3D vai tavallinen?

Pihalla(ko)

Hei, olen katselemassa perhekäyttöön videotykkiä.
Mitä eroa on 3D ja tavallisen väillä?
Ainakin Anttilassa oli elokuvia mihin kuului 3D-lasit mukaan...
Siis onko mitä hyötyä ostaa projektori missä on 3D-toiminto,
eikö tarvitse laseja erikseen vai miten tämä menee.
Kiitos kaikille jo ennakkoon vastauksista.
Ter.kotiäiti

6

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi sillä 3d-videotykillä tavallisiakin leffoja katsoa. Se tukee 3d leffoja, jotka tarvitsevat lasit.
      Jos olet sata varma ettet tarvitse 3d toimintoa lähiaikoina, Kun ei hirveästi ole markkinoillakaan vielä 3d leffoja. Itse en vielä maksaisi paljoa ylimääräistä uudesta kehitysasteella olevasta teknologiasta.

      • ttppii

        Ja lisäksi tarvitaan 3d-yhteensopiva blu-ray soitin yleensä 3d-yhteensopiva kotiteatterivahvistin 3d -yhteensopivat kaapelit. Ja kaikkitämä jotta saa päänsä kipeäksi toivottavasti lyhytikäisestä villituksestä "nauttiessa".


      • ttppii kirjoitti:

        Ja lisäksi tarvitaan 3d-yhteensopiva blu-ray soitin yleensä 3d-yhteensopiva kotiteatterivahvistin 3d -yhteensopivat kaapelit. Ja kaikkitämä jotta saa päänsä kipeäksi toivottavasti lyhytikäisestä villituksestä "nauttiessa".

        3d tarkoittaa lähinnä sitä että niissä on uudempi hdmi liitin mikä tukee 1.4:ää, aikaisemman 1.3 lisäksi.
        Jotta 3d kuva välittyy oikein tarvii jokaisessa laitteessa olla hdmi 1.4. Tavalliset leffat siis toimivat myöskin koska ovat vanhempaan hdmi malliin. Ja hdmi sopii aina vanhempaan päin mutta ei toiseen suuntaa.


      • sfinski80 kirjoitti:

        3d tarkoittaa lähinnä sitä että niissä on uudempi hdmi liitin mikä tukee 1.4:ää, aikaisemman 1.3 lisäksi.
        Jotta 3d kuva välittyy oikein tarvii jokaisessa laitteessa olla hdmi 1.4. Tavalliset leffat siis toimivat myöskin koska ovat vanhempaan hdmi malliin. Ja hdmi sopii aina vanhempaan päin mutta ei toiseen suuntaa.

        Ja lasit siis tarvii aina jos katsoo 3d leffoja.
        Samaa mieltä myös tuosta että odottaisin että markkinoille tulee lisää kilpailua ja 3d tykkien hinnat laskisivat.


    • Not Yet

      Kylläpä meillä ainakin odotellaan vuosi jos toinenkin. Ei tuota 3D tekniikkaa kannata vielä omaan kotiin kantaa. Jos kolmedeetä haluat, tallusetele lähimpään 3D elokuvateatteriin ja katso siellä joku 3D elokuva. Ja niinkuin edelliset jo mainitsivatkin, vielä ei ole 3D elokuvia paljoa tarjolla. Voithan toki ostaa 3D tykin ja katsoa sillä 2D elokuvia, mutta mitäs sitten, kun tekniikka on kehittynyt, sinun tykkisi on rikki ja kaikilla kavereillasi on uutuutta kiiltävät 3D tykit. Odottele vielä, voithan sitten kun on 3D:n aika myydä tuon 2D tykin ja laittaa ne rahat 3D tykkiin

    • humpsuli

      En kyllä suosittele tuota 3D:tä ! Itse ostin tavallisen, ja ihan hyvin on kelvannut vain sekin! EN SUOSITTELE :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe