5kk seropimme kakkka on ollut pari päivää vähän löysää, mutta tänän pelkkä vettä, myös hieman punertavaa, varmaankin verta? Kakkaa tosi usein ja näyttää ehkä hieman kivuliaalta. Hoituuko tämä kotihoidolla, nappulat pois ja vaan riisin keitinlientä, sitten vähän riisiä, vai ptäisikö heti mennä mennä lääkäriin, kun kerta vähän verstää jo? Koira on pieni, viisikiloinen, kuivuu nopeasti. Olen sen kyllä nähny vähän juovan.
Toinen asia, mikä on jo jatkunut pidempään, se puree jalkojaan, ihan reisiä, mutta tassujakin pureskelee ja nuolee. Iho ei ole missään kohtaa rikki. Syötän pelkästään nappuloita, royal caninia, pentu ruokaa, täytyy tänään mennä kauppaan tarkistamaan onko siinä vehnää jos olisi sille allerginen, pakkauksen kun olen jo heittänyt roskiin. Stressistäkin voi varmaan johtua, mutta en uskoisi että on sitä, pääsee monta kertaa ulos päivässä ja on tosi energinen pitkänkin ulkoilun jälkeen, eikä koiralla ole ollut minkäänlaisia elämänmuutoksia. Mistä moinen voisi johtua? Onko mahdollista että on vain korvien välissä?
Eläinlääkäriin???
3
394
Vastaukset
- qwoer
sinne eläinlääkärille. Tosin se kyllä varmaan pyytää käymään, mutta kannattanee soittaa ensin ja kertoa oireet. Samalla sitten on hyvä tilata aika.
- pikaista apua
Taidetaan mennä suoraan lääkärille. Asutaan ranskassa, niin täällä mennään usein päivystykseen, ei varata aikaa. Tässä nyt seuraillut, hiaman vaisu kun normaalisti ihan adhd ja nukkuu paljon että taitaa olla hyvä mennä käymään kun on tuo pureskelu ongelmakin. Mietin siihen kun ollaan laitettu bayvantik vet.tiä johtuisiko siitä, tosin siitä on joparisen viikoa aikaa kun laitettiin, toinen ampulli jo...
- yorkinOMISTAJA
Kyllä ainakin itse menisin eläinlääkäriin koirani kanssa. Tai siis aattelen vaan sitä että on parempi heti alussa tarkistaa, mikä koiralla on (: toivottavasti paranee ! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918