Olen 16-vuotias tyttö ja kuukautisvuotoni on aina ollut normaalia. Ehkä hieman runsasta ajoittan ja vuodon määrä on vaihdellut eri kuussa..
Ajoitus on aina ollut se noin 29 päivää, paitsi nyt menkat alkoivat 10 päivää etuajassa.
Kuukautiseni alkoivat kun olin noin 12-vuotias, joten 4 vuotta takana mutta ei ikinä tällaista.
Vuodon väri on jotenkin vaaleampaa ja löysempää kun yleensä ja sitä tulee todella runsaasti. En usko sen johtuvan ruoasta tai stressistä, vaikka stressiä onkin hieman ollut. Mutta ainahan sitä vähän.
Raskauden mahdollisuutta ei todellakaan ole..
Toivottavasti ihmiset vastailisivat nopeasti, sillä olen todella huolissani..
Kiitos =)
Kuukautiset etuajassa!!
-94
2
292
Vastaukset
- e
Mene juttelemaan terveydenhoitajalle tai lääkärille. Täällä ei voi kukaan tietää, mikä sinua vaivaa.
- diipadaapaa94
kannattaa mennä lääkäriin. Tosin kierron lyheneminen voi johtuu stressistä, mullaki lyhenee kokoajan ja 16 oon.:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995