on siitä että ainakin kauppakeskuksen tilapäisistä myyntitiskeistä ostettaessa kannattaa amatöörin tarkkaan selvittää missä on todellinen asiakaspalvelupiste ja mahdollinen palautuspiste. Monet osaavat yritykset antavat asiakaspalautusohjeet postitse ja saavat tyytyväisiä asiakkaita. "Puhelinlaitoksilla" on vielä vanhaa perinnettä, jota painolastia ei ole monilla kv. yhtiöillä. Se että korjaillaan virheitä näille keskustelukanaville kirjoitetuilla "mielipiteillä" ei korjaa olemassaolevaa palveluasennetta. Ennen hankintaa kannattaa koemielessä myös soittaa asiakaspalvelunumeroon ja tarkistaa jonotusaika. Oli tässäkin tilanteessa n. 15 min.

        Pelkkää paskanjauhamista:)))
        Ikävää kun sinulla ei ole (vieläkään) varaa hankkia kunnollista laajakaistayhteyttä.


    • ph7

      Mistä seniori osti modeemin ?
      Modeemin merkki ?
      Stockmannin tavaratalolta katsoen Sanomatalo ei ole kaupungin toisella puolella.

      • S. Poo

        Epsoostakin nähden toisessa kaupungissa.


    • tukkaria

      Mä en myöskään ymmärrä Welhon tapaa palvella asiakkaita. Uusien liittymien osalta tarjotaan paikan päälle apua (tai ainakin on tarjottu), mutta näissä ongelmatilanteissa ei ole apua saatavilla.

      Eniten tässä toiminnassa häiritsi aikaanaan se, että toimiessani vanhemman ihmisen tukihenkilönä, oli ainoa vaihtoehto tosiaan asioida sanomatalossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe