VAIHTOEHTOINEN HOITO

INNERLIGHT

Luin kirjoitusta:

______________________ syövän kokenut15.4.2010 00:19
Seurasin vierestä ulkopuolisena sydän syrjällä, kun Ingrit valitsi vaihtoehtohoidon eikä sytostaatteja, mutta hän tiesi nähtävästi paremmin, mitä teki. Upea parantuminen! Olen sen jälkeen itsekin tutustunut aiheeseen ja käynyt Eric Gammalsin mikroskooppisessa verianalyysissa, joka kertoo terveydentilasta lähes kaiken. Suosittelen.

Asiasta voi lukea tarkemmin:

http://ericgammals.blogspot.com/2009/08/ingrit-vaher.html ___________________________________
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8964568#comment-43624182


*

Eilen oli Viron ETV ohjelmassa ”Pealtnägija” (Silminnäkijä) ohjelma, missä kuollut miehen sukulaiset täyttivät hänen viimeisen toiveen ja toivat yleisön eteen hänen tarinaan:

• ” Viime toivon myyntimiehet

Mitä tekisit, jos jonain päivänä tietyt lääkärit - sinulla on jäänyt elää vain yhden vuoden? 57-vuotias yrittäjä Enn panosti yhdelle kortille. Sen sijaan, että viimeinen vuosi laadukkaasti perheineen viettää, hän kiusasi itseään poikkeavasti, maksoi suuren summan ja kuoli aivan ennustettua aiemmin. Miehen viimeinen toive oli, että sen kurjuuden käyttänyt aferistit julkistetaan”.
http://etv.err.ee/index.php?0559617

Täällä linkki (Google-tulkkaus), missä keuhkosyöpään kuollut miehen vaimo tiedotta huijauksesta toisia syöpäpotilaita Viron cancer.ee keskustelupalstalla:
http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=et&tl=fi&u=http://www.kaev.ee/phpBB3/viewtopic.php?t=531

Kuollut miehen päiväkirjasta ja kuiteistä tulee ilmi, että rahaa on mennut yli 300 000 viron kruunua.

P.S.Eric Gammlas ei ole vieläkin poistanut nettisivuilta Ingrit Vaher:in ihmeellisen parantumisen juttuja.
Kuulemma hänen syöpä oli pahentunut ja viimeisten tietojen mukana oli solusalpaajanhoidossa Viron syöpäklinikalla (tiedot keskustelupalstalta).

Haastattelussa ETV ohjelmassa hänen sanojen mukaan on hän parantanut omalla lääkityksellä n. 3000 ihmistä, mm. syöpäpotilaita.

ONKO TÄÄLÄ JOKU?

23

1935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

      on noita huuhahommeleiden tarjoajia;((((((((

    • ei syöpää

      http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#docid=-7357629140536485998

      Totuus yritetään salata. Ajattelepa, miten monet yrityksenalat ja urat kaatuisivat, jos kaikki alkaisivat syömään vain myrkyttömiä kasviksia, eivätkä enää sairastuisi. Maailmantaloudelle, nykyisessä muodossaan, on välttämätöntä, että syömme lihaa, maitotuotteita, pikaruokaa, suolaa, sokeria, säilöntä- ja väriaineita, värjäämme hiuksemme, juomme alkoholia, poltamme, käytämme lääkkeitä ja huumeita, myrkyllisiä siivousaineita jne jne. Puoli kansasta kuolee syöpään, mutta vielä useammat hyötyvät syövästä. Kuka siis ajaisi terapian puolta, joka parantaa syöpää? Vain harvat. Olemme kukin itse vastuussa omasta terveydestämme. Huuhaahoidot ovat asia erikseen. Gersonin dieetti voi esitellä potilaskortit, joista tuloksia ei tarvitse arvailla, vaan näkee selvästi.

      Itse parannan kolmea syöpää gersonin avulla. En edes harkitse solumyrkkyjä tai säteilytystä. Leikkausta mietin, mutta olen kahden vaiheilla.

      • Kiinnostaa tietää

        Mitkä nuo kolme syöpääsi ovat. Aika paha paikka, jos kolme sairautta yhtä aikaa. Ovatko ne lääkärin toteamia vai olteko jotenkin muuten saanut tiedon syövistäsi. Tietääkseni syöpä on syöpä, se on yksi ja sama sairaus, mutta se voi levitä useampaan paikkaan.


      • LL

        noita huuhaahommeleita on ollut olemassa, onneksi ihmiset eivät suuremmin niihin sorru


      • ei syöpää
        Kiinnostaa tietää kirjoitti:

        Mitkä nuo kolme syöpääsi ovat. Aika paha paikka, jos kolme sairautta yhtä aikaa. Ovatko ne lääkärin toteamia vai olteko jotenkin muuten saanut tiedon syövistäsi. Tietääkseni syöpä on syöpä, se on yksi ja sama sairaus, mutta se voi levitä useampaan paikkaan.

        Rintasyöpä leikattiin, eikä ole kolmeen vuoteen oireillut. Muutin ruokavalioni täysin leikkauksen jälkeen. Lymfooma havaittiin seuraavana vuonna. Sitä väitetään lieväksi, mutta parantumattomaksi. Minä en tosin parantumattomiin tauteihin usko, enkä siihen, että syöpä vain ilmaantuisi jostain kelle tahansa, ilman loogista syytä ja ilman luonnollisia parannuskeinoja. Nyt löytyi munasarjasta kasvain. Mietin, poistattaisinko sen vai en. Oikeastaan leikaus ei kannata. Jos tämä hiljattain aloittamani Gerson-juttu auttaa parantamaan immuniteettiäni, tuo kasvain poistuu normaalisti ilman leikkausta. Jos ruokavaliosta ei olekaan hyötyä, elimistöni jatkaa syöpien kehittämistä, kunnes menehdyn. Myrkkyjä en todellakaan edes harkitse, syövyttäviä aineita ja hyönteismyrkkyjä suoniini! Toisaalta, kasvain on isohko ja sen poistaminen voisi helpottaa elimistöni toimintaa. Onhan sen tuhoaminen kai aika rankkaa. Monen kasvaimet ovat kuitenkin kadonneet tällä ruokavaliolla, joten voi olla, että minäkin valitsen sen tien. Lääkäreistäni ei ole apua. He sanovat, ettei syövän syytä tiedetä, ja katsovat minua pilkallisesti, kun kerron Gersonista. he eivät ole ottaneet selvää terapiasta, joka jo 1920-luvulta lähtien on parantamut syöpiä samalla, kun syöpäteollisuus on vain istunut perseellään ja kerännyt rahaa myymällä kalliita myrkkyjä epätoivoisille, passiivisesti johdateltaville ihmisille.


      • niin, vielä...
        ei syöpää kirjoitti:

        Rintasyöpä leikattiin, eikä ole kolmeen vuoteen oireillut. Muutin ruokavalioni täysin leikkauksen jälkeen. Lymfooma havaittiin seuraavana vuonna. Sitä väitetään lieväksi, mutta parantumattomaksi. Minä en tosin parantumattomiin tauteihin usko, enkä siihen, että syöpä vain ilmaantuisi jostain kelle tahansa, ilman loogista syytä ja ilman luonnollisia parannuskeinoja. Nyt löytyi munasarjasta kasvain. Mietin, poistattaisinko sen vai en. Oikeastaan leikaus ei kannata. Jos tämä hiljattain aloittamani Gerson-juttu auttaa parantamaan immuniteettiäni, tuo kasvain poistuu normaalisti ilman leikkausta. Jos ruokavaliosta ei olekaan hyötyä, elimistöni jatkaa syöpien kehittämistä, kunnes menehdyn. Myrkkyjä en todellakaan edes harkitse, syövyttäviä aineita ja hyönteismyrkkyjä suoniini! Toisaalta, kasvain on isohko ja sen poistaminen voisi helpottaa elimistöni toimintaa. Onhan sen tuhoaminen kai aika rankkaa. Monen kasvaimet ovat kuitenkin kadonneet tällä ruokavaliolla, joten voi olla, että minäkin valitsen sen tien. Lääkäreistäni ei ole apua. He sanovat, ettei syövän syytä tiedetä, ja katsovat minua pilkallisesti, kun kerron Gersonista. he eivät ole ottaneet selvää terapiasta, joka jo 1920-luvulta lähtien on parantamut syöpiä samalla, kun syöpäteollisuus on vain istunut perseellään ja kerännyt rahaa myymällä kalliita myrkkyjä epätoivoisille, passiivisesti johdateltaville ihmisille.

        Syövän kehitykseen voi mennä vuosia. En pidä lymfoomaani ja munasarjakasvainta uuden ruokavalioni seurauksena. Uskon niiden juontuvan vanhoista pahoista tavoistani. Voin muuten todella hyvin nyt, aivan eri elämänhalu ja terveyden tuntu kuin kolme vuotta sitten, kun vielä kuvittelin olevani terve ja haavoittumaton, kuten melkein kaikki, ennenkuin sairastumme. Ja syöpään voi nykyisin odottaa sairastuvansa noin puolet kansaa, ja luku vain kasvaa, joten asiaa kannattaa harkita jokaisen. Viisaat toimivat jo ennen oireiden ilmestymistä, tyhmemmät vasta dignoosin saatuaan, kuten minä, ja passiivisimmat eivät koskaan.

        Jokainen saa minun puolestani valita itselleen sopivimman tien. En vaan voisi elää omatuntoni kanssa, jos en kertoisi omista kokemuksistani. En vielä ole loistava esimerkki Gersonin terapian tuloksista, en ennenkuin veriarvoni ovat normaalit ja kasvaimet ovat hajonneet. Uskon olevani siihen suuntaan menossa. Minun sanaani ei kannata luottaa; olen vain yksi toiveikas optimisti tässä vaiheessa. Sen sijaan kannattaa lukea ja kuunnella Gersonia itseään ja luoda mielipiteensä itse, kuten minäkin tein. Se ei maksa mitään, mutta palkkio voi olla suuri.


      • Inner...

        Se http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#docid=-7357629140536485998 on videoklippi ‘Dying to Have Known’

        Ottaisit nyt itse aluksi selvää, mikä se Stephen Kroschel dokumenttielokuvan palkinto

        ” New York International Independent Film and Video Festival Filmmaker” http://www.nyfilmvideo.com/aboutus.htm

        on!

        Ja sitten edespäin, kuka on Max Gerson: http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Gerson

        Ensimmäinen julkaisu ns Sauerbruch Herrmannsdorfer-Gerson Diet tammikuussa 1926

        …Anteeksi, mutta se: ” Itse parannan kolmea syöpää gersonin avulla. En edes harkitse solumyrkkyjä tai säteilytystä. Leikkausta mietin, mutta olen kahden vaiheilla” ei kyllä herättää luottamusta.



        P.S.Sinun: "... Maailmantaloudelle, nykyisessä muodossaan, on välttämätöntä, että syömme lihaa, maitotuotteita, pikaruokaa, suolaa, sokeria, säilöntä- ja väriaineita, värjäämme hiuksemme, juomme alkoholia, poltamme, käytämme lääkkeitä ja huumeita, myrkyllisiä siivousaineita jne jne. ..." --------no ei varmaasti kaikki - ainakin pikkulapset!


      • ei syöpää
        Inner... kirjoitti:

        Se http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#docid=-7357629140536485998 on videoklippi ‘Dying to Have Known’

        Ottaisit nyt itse aluksi selvää, mikä se Stephen Kroschel dokumenttielokuvan palkinto

        ” New York International Independent Film and Video Festival Filmmaker” http://www.nyfilmvideo.com/aboutus.htm

        on!

        Ja sitten edespäin, kuka on Max Gerson: http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Gerson

        Ensimmäinen julkaisu ns Sauerbruch Herrmannsdorfer-Gerson Diet tammikuussa 1926

        …Anteeksi, mutta se: ” Itse parannan kolmea syöpää gersonin avulla. En edes harkitse solumyrkkyjä tai säteilytystä. Leikkausta mietin, mutta olen kahden vaiheilla” ei kyllä herättää luottamusta.



        P.S.Sinun: "... Maailmantaloudelle, nykyisessä muodossaan, on välttämätöntä, että syömme lihaa, maitotuotteita, pikaruokaa, suolaa, sokeria, säilöntä- ja väriaineita, värjäämme hiuksemme, juomme alkoholia, poltamme, käytämme lääkkeitä ja huumeita, myrkyllisiä siivousaineita jne jne. ..." --------no ei varmaasti kaikki - ainakin pikkulapset!

        Siihen voi kirjoittaa kuka vain. Jaa, että on kahvienemoilla aiheutettu kolme kuolemaa. USA:n sairaalat tappavat 700 000 ihmistä joka vuosi. Toinen linkkisi ei toimi.

        Kyllä pikkulasten ruoassa ja ympäristössä on myrkkyjä, ja jo äidinmaidossa.

        Kuten sanoin, olen optimistinen. Jos paranen täysin, olen parempi ruokavalion puolesta puhuja. Nyt haluan vain ohjata ihmisiä ottamaan selvää asioista, EI uskomaan sokeasti, että joku, vaikka minä, on löytänyt totuuden. Ottakoon kukin itse selvää ja ajatelkoon aivoillaan.

        Ian Gawler parani ruoan avulla. Olen käynyt hänen seminaareissaan. Hän on mahtava tyyppi, ja parantunut todella vaikeista syövistä, kolmekymmentä vuotta sitten: http://www.gawlerblog.com/

        Mistä ihmeestä ruoanvastaisilla kampanjoijilla on niin negatiivinen asenne. Jo plasebo-vaikutus voi olla noin 30%, jonkin tutkimusken mukaan. Syöpämyrkyt auttavat hengissäpysymistä alle viiden prosentin verran. En ole statistikko(kaan), joten en tiedä, miten nuo luvut on laskettu. ottakaa selvää, jos kiinnostaa. Placebopilleri on siis halvempi ja perempi vaihtoehto kuin syöpämyrkyt. kannattaa miettiä sitäkin!


      • normaali ihminen...
        ei syöpää kirjoitti:

        Siihen voi kirjoittaa kuka vain. Jaa, että on kahvienemoilla aiheutettu kolme kuolemaa. USA:n sairaalat tappavat 700 000 ihmistä joka vuosi. Toinen linkkisi ei toimi.

        Kyllä pikkulasten ruoassa ja ympäristössä on myrkkyjä, ja jo äidinmaidossa.

        Kuten sanoin, olen optimistinen. Jos paranen täysin, olen parempi ruokavalion puolesta puhuja. Nyt haluan vain ohjata ihmisiä ottamaan selvää asioista, EI uskomaan sokeasti, että joku, vaikka minä, on löytänyt totuuden. Ottakoon kukin itse selvää ja ajatelkoon aivoillaan.

        Ian Gawler parani ruoan avulla. Olen käynyt hänen seminaareissaan. Hän on mahtava tyyppi, ja parantunut todella vaikeista syövistä, kolmekymmentä vuotta sitten: http://www.gawlerblog.com/

        Mistä ihmeestä ruoanvastaisilla kampanjoijilla on niin negatiivinen asenne. Jo plasebo-vaikutus voi olla noin 30%, jonkin tutkimusken mukaan. Syöpämyrkyt auttavat hengissäpysymistä alle viiden prosentin verran. En ole statistikko(kaan), joten en tiedä, miten nuo luvut on laskettu. ottakaa selvää, jos kiinnostaa. Placebopilleri on siis halvempi ja perempi vaihtoehto kuin syöpämyrkyt. kannattaa miettiä sitäkin!

        ainakin toivottaa toiselle paranemista, on se sitten vaikka jollain eri menetelmällä kuin sairaala suosittelee. Outoa, että ihminen, joka yrittää tervehdyttää itseään parantamalla elämäntapojaan saa hyökkääviä kommentteja, rohkaisevien ja optimististen sijaan. Joku Charlotte Gersonin tai Gawlerin kaltainen ihminen oivaltaa henkisenkin puolen merkityksen, eikä ikinä lyttäisi toisen harkittuja päätöksiä. Se, että hoitoonsa uskoo, voi auttaa paranemaan jopa myrkyin, tai niistä huolimattako se nyt sitten on.

        Ehkä tämä ei ole paikka, jonne kannattaa jäädä kovin pitkäksi aikaa keskustelemaan, jos todella tahtoo säilyttää mielenrauhansa ja parantua. Sääli, mutta niin taitaa olla.


      • vääristelty...
        Inner... kirjoitti:

        Se http://video.google.com/videoplay?docid=-8384134159042346609#docid=-7357629140536485998 on videoklippi ‘Dying to Have Known’

        Ottaisit nyt itse aluksi selvää, mikä se Stephen Kroschel dokumenttielokuvan palkinto

        ” New York International Independent Film and Video Festival Filmmaker” http://www.nyfilmvideo.com/aboutus.htm

        on!

        Ja sitten edespäin, kuka on Max Gerson: http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Gerson

        Ensimmäinen julkaisu ns Sauerbruch Herrmannsdorfer-Gerson Diet tammikuussa 1926

        …Anteeksi, mutta se: ” Itse parannan kolmea syöpää gersonin avulla. En edes harkitse solumyrkkyjä tai säteilytystä. Leikkausta mietin, mutta olen kahden vaiheilla” ei kyllä herättää luottamusta.



        P.S.Sinun: "... Maailmantaloudelle, nykyisessä muodossaan, on välttämätöntä, että syömme lihaa, maitotuotteita, pikaruokaa, suolaa, sokeria, säilöntä- ja väriaineita, värjäämme hiuksemme, juomme alkoholia, poltamme, käytämme lääkkeitä ja huumeita, myrkyllisiä siivousaineita jne jne. ..." --------no ei varmaasti kaikki - ainakin pikkulapset!

        Tyyli on vähättelevä ja halventava, ja on aivan suoria valheitakin. Esimerkiksi Gerson ei tosiaan käyttänyt C-vitamiinia terapiamuotona, vaan niasiinia, jodia ja kaliumia. Juotuaan 3l vihannesmehua päivittäin, harva potilas on janoinen, mutta jos vettä juo, sen tulee olla tislattua, fluorista ja muista myrkyistä puhdistettua. Vettä käytetään tietysti teehen, puuroihin, keittoihin ja enemoihin.

        Gersonin kirjassa näytetään selkeät läpivalaisukuvat kustakin potilaasta. Minulla on kopio sitä kirjaa, ja se on todella hyvä. Kannattaa hankkia. Heidät diagnosoitiin USA:n suurissa sairaaloissa, ei siis Gersonin klinikalla, ja jotkut heistä elävät yhä. "Gerson väitti parantaneensa..." Se, että terminaalipotilas on elossa 50 vuoden jälkeen on aika hyvä tuki väitteelle!

        NCI ja ACS ovat syöpäteollisuuden äänitorvia, eivät kansan, eivät syöpää sairastavien. Totta kai he teilaavat terapian, joka parantaa syöpää puhtaan ruoan avulla. Syöpäteollisuus romahtaa, jos kaikki paranevat syömällä.

        Wikin tekstin oli kirjoittanut ihminen tai ihmiset, joilla oli oma lehmä ojassa. Siinä ei ollut objektiivista tietoa lainkaan. Gerson muuten paransi Albert Schwaitzerin sokeritaudista ja hänen vaimonsa ja tyttärensä tuberkuloosista. Schwaitzer kirjoitti Gersonin leskelle Gersonin olleen hänen mielstään yksi lääketieteen suurimpia neroja. Huuhaamies hänkin?


      • passi0n
        niin, vielä... kirjoitti:

        Syövän kehitykseen voi mennä vuosia. En pidä lymfoomaani ja munasarjakasvainta uuden ruokavalioni seurauksena. Uskon niiden juontuvan vanhoista pahoista tavoistani. Voin muuten todella hyvin nyt, aivan eri elämänhalu ja terveyden tuntu kuin kolme vuotta sitten, kun vielä kuvittelin olevani terve ja haavoittumaton, kuten melkein kaikki, ennenkuin sairastumme. Ja syöpään voi nykyisin odottaa sairastuvansa noin puolet kansaa, ja luku vain kasvaa, joten asiaa kannattaa harkita jokaisen. Viisaat toimivat jo ennen oireiden ilmestymistä, tyhmemmät vasta dignoosin saatuaan, kuten minä, ja passiivisimmat eivät koskaan.

        Jokainen saa minun puolestani valita itselleen sopivimman tien. En vaan voisi elää omatuntoni kanssa, jos en kertoisi omista kokemuksistani. En vielä ole loistava esimerkki Gersonin terapian tuloksista, en ennenkuin veriarvoni ovat normaalit ja kasvaimet ovat hajonneet. Uskon olevani siihen suuntaan menossa. Minun sanaani ei kannata luottaa; olen vain yksi toiveikas optimisti tässä vaiheessa. Sen sijaan kannattaa lukea ja kuunnella Gersonia itseään ja luoda mielipiteensä itse, kuten minäkin tein. Se ei maksa mitään, mutta palkkio voi olla suuri.

        hei,

        mistä tuosta Gersonin dieetistä saa lisätietoa? Läheisen sairastuttua pahaan syöpään haluaisimme ehdottomasti tätäkin vaihtoehtoa kokeilla!


      • Tienhaarassa
        LL kirjoitti:

        noita huuhaahommeleita on ollut olemassa, onneksi ihmiset eivät suuremmin niihin sorru

        Juu, huuhaahommelit lopetettiin minullakin, kun eivät tehonneet, nimittäin sytostaatit.

        Ravintomenetelmät ovat hoitoja hoitojen joukossa. Ei edes sytostaattti takaa, että potilas selviää syövästään. Joten millä ihmeellä nimetä jotakin huuhaaksi? Mutta tosin tuo -Gammals on kaukana lääketieteellisestä osaamisesta, mutta silti hänellä voi ollla arvokasta annettavaa ravintosaralla.

        Olen minäkin siirtynyt ravintoperäiseen hoitoon. Mitäs tässä häviää, kun sytkytkään eivät auta? Ei mulla ole mitään menetettävää. Jos tämä ravintohoito auttaa, niin sehän on kaikki kotiinpäin ja plussaa.


      • ei syöpää
        passi0n kirjoitti:

        hei,

        mistä tuosta Gersonin dieetistä saa lisätietoa? Läheisen sairastuttua pahaan syöpään haluaisimme ehdottomasti tätäkin vaihtoehtoa kokeilla!

        Esimerkiksi tästä: http://www.kathrynalexander.com.au/free-publication.htm Katso kohta 'Resource guide for those following the Gerson Therapy®'

        Max Gersonin kirjaa saa ainakin netin kautta. Hänen tyttärensä, Charlotte Gerson on myös kirjoittanut kirjoja.

        Voin yhä hienosti. En leikkauttanut sitä kystaa/kasvainta munasarjasta, eikä se ole oireillut, ei kipua enää. Tunnen olevani terve. Nuhiakaan ei ole ollut, nivelet on kuin nuorella tytöllä (täytin juuri 48), energiaa on, tunnen oloni hyväksi. En juo tarpeeksi niitä mehuja, mutta pian saan ystävän avuksi muutamaksi kuukaudeksi - hän laittaa ruokaa ja tekee mehuja.

        En vielä ole mikään esimerkki parantuneesta potilaasta, mutta kuten sanoin, voin toistaiseksi oikein hyvin. Silloin tällöin olen sortunut syömään suklaapatukan tai jonkun piirakan, mutta muuten on ollut aika helppoa pitäytyä luomukasveihin. Ne kun ovat niin hyviä. Tuskin tästä ainakaan haittaa on, vaikka muiden terapioiden ohessa. Ai niin, otatin verikokeet hiljattain ja ne olivat hyvät. Hiukan vain oli D-vitamiinin ja raudan puutetta.


    • INNERLIGHT
    • niin olo paranee

      Itse uskon vaihtoehtoisiin hoitoihin, valitettavasti niitä ei Suomessa anneta, muualla maailmassa annetaan jopa sellaista hotoa syöpää että lääkärien valvonnassa nostatetaan potilaalle erittäin kova kuume joka sitten tappaa syöpäsolut mutta terveet solut jäävät eloon, hoito ei olisi edes kallista. Ja vaihtoehtohoidoissa painotetaan nimenomaan ravinnon täkeyttä, pois sokeri, kovetetut ja trans rasvat, pois kaikki teollinen ruoka, ja tilalle raakaravintoa mahdollisimman paljon. En ymmärrä miksi ihmiset oikein ovat niin kovasti vaihtoehtohoitoja vastaan varsinkin jos se meinaa vain ruokavalion muutosta, joka on kyllä tehtävä täydellisesti. Oma siskoni sairasti rintasyöpää, vaihtpoi ruokavalion ja on nyt vielä 20v. sen jälkeen elossa eikä merkkiäkään uudesta syövästä, samoin miehelläni oli 4v sitten levinnyt eturauhassyöpä jota ei voinut leikata ja siitäkään ei ole merkkiä enää. Ruoka on tärkeää ja mikä hienointa, raakaruoka, vihannekset, hedelmät, mantelit, pähkinät ja kala sekä kanamunat ja tietysti D-vit. tulee loppujen lopuksi paljon halvemmaksi kuin sekaruoka (leipä, makkarat, lihat kaikki einestuotteet, pullat, sokeri yms.) Kahvi käy ja kahvin kanssa tummaa raakasuklaata, myös hunaja on ok.

      • .

        ja miehesi ottaneet ollenkaan hoitoja??


      • Järkeä matkaan

        Puhut asiaa "Niin olo paranee".

        Allekirjoitan täysin tuon raakaravintomielipiteen. Ainaostaan minulle ei sovi hunaja, joka nostaa tulehdusarvot korkealle ja aiheuttaa hirvittävät kivut.

        Nyt kun nämä vaikeat sairadet ovat syöneet hampaita, ei ole mahdollista hirveesti pureskella raakaravintoa, niin hankin mehupuristimen, ja puristan sillä mehuja, ja saan täten juotua vihanneksia paljon enememmään. Syötynä kukaan ei niin paljoa edes jaksakkaan syödä.

        Mehun puristusjätteestä vielä keitän vihanneslientä, johon sitten haudutan täysjyväriisiä, yms. Ja sitten juon sitä myös.

        Juuri söin nokkoslettuja jotka on kauraleseeseen sekä tattarijauhoon tehty. Nyt on aivan ihania voikukanlehtia ja luonnon villikasvien lehtiä saatavana, jotka tekevät ihmisen terveydelle tosi terää, hyvää..

        Voikukan lehtiä runsaasti täysin lehtisalaatin sijaan, ja idätettyjä mungpapuja, ja erilaisia ituja ja oraita - vesikarassin oraita. Ja sitten mitä nyt kotona staatuu olemaan, kurkkua, tomattia, raasteita esim. porkkanaraastetta, raejuustoa, ihan mitä sattuu salattiin sopivia aineiksia olemaan. Voikukka on nimittäin erittäin voimakas emäksisyyden tuottaja. Taitaa olla elintarvikkeista paras emäsylijäämäisyydessään, vai olikohan sitruuna vieläkin parempi.


    • Järkeä matkaan

      Ainakin täällä Suomessa potilaalla on vapaus valita oma hoitonsa. Sitä on turha sivullisen itkeä, edes potilaan omaisen. Minullekkin tarjottiin ensisijaisesti vain oireiden hoitoa, ei syövän hoitoa viralliselta sairaalan klinikalta. Mutta kun oloni ja eloni oli todella hankalaa, ilmoitin kuitenkin ottavani sen sytostaattihoidon.

      Ja se käynnistettiin, mutta turhaahan se oli, ei se tehonnut joten lopetettiin tehottomana.

      Siitä huolimatta että omaisesi olisi valinnut sytostaattihoidot yms. kovan lääketieteeen hoidot, ne eivät silti olisi välttämättä sittenkään auttaneet, tai menehtyminen olisi voinut tapahtua hoitojen haittavaikutksiin. Haittavaikutuksetkin ovat rankkoja ja vakavia. Itse nipin napin selvisin sydänpysähdykseltä, jota saamani sytostaatti aiheutti minulle.

      Nyt sitten oli kuitenkin pakko siirtyä näihin ns. vaihtoehtoisiin hoitomenetelmiin ja se on tehty sairaalan siunauksella.

      Toisten syyttely on aivan turhaa ja aiheetonta. Olen minäkin tuon Gammalsin luennoilla käynyt, enkä kyllä alleviivaisi noita näkemyksiä, mitä nyt tässä jutussa väitetään. Kyse on enemmänkin kuulijan halusta, mitä ja miten haluaa kuulla ymmärtää asiat.

      Hyvin tunnettua on, että ihminen vääristelee kuulemaansa, ja puhuu omien mieltymystensä mukaan, joka monasti on varsin kaukana alkuperäisestä kuullusta aiheesta.

      Tuossa kun juuri hoidettiin vaikeaa haavaa, niin joku toinen voisi tulkita tässä haavassa käytetyn öljyn, että se väitti että tämä parantaa haavan, vaikka kyse on aivan jostain muusta. Tämä öljy pitää haavat riittävän kosteana, ja desinfioi, sekä sisältää happea. Toki tässä on elementtejä, jotka edistävät haavan paranemista, mutta asia ei siis ole mikään suoraviivainen juttu, että tämä öljy parantaa... Mutta tällaiseksi joku vääntää tiedon hoitavasta öljystä aivan varmasti jos hänelle tätä suositeltaisiin..

      PH - ihme..... no ihmehän se onkin. Itse olen hoitanut lääketieteelle ylivoimaista sairautta jo vuodesta 1976 alkaen, ja juuri tuolla emäsylijäämäisellä ravinnolla. Sairauteni on sellainen, joka lääketieteen käsityksen mukaan ei reagoi millekkään ruokavaliolle tai emäksisyydelle. Mutta käytännössähän tuo lääketieteellinen tieto ei lainkaan pidä paikkaansa.

      Sairauteni reagoi ja erittäin hyvin vielä. Tämä on tutkittu ja todistettu myös kyseisessä alan sairaalassa minun henkilökohtaisen sairauteni puitteissa.

      Mutta tuo Robert Y.... voi kun en muista miten kirjoitetaan... niin tuon kirjan mallit eivät sinällään sovi meidän ravintokulttuuriin. Meillä ei ole sellaisia elintarvikkeita edes saatavissakaan. Mutta kirja antaa kuitenkin hyviä tietoja ja niitä voi varsin hyvin soveltaa meidän ravintokulttuuriin.

      Ja ei niitä välttämättä tarvitse alkaa ostaa niitä tuotteita, voi tehdä itsekkin. Minulla on parast aikaa kuivumassa kasveja, joista teen jauheseoksia. Jos ei viitsi itse tehdä, ostaa sitten viherjauheseoksen jos niitä välttämättä haluaa käyttää. Eikä meillä kasva kaikkia niitä kasvejakaan, mitä tuossa viherjauheseoksessa on, mutta käytetään niitä kasveja, joita meillä kasvaa.

      Siis vähän loogista järkeä ja ajattelua matkaan, eikä aina etsitä sitä syytä jostain toisesta, jonka sanomisia vääristellään ja halutaan kuulla ja ymmärtää vääriin, itselle mieluisessa muodossa.

      • ei syöpää

        Järkevästi kirjoitat. Toivon, että paranemisesi jatkuu elintapojen ja ruokavalion muutoksin. Itselleni toivon samaa.


      • Sielunelämä..
        ei syöpää kirjoitti:

        Järkevästi kirjoitat. Toivon, että paranemisesi jatkuu elintapojen ja ruokavalion muutoksin. Itselleni toivon samaa.

        Huvittavaa on, kun jotain ravintosektorin tuotetta suositellaan, että se on hyväksi johonkin ongelmaan, niin eikö nämä pälvästit tajuttomat ymmärrä, että se lupasi että tuo tuote parantaa.

        Voi hyvät ihmiset sentään. Mutta tällaista pöllkkypäitä on uskomattoman paljon kansassa. Minä en jaksa tajuta, onko järjen juoksu tosiaan niin alkeellisella tasolla, vai ovatko nämä ihmiset niitä ihmisä, jotka eivät halua ottaa itsestään vastuuta mistään?

        Onhän näitä itkijöitä, jotka perustelevat, ettei heidän tarvitse huolehtia terveydestään, koska he tekevät työtä, ja maksavat veronsa. Ja sitten kun sairastavat, Kelan kuuluu heidät hoitaa, tai jonkun terveydenhuolto-organisaation.

        Näiden henkilöiden sielunelmä kiinnostaisi, on se niin ihmeellinen.


      • syöpä läheisellä

        Olipa mielenkiintoinen video, ja vielä suomeksi tekstitetty.
        Iso kiitos kun laitoit linkin.


    • voiiesus

      No ei todellakaan kannata. Ihan hullua hommaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe