Hei kaikki tänä kesänä Rivierassa olleet. Kertoisitteko, millanen hotelli on?? Onko sitä, mitä A-matkojen esite lupaa?? Siinä on siis puolihoito, millaset ne sapuskat??
Alanyassa on käyty viimeks 2003, paikka lienee muuttunut, toivottavasti edukseen...
Kiitos jo etukäteen, joka viitsii kertoa kokemuksiaan
Hotelli Riviera, Alanya
13
3259
Vastaukset
- perhe
ole todellakaan käynyt hotelli Rivierassa?? Ei mitään sanottavaa ko. paikasta??
- 13+4
ollaan menossa myös Rivieraan, eikö kukaan ole käynyt ko. hotellissa??
Outoa....
- ''XX''
Pari kertaa majaillut tänä vuonna. Normaalitasoinen siisti hotelli, illallinen kuuluu hintaan, ruokajuomat lisämaksusta. Ruokavalikoima melko laaja, aivan kelvollista. Samoin aamupala. Sijainti hyvä, pieni tie välissä ennen puistoa ja Kleopatran rantaa. Satama, kaupat ja ravintolat lähellä. Allasalue pidetään siistinä, tilaa ollut aina auringonottoon. Aurinko paistaa lähes koko allasalueelle koko päivän.
- perhe
Kiitos Sinulle vastauksestasi. Kysyisin vielä aamupalasta; oliko se ok??
Oletko käynyt siellä Metro-tukussa, joku sanoi että sinne kannattaisi suunnata?? Pääsee sisään turistikin passia näyttämällä?? Tai kävitkö ostoskeskuksessa?? - **XX**
perhe kirjoitti:
Kiitos Sinulle vastauksestasi. Kysyisin vielä aamupalasta; oliko se ok??
Oletko käynyt siellä Metro-tukussa, joku sanoi että sinne kannattaisi suunnata?? Pääsee sisään turistikin passia näyttämällä?? Tai kävitkö ostoskeskuksessa??myös asiallinen, noutopöydästä löytyy kaikkea suomalaiseenkin makuun. Metroon pääsee ilman passia, kirjoitat sisäänmennessäsi saamaasi lappuun nimesi, Alanyan osoitteesi ja puh.numerosi. Lappu jää kassalle maksaessasi. Kaupasta löytyy lähes kaikkea, kannattaa käydä. Samoin Alanyumissa, joka on pieni ostoskeskus, useita eri liikkeitä. Normaali sisäänpääsy.
- perhe
**XX** kirjoitti:
myös asiallinen, noutopöydästä löytyy kaikkea suomalaiseenkin makuun. Metroon pääsee ilman passia, kirjoitat sisäänmennessäsi saamaasi lappuun nimesi, Alanyan osoitteesi ja puh.numerosi. Lappu jää kassalle maksaessasi. Kaupasta löytyy lähes kaikkea, kannattaa käydä. Samoin Alanyumissa, joka on pieni ostoskeskus, useita eri liikkeitä. Normaali sisäänpääsy.
Hei, kiitos Sulle tosi paljon kun viitsit asiallisesti vastata. Eli, nyt on mukavaa odottaa kesää ja lomaa....
Kiitos vielä kerran meiltä kaikilta :) - deeneljäneljäd44
perhe kirjoitti:
Hei, kiitos Sulle tosi paljon kun viitsit asiallisesti vastata. Eli, nyt on mukavaa odottaa kesää ja lomaa....
Kiitos vielä kerran meiltä kaikilta :)Sinä alotusviestin laittaja niin millo oot menossa tai siis mikä kuukaus ja päivä nimittäin mekiin ollaan tulossa.Minä ja 12 v tyttöni ; )Ei olla vielä matkaa varattu mut se tehään vähän ajan päästä!
Ite mitä oon noita arvostelua muutenkin netistä lukenu niin palvelu pelaa,kaikki on lähellä,biitsi on hyvä,ja allasosasto on hyvä,mahtuu ottamaan aurinkoa ja ruokaa on paljon ja riittävästi.
Kesää odotellassa.. - Gumukseen aina
deeneljäneljäd44 kirjoitti:
Sinä alotusviestin laittaja niin millo oot menossa tai siis mikä kuukaus ja päivä nimittäin mekiin ollaan tulossa.Minä ja 12 v tyttöni ; )Ei olla vielä matkaa varattu mut se tehään vähän ajan päästä!
Ite mitä oon noita arvostelua muutenkin netistä lukenu niin palvelu pelaa,kaikki on lähellä,biitsi on hyvä,ja allasosasto on hyvä,mahtuu ottamaan aurinkoa ja ruokaa on paljon ja riittävästi.
Kesää odotellassa..Menkää Gumukseen aivan loistava hotelli, pieni mutta isona plussana aivan ihana henkilökunta, kaikista pidetaan hyvää huolta ja autetaan kaikessa mahdollisessa. Olen ollut 2 kertaa ja kolmas tulee ensi syksynä :) Kaikki toimii, ruoka erittäin hyvää ja ohjelmaa riittää joka illalle. Lapset ovat erittäin hyvin huomoitu. I love Gumus.
- Herkuttelijat
Olimme pari kesää sitten Rivierassa - tosi tyytyväisiä olimme sekä aamupalaan että iltaruokaan. Ruokaa oli paljon tarjolla ja se oli oikein hyvää. Poikamme oli silloin 8 vuotta ja söi myös hyvällä ruokahalulla, koska aina oli monia vaihtoehtoja. Jälkiruokapöydästä hän puhuu joskus vieläkin...
- ippa2
Olimme viime lokakuussa ko hotellissa ja olemme jälleen ensi kuussa menossa sinne. Tämä ehkä parhaiten kertoo sen, että olimme oikein tyytyväisiä hotelliin. Ruoka oli hyvää ja sitä oli runsaasti. Aamiaisella oli joka päivä myös mahd. syödä juuri paistettuja ohukaisia, vohveleita, munakkaita ym. ja tuoreista hedelmistä valmistettua salaattia muiden tavanomaisten aamiastarvikkeiden lisäksi. Tuoreista appelsiineista juuri puristettu mehu oli lisämaksullista. Illallisen valikoima oli runsas, ainoa puute ehkä oli, ettei ruokien nimiä oltu mainittu ja esim. jugurttipohjaisten salaattien valmistusaineista ei siten saanut tietoa.
Hotelli on hyvällä paikalla ja meren ja hotellin väliin jää kaunis, hyvinhoidettu puisto, jossa on mm. kuntoiluvälineitä, suihkulähteitä ja liuta kodittomia, mutta kesyjä kissoja, joita turistit syöttävät.
Tarjoilijat ovat hyvin ystävällisiä ja auttavaisia ja tuntevat monet asiakkaista, koska hotellissa näyttää olevan paljon kanta-asiakkaita (tämäkin postitiivinen asia). Asiakkaat ainakin lokakuussa olivat enimmäkseen eläkeläisiä, lapsia ei juurikaan ollut. Kerran viikossa altaalla soitettiin tassimusiikkia. Aulassa asiakkaiden tuomia aikakauslehtiä (myös suomalaisia), joten matkalukemistakaan ei välttämättä tarvitse tuoda mukanaan. Siistiä hotelli Rivieraa voin lämpimästi suositella. - Rivierasta
Ei mikkään tuore ketju aiheesta mut arvelinpa kertoa oman kokemukseni hotellista. Matkaamme kuului puolihoito joka sisältää siis päivällisen hotellissa. Toisena loma päivänä söimme päivälisen joka aiheutti jokaiselle seurueemme jäsenelle ruokamyrkytyksen. Kaikki jotka söivät päivällistä saivat myrkytyksen. 20 Suomalaista mukaan luettuna minä, olimme vähintään vuorokauden sairaalahoidossa saamassa antibiotteja suoraan suoneen. Koko matka oli sen takia pilalla, ja harmillisinta oli se että tätä myrkytystä oli ilmennyt jo viikkoa ennen meidän tuloamme. Aurinkomatkat kieltävät hotellin ongelman, samoin hotellin henkilökunta lukuunottamatta hotellin siivoojia jotka mm. toimittivat hotelliin jääneille sairaille teetä ja leipää. En suosittele hotellia enkä aurinkomatkoja kenellekkään, kumma kun pitää kieltää itsestään selvä asia vaikka sanaa vastaan on lääkärin tekemä lausunto. Sääliksi käy pieniä lapsia ja vanhuksia, kun itse nuorena ja perusterveenä yksilönä olin erittäin huonossa kunnossa. Matkasta nyt 3 viikkoa enkä vieläkään tunnu olevan täysin terve.
- Ippa2
Olin itse Rivierassa lokakuun lopussa 2011 ja koko kaupungissa oli sairastuneita ei vain hotelli Rivierassa. Sairaalassa, jossa matkakumppaniani hoidettiin oli useita sairastuneita suomalaisia muista hotelleista.
- Mummeli
Olemme olleet mieheni kanssa Rivierassa 15 kertaa.Meidän mielestä hotellissa kaikki pelaa,henkilökunta ihana.ruoka mahtavaa,huoneita löytyy monen kokoisia.Uudessa hotellirakennuksessa perus kuntosali ja erittäin hyvät saunat ym.saa vaikka kaloilla syötättää kuivan ihon jaloista.Olimme myös silloin hotellissa kun koko alanya sairasti ripulia,meillä ei ollut sitä.pestiin käsiä ja juotiin paljon pullotettua vettä,ruokapöydästä syötiin kaikkea mitä oli tarjolla.Minä en usko että ruoka oli se mistä saivat mahataudin,eihän noroviiruskaan tule ruuasta.KÄSIPESU estää monta pöpöå.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151