Leikkejä ja muuta ohjelmaa teineille?

TheBestKillerHost

Meille on Halloweeninä tulossa viitisen teinityttöä mahdollisesti, ja emännän vastuulla on kivojen leikkien ja ohjelman keksiminen. Ollaan lapsenmielisiä, että ihan lastenkin leikit käy.. oisko kenelläkään ehdotuksia?
Apu ois kiva~

13

5298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää vaan

      etsi vaikka palstoilta, kyl löytyy. =O =)

    • janicaa_

      Elikkäs silmänisku murhaaja, vettä kengässä,;D öö.. Sokko, tee sellanen rata eli pimeä huone ja yks mennee aina sen kerralla ja ekana vois olla että kosketa näitä suolia ja sisälmyksiä( spagettia keitettynä ja erilaisia makarooneja ja tonnikalaa) sitten pittää juua jotain verta (tomaatti/ mansikka mehua/ soppaa) sitten yhtäkiä joku kylmä käsi koskee selästä(jonku tyypin märkä käsi) ja kaikkea muuta "ihanaa" taustalla tietenki ääni efektejä ja katosta vois laittaa vaikka märkiä luutuja roikkuun silleen että ne saattaa koskea otsaan ja silleen:D toivottavasti näistä oli apua!

      • TheBestKillerHost

        hei toi voiski olla hauska *O*


    • TEINITYTTÖUUHLALA

      MULLA ON IHA SIKA HYVII IDEOITA!!!!!!!!!!!!
      tässä yx iha sika hauska leikki leikkikää tällästä:
      1- teillä on hirveesti barbeja
      2. sit te leikitte et ne menee kauhujen taloo ja dit ne kiljuu ja kaikkee ja sit ku ne tulee sieltä pois se olikin vaa eläin tarha jossa oli vaa pupuja!!! tai jtn barbeilla leikkimistä
      oon itekki teini ja me leikittii mun halloween juhlissa barbeilla paitsi ne oli niitä joilla oli isompi pää ja mä ompelin niille kaikille halloween asut siinä kesti 3 pv omella tosi hienot ja pelottavat asut.... meil oli iha sika kivaa mut meillä oli vaa rajumpi versio tposta sä et ees haluu kuulla ja silleee....

      sit toine leikki:

      ALASTON MIES OTTI TASKUSTAA RAUTAISEN PUUPISTOOLIN. HÄN AMPUI SILLÄ KALJUA MIESTÄ HIUKSIIN. YLLÄTTÄEN KOHDE EI OSUNUT SINNE MINNE PITI. TOINEN ENSIMMÄINEN YRITYS SUJUI HUONOSTI PAREMMIN. MIES OLI MYÖS LAIHA, JOTEN HÄN PÄÄTTI AMPUA HÄNÄTÄ LÄSKEIHIN. MIES KAATUI ÄÄNETTÖMÄSTI KOLISTEN PYÖREÄN HUONEEN KULMAAN........ MUTTA NOUSI YLÖS JA TARINA JATKUU SIT KEKSITTE LISÄÄ YOLLASII VÄHÄX SE ON IHKUUUU!!!

      • mikaela.haakana

        Mä oon ite 13 vuotias, mä ittekkin oon vinkkien tarpeessa joten tulin uteliaisuuttani kattomaan toisten jutteluja ja mulla on pari ideaa! Esimerkiks voisitte kattoo scary movien kannattaa kattoo ykkönen tai nelonen! ja sitten tosiaan tollanen rata on tosi hyvä...mutta ei yksin vaan kaikki keskenään ja IHAN sokko pimeessä, koska kun on kaikki yhessä siitä tulee parempi fiilis ja saa samalla kiljua ja kikatella siellä yhessä ja törmäillä ja sählätä keskenään...tiiäthän sä meijän ikäset vai minkä ikäset ne nyt onkaan?! :D sitte jotain teko seittejä eteen ja kolinaa ja sitten jotain er tehtäviä :D joo...oon tylsä mutta sen halusin vaan tuohon lisätä :D


      • troll1234567890
        mikaela.haakana kirjoitti:

        Mä oon ite 13 vuotias, mä ittekkin oon vinkkien tarpeessa joten tulin uteliaisuuttani kattomaan toisten jutteluja ja mulla on pari ideaa! Esimerkiks voisitte kattoo scary movien kannattaa kattoo ykkönen tai nelonen! ja sitten tosiaan tollanen rata on tosi hyvä...mutta ei yksin vaan kaikki keskenään ja IHAN sokko pimeessä, koska kun on kaikki yhessä siitä tulee parempi fiilis ja saa samalla kiljua ja kikatella siellä yhessä ja törmäillä ja sählätä keskenään...tiiäthän sä meijän ikäset vai minkä ikäset ne nyt onkaan?! :D sitte jotain teko seittejä eteen ja kolinaa ja sitten jotain er tehtäviä :D joo...oon tylsä mutta sen halusin vaan tuohon lisätä :D

        newaaar


      • sadisti89

        toi on liiia raakaa oot pelle


      • bileet-tulossa
        troll1234567890 kirjoitti:

        newaaar

        mikä toi newaaar peli on ? kiinnostais :D


      • Anonyymi
        troll1234567890 kirjoitti:

        newaaar

        Mä tarviisin apua teiltä keksimään joku kiva halloween leikki kun meijän luokka pitää halloween juhlat mulla ei mitään ohjelma ideaa sinne voitteko autaa


    • kuningaskotka97

      pusuhippa on kivaa mmut ilman tyttöi

    • halloweenbilettäjä

      joo mä itsekkin etsin ohjelmaa halloween juhliin, tulee noin 4-6 lk tyttöö, etittäis jotain tosi pelottavaa mutta en tiedä mitä, ei oikeestaan kiinnosta mitkään kauhuleffat eikä mitkään pikkulasten helmi spagetien seasta etsimistä, apuja pliis oon hukassa!

    • Elv

      Meillä halloweeninä on ollutllaista: Meille on tullut nelihenkinen perhe kylään yöksi, TT meidänkin perhe on nelihenkinen. Olemme syöneet kakkapökäleitä(suippoja lihapullia), verisiä sormia(ketsuppisia nakkeja), matoja(värjättyä spagettia), homehtunutta leipää(valkosipulipatonkia) Oksennusta(Guaqamolea), verta(punaista mehua), ja tommosia. Niitä ruokia on myös tosi hauskaa keksiä itse! Ohjelma on ollut aika yksinkertaista, tänä vuonna aiomme tehdä radan, missä on monta eri pistettä. Pisteitä ovat esimerkiksi: Käden tunkeminen öljyssä keitettyyn makaroniin, myrkytetyn omenan syöminen, heijastimien etsiminen pimeässä, murhaaja-leikki ja kaikkea. Ideana on ollut myös murhan selvittäminen. Meillä on iso pehmonalle, johon sotkimme ketsuppia naamaan, ja selvitimme sen murhaa. Olin siis suunnitellut murhan selvittämisen jo aiemmin. Musiikkin kannattaa panostaa. Halloween ei ole mitään ilman musiikkia, ja pelottavaa sellaista. Tee vaikka Spotifyssä tai youtubessa soittolista pelottavista biiseistä, se tuo hyvin tunnelmaa!! Pukuihin kannattaa panostaa, jos mahdollista, tee ne itse! :)

    • Anonyymi

      Tulin tänne kyselee vinkkejä 12 vuotiaille tytöille

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe