olen elämässä tähän asti oppinut. Ensimmäinen asia: Jos, mies sanoo sinulle, olet osoittain aina päässäni. Hänen on minun loogikkani ja järkneni mukaan tarkoitus sanoa mínulle kuitenkin epäsuorasti ja hienovaraisesti. Aiheutat minulle vain kamalan jysärin. En ole kiinnostunut sinusta ihmisenä. Toinen asia: Jos, mies sanoo sinulle, olet aina sydämessäni. Hän joko puhuu totta ja rakastaa sinua tai sitten valehtelee lahjakkaasti.
Mitkä ovat sinun oppimasi asiat. Naisena. Miehenäkin saa vastata. Tässä vain muutama jotka nyt pyörivät omassa sievässä päässäni. Ennen nukkumaan menoa. Tämä aloitus ei liity mihinkinkään kovin syvälliseen eikä järkiperäiseen pohdintaan elämästä yleensäkään. Tulipahan vain mieleeni. Kun mietin nyt jälkeenpäin käymääni keskustelua erään valoittavan älykkään ja hurmaavan ystäväni kanssa. Vain toinen meistä pystyy jonkinlaiseen järkiperäiseenkin ehkä ja pitkäjänteiseen ajatteluun;)))
tsau:Friidu
Edes jotakin
98
909
Vastaukset
- ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Jos lumeen pissii reikä siihen tulee.
Tämä on jumalan tosi. - .. miehenä
"Jos, mies sanoo sinulle, olet osoittain aina päässäni. "
Tuollaisessa tapauksessa ajattelen sitä rahan määrää minkä olen sinulle antanut. Ja mitä muuta mukavaa sillä olisi saanut, jos toisin olis elänyt.
Tämänhän jo kai tiesitkin, ilman sanomatta tai laulamatta.
http://www.youtube.com/watch?v=JD7Fyev-h7U- Hymy;))
kysymys ei ole koskaan välilällämme ollut rahasta. Ei kuulu väliimme millään lailla. Mutta, voihan joku mies noin ajattella;))) jos, tuota loogisesti yrittäisi järjellä ajatella. Aina kuitenkaan se raha ja materiaali ei kuulu kuvioon. Eikä ihmisten väliin. Itselleni eivät ole aiheita joista koskaan olisi tarvinut edes siinä mielessä edes syvällisemmin keskustella. Eivät sinänsä kuulu keskeinä tekijöinä arvomaailmaani. Koska olen elänyt niin paljon. Ajattelen nykyisin vain fyrkkaa joko on tai sitten ei. Sen mukaan;))) mennään.....
Minun täytyykin tehdä varmaan joskus (itselleni) kooste miesten minulle kertomista valheista. Niiden lukeminen ja muistelu jälkikäteen on melko viihteellistä ja myös koomista, kun hieman jo epäuskottavilta alunpitäenkin kuulostaneet jutut ovat oikeestikin osoittautuneet valheiksi. Lähinnä järjestään kyse on ollut siitä, että minulle on kerrottu sellaista, mitä minun on oletettu haluavan kuulla.
kuulemme sen mitä haluamme ja joku osaa käyttää tätä hyväkseen.
Ollaan me joskus vähän narrattavia.
- JulmaÖlkkyvä
kateellinen taas kerran.Pyhä jysäys!
Ajatuksesi ovat aivoissani HTZAKäyttäjän viestit21.10.2010 18:45 MIetin myös miten voi innostua hameenalaisiin.
H.- Hymy:))
tämä aloitus ei nyt koske mitään toista aloitusta. Vain ajatusta mikä syntyi käymästäni keskustelusta. Jota ei kyllä ole käyty täällä:)))) palstalla vaan live-elämässä. Pakko laittaa nyt tämä. Koska, muuten syntyy turha väärin käsitys;))
- naisparat
ja valloittava ystäväsi huijaa kaikkia naisia, ota se huomioon. Sinäkin olet vain yksi monista, et mikään erikoistapaus. Kaikki menee suunnitelmien ja käsikirjoitusten mukaan kohti päämäärää.
Ja narrattavia riittää.- yks tyhmä.
Huijari huipussaan,ihan just sitä,muuhun kun ei ole.Pieni on maailma,hänellä.Eikä muuta elämää.
Hänen jutut,mitä liioittelua ja kehumista,joissa ei kolmasosaakaan pienintäkään totta ja tarkoitusta.
Älkää hyvät naiset uskoko. yks tyhmä. kirjoitti:
Huijari huipussaan,ihan just sitä,muuhun kun ei ole.Pieni on maailma,hänellä.Eikä muuta elämää.
Hänen jutut,mitä liioittelua ja kehumista,joissa ei kolmasosaakaan pienintäkään totta ja tarkoitusta.
Älkää hyvät naiset uskoko.Helkkari jos tuo äijä joutuisi kynsiini, tekisin siitä silppua hetkessä.
Koira saisi sen mitä jäisi jäljelle.
Miksi naiset ovat niin helposti huijattavissa, kun joku hiukan kehuu ja lässyttää niin akat on polvillaan ja valmiina mihin tahansa. Hyi hitto ja sylkäisy perään pthyi.- se tyhmä.
tinnarella kirjoitti:
Helkkari jos tuo äijä joutuisi kynsiini, tekisin siitä silppua hetkessä.
Koira saisi sen mitä jäisi jäljelle.
Miksi naiset ovat niin helposti huijattavissa, kun joku hiukan kehuu ja lässyttää niin akat on polvillaan ja valmiina mihin tahansa. Hyi hitto ja sylkäisy perään pthyi.voisi sanoa,ressukka.Sujuvasanainen älyllinen huomionkipeä pikku poika isossa kuoressaan,jonka elämä on mennyt liian kovaa ja hänelle on jäänyt jonkinlainen äitineuroosi päälle.
Täytyy näyttää,kuulua,osata,olla ylin kaikista,mitä siitä sanoisi joku ammattilainen,olis mielenkiintoista. se tyhmä. kirjoitti:
voisi sanoa,ressukka.Sujuvasanainen älyllinen huomionkipeä pikku poika isossa kuoressaan,jonka elämä on mennyt liian kovaa ja hänelle on jäänyt jonkinlainen äitineuroosi päälle.
Täytyy näyttää,kuulua,osata,olla ylin kaikista,mitä siitä sanoisi joku ammattilainen,olis mielenkiintoista.tyhmänä siksi, että tunnet tämän miehen ja olet pettynyt häneen?
- vain tyhmä.
tinnarella kirjoitti:
tyhmänä siksi, että tunnet tämän miehen ja olet pettynyt häneen?
ja halusinkin vain tietää mikä mies hän on.Petyin kuvitelmaan miehestä.
vain tyhmä. kirjoitti:
ja halusinkin vain tietää mikä mies hän on.Petyin kuvitelmaan miehestä.
kuvitelmat eivät vastaa todellisuutta, toisinaan pettyy raskaastikin.
Näillä palstoilla voi antaa itsestään sen kuvan jonka haluaa toisten näkevän, ne huonommat puolet jävät piiloon. Jos tutustuu ihmiseen oikeasti, väkisin paljastuu mikä on todellinen persoona siellä nimimerkin takana.
Ei kuitenkaan kannata jäädä menneitä murehtimaan, toivon että olet selvinnyt ikävästä kokemuksesta.- ei enää tyhmä
tinnarella kirjoitti:
kuvitelmat eivät vastaa todellisuutta, toisinaan pettyy raskaastikin.
Näillä palstoilla voi antaa itsestään sen kuvan jonka haluaa toisten näkevän, ne huonommat puolet jävät piiloon. Jos tutustuu ihmiseen oikeasti, väkisin paljastuu mikä on todellinen persoona siellä nimimerkin takana.
Ei kuitenkaan kannata jäädä menneitä murehtimaan, toivon että olet selvinnyt ikävästä kokemuksesta.niin vakavasti ottanutkaan,kuten sanoinkin,halusin vain tietää mikä mies hän on ;-)))
ei enää tyhmä kirjoitti:
niin vakavasti ottanutkaan,kuten sanoinkin,halusin vain tietää mikä mies hän on ;-)))
on kaikki hyvin, sait selville, petyit ja se siitä.
Pitäisiköhän minunkin ottaa hänestä selvää, et varmaan suosittele ;))- tyh...
tinnarella kirjoitti:
on kaikki hyvin, sait selville, petyit ja se siitä.
Pitäisiköhän minunkin ottaa hänestä selvää, et varmaan suosittele ;))ei voi sanoa kaikkea julkisesti ; ))
- tintsu itse
tyh... kirjoitti:
ei voi sanoa kaikkea julkisesti ; ))
sinulla ole rekattua nikkiä, galleriaan voi kirjoittaa. :))
- tyhm..ex
tintsu itse kirjoitti:
sinulla ole rekattua nikkiä, galleriaan voi kirjoittaa. :))
enää,poistin aikapäiviä sitten.Ja harvoin kirjoittelen,pysyn lukijana enimmäkseen.Täällä on myös kivaa porukkaa,joten seurailen teitä ;-)))
- Teemuna
Vain nainen voi olla noin monimutkainen yksinkertaisella tavalla.
- Hymy;))
aina itsekään ymmärrä;))) Siksi todellinen ystävä onkin minullekin tarpeellinen. Selvittää ehkä ajatukseni. Oikein päin. Vielä toistaiseksi.;))) Saa minut pysymään polulla. Joskus, tarvitsemme ehkä tiukkaa tiukkaamaankin moraalia ja ohjausta;))) Tai olemme tai saatamme lähteä kulkemaan väärää tietä..jota myöhemmin sitten kadumme...Pahus vie...tai sitten emme?))) Saatamme myös katua sitän että, jätämme tilaisuuden käyttämättä...ihminen on yksinkertaisuudessaan varsin moninmutkainen.....Menipäs tämä nyt syvälliseksi vaikka aloituksen tarkoitus ei ollut muutakuin Kiittää...
Siis tämän laitan nyt lämmöllä ja rakkaudella..
- enm
- Naisetkin osaa tämän mielistelyn ja manipuloinnin kyseenalaisen taidon... Ja sitten kun on saatu mies rakastumaan johonkin haaveolentoon jätetään kylmästi. Kostetaankohan siinä jotain vanhoja juttuja syyttömälle, tiedä sitten...
Itse pyrin olemaan täysin rehellinen, se on kuitenkin ainoa pohja mihin voi perustaa.- HTZA
ja joillekin soittelen minä.
Ja sit kirjoitellaankin.
Mitä minä olen kokenut, tästä kaikesta, on se että naiset ovat ihania.
Mistä sitten jutellaankin/kirjoitellaan on minun onneni että voin vastata kaipauiksiin.
Ja nyt ei ole kyse lirkuttelusta, ainakaan joka kerta, useimmin on tarve keskustella asioista mihin elämä on luonut polun josta ei tunnu pääsevän pois.
Toivoisinkin palstakirjoitteluasuuremmanläheisyyden antavan muutakin, niin minulle kun ystävilleni.
Ainakaan minä en tunne että olisin, vain ja ainoastaan, naisten lutunen.
Hetero
H. - Hymy;))
HTZA kirjoitti:
ja joillekin soittelen minä.
Ja sit kirjoitellaankin.
Mitä minä olen kokenut, tästä kaikesta, on se että naiset ovat ihania.
Mistä sitten jutellaankin/kirjoitellaan on minun onneni että voin vastata kaipauiksiin.
Ja nyt ei ole kyse lirkuttelusta, ainakaan joka kerta, useimmin on tarve keskustella asioista mihin elämä on luonut polun josta ei tunnu pääsevän pois.
Toivoisinkin palstakirjoitteluasuuremmanläheisyyden antavan muutakin, niin minulle kun ystävilleni.
Ainakaan minä en tunne että olisin, vain ja ainoastaan, naisten lutunen.
Hetero
H.olet paljon enemmän. Olet todellinen ystävä.Toivoisin itseni tavoin. Että, muutkin saisivat kokea tuon ystävyytesi lämmön ja rakkauden. Siinä on hyvä olla. Eikä tämä ole nyt seksiä?:)))) Hitsi vie...kaukana siitä.
- firefox 58
Kyllä olen oppinut mielestäni paljonkin ja tietomäärä lisääntynyt. Aina ei mene kaikki heti perille:) Pitkäjännitteisyyttä on tullut iän myötä ja rauhallisuutta, suvaitsevaisuutta. Noita ihmissuhdeasioita en juurikaan nyt pohdi, on sellainen suvantokausi ja paljon muuta aktiviteettia elämässä.
Emme me naiset ole sen kummempia kuin miehetkään. Kyllä hekin aivan kuin, mekin osaavat juonitella ja kiemurrella kuin madot koukussa. Luonteesta riippuen ja suhteen laadusta riippuen. Elämä ei ole ollenkaan yksinkertainen juttu vaan kaikkea tulee vastaan ja tilanteet vaihtelee. - itketään kaikki
Kylläpäs näitä puskassa ja tynnyrissä kasvaneita neitosia riittää tällä palstalla.
Ei miehet mulle höpösiä puhu, tai sit mä en vaan huomaa sitä. Tai joo, 26 vuotta sitten yks saksalainen mies kirjoitteli mulle jotain kummia rakkausrunoja. Mulla on muistikuva makulatuuripaperilappusesta, jossa oli siistiä kaunokirjoitusta ja ainakin sana Herz. Saksalainen rakkausruno kuullostaa aika eksoottiselta, mutta hepun geeneistä puolet tulikin jostain puolalaisesta aatelissuvusta. (Ooh, kuin vanhojen elokuvien kikkuraviiksinen tanssikavaljeeri) Mies olisi hommannut mulle Sveitsistä työpaikan, että olisin muuttanut sinne suunnalle. Sisäinen puumani janosi jo silloin villimpää menoa, ja unohdin tämän 10 vuotta minua vanhemman miehen.
Mun nykyinen mies on huomattavasti paremmin mun aaltopituudellani. Ensimmäinen lahja jonka sain vuonna 1988 häneltä oli ruuvimeisseli, jonka Carillon punainen kädensija siivilöi ihanasti valoa. Se on minulla edelleen ompelukoneen huoltovälineissä.- Putkivalo
Olen oppinut sen, että naiset yleensä tulkitsee koko paketin, rivienvälit, nenän asennon, äänensävyn, kaikki tykötarpeet. Haaveilevia olentoja, jotka nauttivat yksityiskohdista ja luovat niistä mielessään oman kuvan. Mikä ei välttämättä vastaa miehen kuvaa. Mies taas sanoo ja tarkoittaa sitä juuri sillä hetkellä, mutta jos ei tee asioiden eteen mitään, se on just vaan sitä, ei enempää, mutta ei myöskään vähempää.
- Anjaniina.
että tietynlainen epäsovun virittely viikonloppua varten on mahdollistettu jälleen.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee ;)) Kunhan päästään asiaan, kuviteltuun, taidokkaasti ongenkoukkua siiman päässä nyiskellen ;))) - --
Anjaniina. kirjoitti:
että tietynlainen epäsovun virittely viikonloppua varten on mahdollistettu jälleen.
Kyllä tästä vielä hyvä tulee ;)) Kunhan päästään asiaan, kuviteltuun, taidokkaasti ongenkoukkua siiman päässä nyiskellen ;)))Sinuna, olisin jättänyt tekstisi kirjoittamatta.
- Anjaniina.
-- kirjoitti:
Sinuna, olisin jättänyt tekstisi kirjoittamatta.
tosissasi määräillä kuka täällä saa kirjoitta ja mitä?
Mistä sinä tiedät mitä minun viestini koski?
Kirjoitin sen nimittäin Putkikselle, en kellekään tuntemattomalle puskalle.
Kuinka monta kertaa on sanottava..ÄLKÄÄ OLETTAKO, kun ette tiedä. - --
Anjaniina. kirjoitti:
tosissasi määräillä kuka täällä saa kirjoitta ja mitä?
Mistä sinä tiedät mitä minun viestini koski?
Kirjoitin sen nimittäin Putkikselle, en kellekään tuntemattomalle puskalle.
Kuinka monta kertaa on sanottava..ÄLKÄÄ OLETTAKO, kun ette tiedä.Sory, en tiennyt, että olet noin riidanhaluinen "nikki".
- Anjaniina.
-- kirjoitti:
Sory, en tiennyt, että olet noin riidanhaluinen "nikki".
riidanhaluinen, ihmettelen vain, että kun laitan Putkikselle jotain asiaa, joku tulee määräilemään että olis pitänyt jättää kirjoittamatta?
Mut niin kauan kuin et ole sefu, et voi määräillä mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei?
Vai kuinka? Anjaniina. kirjoitti:
riidanhaluinen, ihmettelen vain, että kun laitan Putkikselle jotain asiaa, joku tulee määräilemään että olis pitänyt jättää kirjoittamatta?
Mut niin kauan kuin et ole sefu, et voi määräillä mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei?
Vai kuinka?Tarkoitit varmaan jotain tiettyä privat-luonteista juttua.
Mulla on tänä iltana menoa. Olis pieni jazzkonsertti paikallisessa, enkä ehdi myöemmin illalla palstalle lainkaan.- Anjaniina.
sedna2003 kirjoitti:
Tarkoitit varmaan jotain tiettyä privat-luonteista juttua.
Mulla on tänä iltana menoa. Olis pieni jazzkonsertti paikallisessa, enkä ehdi myöemmin illalla palstalle lainkaan.tosin en ole varma itsekään, sit myöhemmin näkee ;)
Tykkääks jazzista? Anjaniina. kirjoitti:
tosin en ole varma itsekään, sit myöhemmin näkee ;)
Tykkääks jazzista?Tykkään, mutta en ole mikään vannoutunut yhden lajin tykkääjä. Jazz on minun mielestä parhaimmillaan livenä ja pienessä klubityyppisessä esiintymisessä. Oopperan mä nautin mielummin CD:ltä kotona. Live esityksissä en ole kokenut samaa nautintoa kuin yksin maisteltuna.
- Anjaniina.
sedna2003 kirjoitti:
Tykkään, mutta en ole mikään vannoutunut yhden lajin tykkääjä. Jazz on minun mielestä parhaimmillaan livenä ja pienessä klubityyppisessä esiintymisessä. Oopperan mä nautin mielummin CD:ltä kotona. Live esityksissä en ole kokenut samaa nautintoa kuin yksin maisteltuna.
jazzin en ole koskaan päässyt sisälle. mutta nupit kaakkoon ja kuulokkeet korville, on paras tapa nauttia musiikista ;)
sedna2003 kirjoitti:
Tarkoitit varmaan jotain tiettyä privat-luonteista juttua.
Mulla on tänä iltana menoa. Olis pieni jazzkonsertti paikallisessa, enkä ehdi myöemmin illalla palstalle lainkaan.ja nauttikaa musiikista, no muustakin voitte nauttia, mutta ei liikaa.
Haluatko mun labratulokset jotta voit tehdä analyysin ruumiini kunnosta ;)))Anceli kirjoitti:
ja nauttikaa musiikista, no muustakin voitte nauttia, mutta ei liikaa.
Haluatko mun labratulokset jotta voit tehdä analyysin ruumiini kunnosta ;)))Tietty haluan. Numeerinen informaatio on aina lähellä sydäntäni.
sedna2003 kirjoitti:
Tietty haluan. Numeerinen informaatio on aina lähellä sydäntäni.
sähköpostiisi niin saat rauhassa tutkia ja muista kertoa onko kaikki kunnossa. Tosin lääkäri kertoo en minulle ensi viikolla, mutta luotan sinuun ainakin yhtä paljon.
Kävin lammella, nyt oli yksi joutsen ihan lähellä eikä mulla ollut kameraa mukana.Anceli kirjoitti:
sähköpostiisi niin saat rauhassa tutkia ja muista kertoa onko kaikki kunnossa. Tosin lääkäri kertoo en minulle ensi viikolla, mutta luotan sinuun ainakin yhtä paljon.
Kävin lammella, nyt oli yksi joutsen ihan lähellä eikä mulla ollut kameraa mukana.jäi edellisestä pois, sijoita se oikeaan kohtaan.
Anceli kirjoitti:
Kävin lammella, nyt oli yksi joutsen ihan lähellä eikä mulla ollut kameraa mukana.Sulla on niin kivan kokoinen ja hyvä kamera, että sitä kannatta pitää aina mukana. Mun tarvis ostaa uus poketti. Kaks on pokettia hajonnut melko uutena, kun zoomi on jumittunut. Päätin sitten ostaa järkkärin. Siinä on käsikäyttöinen zoomi. Sen ei luulis hajoavan, tai ainakin voi ostaa uuden hajonneen tilalle.
sedna2003 kirjoitti:
Sulla on niin kivan kokoinen ja hyvä kamera, että sitä kannatta pitää aina mukana. Mun tarvis ostaa uus poketti. Kaks on pokettia hajonnut melko uutena, kun zoomi on jumittunut. Päätin sitten ostaa järkkärin. Siinä on käsikäyttöinen zoomi. Sen ei luulis hajoavan, tai ainakin voi ostaa uuden hajonneen tilalle.
tuo kamera ja ihan hyviä kuviakin sillä saa napsittua, joskus epäonnistuu, mutta nehän voi poistaa.
Nyt ne tulokset on sun sähköpostissa, odotan kommentteja, ei mitään kiirettä kuitenkaan.
Mutta heti tai kohta ;))))Anceli kirjoitti:
tuo kamera ja ihan hyviä kuviakin sillä saa napsittua, joskus epäonnistuu, mutta nehän voi poistaa.
Nyt ne tulokset on sun sähköpostissa, odotan kommentteja, ei mitään kiirettä kuitenkaan.
Mutta heti tai kohta ;))))Sähän olet ihan uuden veroinen yksilö. Kaikki arvot viitearvoissa ja niidenkin sisällä vielä hyvissä asemissa. Multa ei ole otettu muutamaan vuoteen mitään labrakokeita, mutta hyvin saman kaltaiset minunkin tulokset viimeksi olivat.
Sun kolesterolisuhteesikin (kokonaiskolesteroli/HDL) oli suorastaan loistava. Onnittelut!sedna2003 kirjoitti:
Sähän olet ihan uuden veroinen yksilö. Kaikki arvot viitearvoissa ja niidenkin sisällä vielä hyvissä asemissa. Multa ei ole otettu muutamaan vuoteen mitään labrakokeita, mutta hyvin saman kaltaiset minunkin tulokset viimeksi olivat.
Sun kolesterolisuhteesikin (kokonaiskolesteroli/HDL) oli suorastaan loistava. Onnittelut!meitsi on hurjassa kondiksessa ;)))
Sä olit muuten tosi nopee likka.
Kiitos onnitteluista, toivottavasti en huomenna kuole.- HTZA
sedna2003 kirjoitti:
Tykkään, mutta en ole mikään vannoutunut yhden lajin tykkääjä. Jazz on minun mielestä parhaimmillaan livenä ja pienessä klubityyppisessä esiintymisessä. Oopperan mä nautin mielummin CD:ltä kotona. Live esityksissä en ole kokenut samaa nautintoa kuin yksin maisteltuna.
viesti kiinnittää aina huomioni.
Kaikki asiat missä on kirjain Z on livenä, ei parempaa, vaan parempi.
H. - HTZA
sedna2003 kirjoitti:
Sähän olet ihan uuden veroinen yksilö. Kaikki arvot viitearvoissa ja niidenkin sisällä vielä hyvissä asemissa. Multa ei ole otettu muutamaan vuoteen mitään labrakokeita, mutta hyvin saman kaltaiset minunkin tulokset viimeksi olivat.
Sun kolesterolisuhteesikin (kokonaiskolesteroli/HDL) oli suorastaan loistava. Onnittelut!alkaa ahistaa...
Tuonlainen nainen ei miehistä ruokaa osaa laittaa.
Kokkisodan, tai jonkun, pitäisi vallata keittiönsä.
Ällön terveellistä juttua.
:)
H. HTZA kirjoitti:
alkaa ahistaa...
Tuonlainen nainen ei miehistä ruokaa osaa laittaa.
Kokkisodan, tai jonkun, pitäisi vallata keittiönsä.
Ällön terveellistä juttua.
:)
H.myös miehistä, mutta en itse syö muuta kuin terveellistä ruokaa. Tässä tulos, käykö kateeksi.
- Anjaniina.
Anceli kirjoitti:
myös miehistä, mutta en itse syö muuta kuin terveellistä ruokaa. Tässä tulos, käykö kateeksi.
syödä terveellisesti ja samalla syödä herkullisesti.
Itse viihdyn keittiössä.
Tänään taitaa olla paahdettua kanaa, sweetcilin kera ja lohkopottuja..
Kermaviilikastike ja katkarapusalaatti, tuoretta ruisleipää jne...
Ankeita aikoja joskus eläneenä, nykyisin pidän ruokakaapin täynnä ;)
Nälkä, ei saa kellään olla ;))) Anjaniina. kirjoitti:
Itse viihdyn keittiössä.
Nälkä, ei saa kellään olla ;)))mutta silti syödään terveellisesti. Mullakin on kanaa varattuna, salaattitarpeita reilusti, ruisleipää en voi syödä, se on harmi.
Maalla on pakko pitää ruokavarastot kunnossa, muuten voisi tulla se nälkä.- Anjaniina.
Anceli kirjoitti:
mutta silti syödään terveellisesti. Mullakin on kanaa varattuna, salaattitarpeita reilusti, ruisleipää en voi syödä, se on harmi.
Maalla on pakko pitää ruokavarastot kunnossa, muuten voisi tulla se nälkä.pikkunen vara pitää olla.
Minulla on aikas hyvin varustellut kaapit.
Voin sitten tehdä mitä haluan ja milloin haluan, ei tartte kauppaan lähteä.
Ja tykkään kokeilla kaikenlaista...
Nyt on humustahnaa ja savustetusta tehtyä paprikatahnaa kokeilun alla.
Satay soossiakin löysin, siitä sitten kanoille kastike, jollei kaikki mene tänäiltana ;))) - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
Itse viihdyn keittiössä.
Nälkä, ei saa kellään olla ;)))on nälkä?
H. - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
pikkunen vara pitää olla.
Satay soossiakin löysin, siitä sitten kanoille kastike, jollei kaikki mene tänäiltana ;)))on sit kauheat kaapit?
H. Anjaniina. kirjoitti:
pikkunen vara pitää olla.
Satay soossiakin löysin, siitä sitten kanoille kastike, jollei kaikki mene tänäiltana ;)))liiankin täynnä, kun tulee ostettua kerralla enemmän.
Minä leivoin aamulla sämpylöitä, tuleehan niistä mukava tuoksu huusholliin.
Samalla laitoin lihamurekkeen uuniin ja uunilenkkiä miehille etteivät ole niin kiukkuisia. :)
Hyvä ruoka pehmittää kummasti miesten luonnetta.- Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
on sit kauheat kaapit?
H.en tartte iskuryhmää niitä modaamaan ;)
Siellä on, kaikenlaisia aarteita...tosin...mikähän se nyt oli...joku tamarinditahna...sen heitin pois, en löytänyt käyttöä.
Joku amerikoist toi, reissullaan... - Anjaniina.
Anceli kirjoitti:
liiankin täynnä, kun tulee ostettua kerralla enemmän.
Minä leivoin aamulla sämpylöitä, tuleehan niistä mukava tuoksu huusholliin.
Samalla laitoin lihamurekkeen uuniin ja uunilenkkiä miehille etteivät ole niin kiukkuisia. :)
Hyvä ruoka pehmittää kummasti miesten luonnetta.parempi mieli, kyllä se tosi on.
Harva on loistolounaan jälkeen kamalan kiukkuinen.. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
on nälkä?
H.siihen olen?
- HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
siihen olen?
:) :)
Hyvää Perjantaita.
H. Anjaniina. kirjoitti:
parempi mieli, kyllä se tosi on.
Harva on loistolounaan jälkeen kamalan kiukkuinen..Meillä on tänään päivälliseksi pelkkää kuohuviiniä. Lounaaksi söin aroniapiirrakkaa.
- Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
:) :)
Hyvää Perjantaita.
H.niin sulle jo toivottanutkin?
- Anjaniina.
sedna2003 kirjoitti:
Meillä on tänään päivälliseksi pelkkää kuohuviiniä. Lounaaksi söin aroniapiirrakkaa.
aika loistava toi sun ruokavalios ;)
Minä yritän säästää, muutaman oluen aamusaunaa varten ;)
Sitä kun herää viideltä ja kaikki on pimeää, niin aamusauna on poikaa, sitä aamunsarastusta odotellessa ;) - Teemuna
Paitsi, että nainen laskee aina pointseja alaspäin, kun hänellä on oletusarvona täydellinen mies. Mies on realisti ja laskee pointseja ylöspäin mikäli ensivaikutelman jälkeen on siihen aihetta. Joskun myös alaspäin, mutta se on sitten ollut mieheltä arvostelukyvyn puutetta, mikäli on ensin toista kuvitellut.
Perjantaita! Teemuna kirjoitti:
Paitsi, että nainen laskee aina pointseja alaspäin, kun hänellä on oletusarvona täydellinen mies. Mies on realisti ja laskee pointseja ylöspäin mikäli ensivaikutelman jälkeen on siihen aihetta. Joskun myös alaspäin, mutta se on sitten ollut mieheltä arvostelukyvyn puutetta, mikäli on ensin toista kuvitellut.
Perjantaita!Nuorena moni nainen odottaa täydellistä, ainakin minä, mutta myöhemmin ymmärsin, että pitää valita, minkä inhimillisten puutteiden kanssa on valmis elämään, ja mitkä eivät tule kysymykseenkään.
Nuorena mulle oli tärkeätä, että mies on hyvän näköinen, ja tumman sininen mustasta rasvasta tahriintunut umpihaalari on miehen mitta. Niin ja tietysti niissä haalareissa piti osata tehdä kaikkea tavalliselle kuoleviselle mahdottomia asioita.- Hymy:))
Teemuna kirjoitti:
Perjantaita!;))))Ei enää. Ehkä joskus, teini-ikäisenä niin kuvitteli. Olen nainen jolla on todella kokemusta lähes 30 vuotta yhteensä neljän eri ammattisissa ja tyystin erilaisen luonteen omaan suomalaisen miehen kanssa yhteiselämästä. Niin juhlassa kuin arjessa. Kaksi kertaa olen ollut avoliitossa, ja kaksi avioliitossa;)) *Tähän kokemukseen en edes laske muita lyhytaikaisempia suhteita mukaan;))) Tosin sanottava että, olin silloin varsin nuori...ja vapaa...Toisin kuin nyt.
Kyllä tälläkokemuksella jo voi sanoa että, ei odota KENENKÄÄN olevan täydellinen. Ei edes itsensä;))) Mutta, sen kyllä jo allekirjoitan että, ehkä alitajuisesti haemme toisesta sukupuolesta vähän niitä ehkä samoja arvomaailmoja joita omissa vanhemissamme on ollut? Naiset siis ehkä etsivät piirteitä jotka muistuttavat omaa isäänsä ja miehet naisesta piirteitä jotka muistuttavat omaa äitiään. Voi olla että, olen täysin väärässä.
Tämähän ei tarkoita sitä että sillä ulkonäöllä ja muulla statuksella sitten ei olisi merkitystä mitä ihminen on itse ehkä? *Emmehän voi tietää ennenkuin tutustumme¨toiseen ihmiseen....Kyllä silläkin on...väliä. Ehkä on vain niin että, samalla ns. aaltopituudella kulkevien ihmisten on vähän helpompaa lähestyä toisiinsa.
- neutrineutri
olen jokaisen miehen ja naisen kanssa, jotka joutuvat kestämään hankalaa ihmistä. Kyllä tuo ihminen on päänsisässä ajatuksissa useinkin, kuin helvetin pääpiru. Miten sanoa kauniisti ja hienotunteisesti, että jätä minut jo lopultakin rauhaan äläkä ala rähistä, marmattaa kuin pahinkin teini-ikäinen marttyyri.
Toinen tilanne on ,jos kyseessä on flirttaileva toive: päästä minut pöksyihisi koska muutkin miehet päästät. Jos mies puhuu näin toiselle naiselle, ei ole kenenkään muun naisen asiana tätä mustasukkaisena riepotella.- Hymy:))
Tässäkö kaikki vaihto-ehdot? *Tätä vastausta vähän pelkäsin ja odotin. Luulin että, on toivoa muustakin? Ikuinen optismi kun kuintenkin minussakin. Luovutan siis..koska en halua olla mikään pääpiru;))))kenelläkään. Varsinkaan Hatsalle. Hän ei sitä antsaitse. Vaikka väliin onkin perin ällö...mutta, pääosin kuitenkin ihana.
tsau:Friidu - HTZA
Hymy:)) kirjoitti:
Tässäkö kaikki vaihto-ehdot? *Tätä vastausta vähän pelkäsin ja odotin. Luulin että, on toivoa muustakin? Ikuinen optismi kun kuintenkin minussakin. Luovutan siis..koska en halua olla mikään pääpiru;))))kenelläkään. Varsinkaan Hatsalle. Hän ei sitä antsaitse. Vaikka väliin onkin perin ällö...mutta, pääosin kuitenkin ihana.
tsau:FriiduJa aikasti pysynkin.
H- - Hymy;))
HTZA kirjoitti:
Ja aikasti pysynkin.
H-Lupaan säästää sinua täst edes. Tuon luoksesi vain siis öhöh...yritän ainakin. Jotain Friidumaisen ällöttävän pehmeää ei kulmikasta ja päätöntä eikä monitahoista....Sellaista no. SELLAISTA JOTAIN.parempaa puolta.
tsau:Friidu joka ei halua olla Pääpiru:))) EI AINAKAAN TURHAN USEIN. Mielummin Friidu jossain sydämessä hitsi..
Friidun omassa päässään taas Hatsa...no. Kyllä hän on jo sydämessä. Myöskin. Hitsi. mitä lässytystä...Olkoon. Ei tätä ole helppo meikäläisen tunnustaa kuitenkaan. Menkööt nyt kun ei tule tavaksi. Ei Friidun perusluonteenseen tämmöin....pehmeä hömppä....
niin hoida liljaa
Kun äiti suuttuu
niin ole hiljaa.
Tämän ja oikeastaa tämän ainoan totuuden olen oppinut ja sillä on pakko ollut pärjätä!;))Kannattaisi tutkiskella itseään, mitä itse tarkoittaisi sanoessaan kuvaamasi kaltaisia lauseita. Minun mielestäni jos joku ihminen (huom. ihminen, ei vain mies tai nainen) on mielessä (aivoissa ja ajatuksissa) kaiken aikaa ja hänen kanssaan käy sisäistä dialogia, niin kyllä sellainen ihminen on merkityksellinen ja tärkeä häntä ajattelevalle ihmiselle. Voihan joku tietysti valehdella jonkun olevan ajatuksissaan, vaikkei niin ole jostain omista käsittämättömistä syistään. Ehkä jonkun ainoa ilo omassa elämässään on huijata muita. Sinun logiikallasi ajatuksissa ja aivoissa oleva jos aiheuttaa päänsäryn niin sydämessä oleva aiheuttaa sitten rytmihäiriöitä.
- ValoisaPolku
loistavasti kiteytetty!
- Hymy;))
en ole mikään tavanomainen tapaus. Naisena mutta en myöskään ihmisenä. Olen kyllä onnistunut elämäni aikana useinkin aiheuttamaan joko pysyvän migreenin tai sydämenrytmihäiriön..jollekin....minulle itselleni tärkeälle ihmiselle. En kuitenkaan haluaisi tietoisesti näin toimia. Ensimmäinen mieheni oli sitä mieltä että, häntä rangaistiin jostain kumman syystä kun hän törmäsi minuun. Jälkeenpäin kun ajattelen hän oli ehkä erittäin oikeassa. Karmaansa ei kuulemma pääse pakoon. Olen kuitenkin jo tässä iässä erimieltä. Karmaansa voi muuttaa jos, oikein tosissaan yrittää....tai noh?.;)))
tsau:Friidu Hymy;)) kirjoitti:
en ole mikään tavanomainen tapaus. Naisena mutta en myöskään ihmisenä. Olen kyllä onnistunut elämäni aikana useinkin aiheuttamaan joko pysyvän migreenin tai sydämenrytmihäiriön..jollekin....minulle itselleni tärkeälle ihmiselle. En kuitenkaan haluaisi tietoisesti näin toimia. Ensimmäinen mieheni oli sitä mieltä että, häntä rangaistiin jostain kumman syystä kun hän törmäsi minuun. Jälkeenpäin kun ajattelen hän oli ehkä erittäin oikeassa. Karmaansa ei kuulemma pääse pakoon. Olen kuitenkin jo tässä iässä erimieltä. Karmaansa voi muuttaa jos, oikein tosissaan yrittää....tai noh?.;)))
tsau:FriiduVoinhan minä arvailla, mitä tarkoitat:
Ajatusleikkiä. Koeta kestää.
Positiivisesti ajateltuna olet siis miesten mieleen syöpyvä ja ihana nainen, jota miehen kerran kohdattuaan on mahdoton saada mielestään. Kaipuu sinuun jää polttamaan heidän mieltään. Voi mies-parkoja, kun eivät voi enää vertaistasi toista löytää mistään...
Negatiivinen versio samasta on, ettet jätä kerran jostakusta kiinnostuttuasi häntä rauhaan, vaan muistutat omasta olemassa olostasi ja vaadit huomiota keinolla millä hyvänsä ja siitä puhe mistä puute. Lähdet ovet paukkuen ja sitten palaat anteeksiantoa ja armoa anellen etkä siedä, että ystävilläsi on muitakin ystäviä.
Näin monin eri tavoin saatamme tulkita.PupuPuskasta kirjoitti:
Voinhan minä arvailla, mitä tarkoitat:
Positiivisesti ajateltuna olet siis miesten mieleen syöpyvä ja ihana nainen, jota miehen kerran kohdattuaan on mahdoton saada mielestään. Kaipuu sinuun jää polttamaan heidän mieltään. Voi mies-parkoja, kun eivät voi enää vertaistasi toista löytää mistään...
Negatiivinen versio samasta on, ettet jätä kerran jostakusta kiinnostuttuasi häntä rauhaan, vaan muistutat omasta olemassa olostasi ja vaadit huomiota keinolla millä hyvänsä ja siitä puhe mistä puute. Lähdet ovet paukkuen ja sitten palaat anteeksiantoa ja armoa anellen etkä siedä, että ystävilläsi on muitakin ystäviä.
Näin monin eri tavoin saatamme tulkita.näin ne mielikuvat itsensä ja toisen ajattelemina saattavat vaihdella. Hyvä sinä.
Hymy;)) kirjoitti:
tsau:FriiduKukaan meistä ei ole tavanomainen tapaus.
Jokainen on erilainen jollekin, ja jokainen on on samanlainen jollekin.
Joten ei kai kukaan ole minusta niin erilainen, et edes sinä :)tulisilla kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole tavanomainen tapaus.
Joten ei kai kukaan ole minusta niin erilainen, et edes sinä :)todellakaan kukaan ei ole tavanomainen ja kuitenkin omasta mielestään muut sitä ovat.
Kaikki olemme erilaisia hyvässä ja pahassa.- Hymy;))
PupuPuskasta kirjoitti:
Voinhan minä arvailla, mitä tarkoitat:
Näin monin eri tavoin saatamme tulkita.Olen kyllä vilpitön siinä mielessä että, ajattelen jo tämän ikäisenä ehkä mielummin näin päin. Jos, joku ihminen ei ole minulle tarkoitettu. En kuitenkaan kovin helposti tällaiseen päätökseen itsekään pääse. Koska olen tietyllä tavalla ehkä huono reagoimaan heti;)) Olen onnellinen kun hän pääsee minusta eroon. En ole koskaan osanut ns. roikkua suhteessa enää sitten kun se ohi. Tämä koskee kyllä ihan kaikkia ihmissuhteitani. Tämä ei tarkoita ettenkö olisi surrut ja itkenyt paljonkin. Siinä mielessä luovutan.
Olen ehkä ihminen joka aloitan ns. elämääni usein alusta. Monella tapaa ja moneen kertaan. Jostain syystä. Ehkä se on jonkinlainen karmanlaki....Tie jota minun on vain käytävä lävitse. Haluisin tai en. Siis nooh. Tämänkin voi tietysti tulkita nyt kovin monitahoisesti;))) Ehkä kuvaampaa olisi vain kirjoittaa olen jollain tapaa vähän kummallinen....erilainen nuori ehkä....Lohduttavaa kuitenkin ajatella että, suurin osa meistä ehkä on myös.
tsau:Friidu - Hymy;))
tulisilla kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole tavanomainen tapaus.
Joten ei kai kukaan ole minusta niin erilainen, et edes sinä :)minä kyllä tunnen ihmisiä jotka ovat omasta mielestään aina järkeviä. Eivätkä tee mitään omasta mielestään koskaan sellaisesta mikä poikkeaisi ns.tavanomaisesta.
Tottakait ajattelen samoin. Täällä aina takerrutaan yhteen sanaan. Mielellään. Ei ole helppoa kirjoittaa laajasti;))) Koska, silloin tällaisellä keskustelupalstalla se taas helposti tulkittaisiin turhaksi lavertuluksi. En ole hyvä ilmaisemaan itseäni. Varsinkaan kirjallisesti.:))) Harvoin onnistun edes puhetasolla...joten armoa;)))
tsau:Friidu Hymy;)) kirjoitti:
minä kyllä tunnen ihmisiä jotka ovat omasta mielestään aina järkeviä. Eivätkä tee mitään omasta mielestään koskaan sellaisesta mikä poikkeaisi ns.tavanomaisesta.
Tottakait ajattelen samoin. Täällä aina takerrutaan yhteen sanaan. Mielellään. Ei ole helppoa kirjoittaa laajasti;))) Koska, silloin tällaisellä keskustelupalstalla se taas helposti tulkittaisiin turhaksi lavertuluksi. En ole hyvä ilmaisemaan itseäni. Varsinkaan kirjallisesti.:))) Harvoin onnistun edes puhetasolla...joten armoa;)))
tsau:FriiduOlet aivan riittävän tuottelias ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti, mutta jäät turhaan selittelemään kokien ettei sinua ymmärretä. Ei meillä ole sinun elämänkokemustasi. Meillä jokaisella on oma ja sen myötä myös sinun kirjoituksistasi ihan ikioma tulkinta.
Etkö voisi ajatella välillä vaikkapa että: "Oi, voiko tuon ajatella noinkin" eikä että jos me kaikki muut emme ajattele samoin kuin sinä, meidät on käännytettävä ajattelemaan samoin.- Hymy:))
PupuPuskasta kirjoitti:
Olet aivan riittävän tuottelias ilmaisemaan itseäsi kirjallisesti, mutta jäät turhaan selittelemään kokien ettei sinua ymmärretä. Ei meillä ole sinun elämänkokemustasi. Meillä jokaisella on oma ja sen myötä myös sinun kirjoituksistasi ihan ikioma tulkinta.
Etkö voisi ajatella välillä vaikkapa että: "Oi, voiko tuon ajatella noinkin" eikä että jos me kaikki muut emme ajattele samoin kuin sinä, meidät on käännytettävä ajattelemaan samoin.Ongelmani on ehkä siinä että, kun sitä kokemusta jo näinkin paljon. Niin ei sitten aina itsekään enää pysty kovin yksiselittäisi ehkä katsomaan edes omaa elämäänsä....En missään nimessä tarkoita näillä selityksilläni sitä että, ajatella tarvitsi minun tavoin....Yritin ehkä vain kertoa että, minusta tämä kirjallinen muoto ylipäätään keskustelussa on ehkä itselleni hyvin pinnallinen tapa kertoa. Tässä kuitenkin tulee kuten tuolla itsekin totesit kun ihmisinä emme toisiamme tunne kuitenkaan muuta kuin ehkä pelkästään tämän kirjoitetun viestinnän kautta. Puheessa ja live-elämässä kuitenkin ratkaisevat siis itselleni ainakin muutkin seikat. Ihmisen kehon koko kieli ikään ja painotukset ja ilmeet eivät pelkästään se mitä sanomme vaan myös se mitä jätämme sanomatta...miten tämän laittaisi ettei taas väärin käsitystä....turhaan. Kun eivät aina sanatkaan riitä toisinaan. Koen itse suomenkielen erittäin raskaana....kielenä.
Tämä ilmenee myös käytännössä siten että, jopa oma mieheni ymmärtää minut täysin väärin....jopa yksinkertaisessa kahden välisessä viestinnässä. Ja hän sentään näkee ja tuntee minut....;)) Tai hänen pitäisi. Tuotteliaisuuteni johtuu yksistään tästä nopeudestani kirjoittaa...ei muusta.
tsau:Friidu - Hienooooooo
Ongelmani on ehkä siinä että, kun sitä kokemusta jo näinkin paljon. Niin ei sitten aina itsekään enää pysty kovin yksiselittäisi ehkä katsomaan edes omaa elämäänsä....En missään nimessä tarkoita näillä selityksilläni sitä että, ajatella tarvitsi minun tavoin....Yritin ehkä vain kertoa että, minusta tämä kirjallinen muoto ylipäätään keskustelussa on ehkä itselleni hyvin pinnallinen tapa kertoa. Tässä kuitenkin tulee kuten tuolla itsekin totesit kun ihmisinä emme toisiamme tunne kuitenkaan muuta kuin ehkä pelkästään tämän kirjoitetun viestinnän kautta. Puheessa ja live-elämässä kuitenkin ratkaisevat siis itselleni ainakin muutkin seikat. Ihmisen kehon koko kieli ikään ja painotukset ja ilmeet eivät pelkästään se mitä sanomme vaan myös se mitä jätämme sanomatta...miten tämän laittaisi ettei taas väärin käsitystä....turhaan. Kun eivät aina sanatkaan riitä toisinaan. Koen itse suomenkielen erittäin raskaana....kielenä.
Tämä ilmenee myös käytännössä siten että, jopa oma mieheni ymmärtää minut täysin väärin....jopa yksinkertaisessa kahden välisessä viestinnässä. Ja hän sentään näkee ja tuntee minut....;)) Tai hänen pitäisi. Tuotteliaisuuteni johtuu yksistään tästä nopeudestani kirjoittaa...ei muusta.
tsau:Friidueikö sullakaan ole muuta elämää.
- hei kamoon
Ongelmani on ehkä siinä että, kun sitä kokemusta jo näinkin paljon. Niin ei sitten aina itsekään enää pysty kovin yksiselittäisi ehkä katsomaan edes omaa elämäänsä....En missään nimessä tarkoita näillä selityksilläni sitä että, ajatella tarvitsi minun tavoin....Yritin ehkä vain kertoa että, minusta tämä kirjallinen muoto ylipäätään keskustelussa on ehkä itselleni hyvin pinnallinen tapa kertoa. Tässä kuitenkin tulee kuten tuolla itsekin totesit kun ihmisinä emme toisiamme tunne kuitenkaan muuta kuin ehkä pelkästään tämän kirjoitetun viestinnän kautta. Puheessa ja live-elämässä kuitenkin ratkaisevat siis itselleni ainakin muutkin seikat. Ihmisen kehon koko kieli ikään ja painotukset ja ilmeet eivät pelkästään se mitä sanomme vaan myös se mitä jätämme sanomatta...miten tämän laittaisi ettei taas väärin käsitystä....turhaan. Kun eivät aina sanatkaan riitä toisinaan. Koen itse suomenkielen erittäin raskaana....kielenä.
tsau:Friidulässytystä palstalla toinen jalka haudassa
kamoon! - Hymy:))
hei kamoon kirjoitti:
lässytystä palstalla toinen jalka haudassa
kamoon!Jos, sinulle nyt siitä tuli jotenkin hyvä mieli. Minulle ei. Mikä sinä olet sanomaan elämästäni yhtään mitään. Osoittaa vain raukkamaisuutta huudella typeriä ilkeyksiä. Ei muuta. Jos, haluat haastaa kanssasi riitaa. Tee se edes kunnon nimimerkillä. Siinä olisi sentään kunnon rehellinen asenne kohdallaan. Valitettavasti en jaksa enkä halua itse sinun riidan haastamiseen tämän kummemmin vastata. Hyvä yritys jälleen. Kuka raukka lienet? Kovin paljon en arvoa vaan osaa tällaisille komenteille antaa. Sori. Nyt.
tsau:Friidu - hei kamoon
Jos, sinulle nyt siitä tuli jotenkin hyvä mieli. Minulle ei. Mikä sinä olet sanomaan elämästäni yhtään mitään. Osoittaa vain raukkamaisuutta huudella typeriä ilkeyksiä. Ei muuta. Jos, haluat haastaa kanssasi riitaa. Tee se edes kunnon nimimerkillä. Siinä olisi sentään kunnon rehellinen asenne kohdallaan. Valitettavasti en jaksa enkä halua itse sinun riidan haastamiseen tämän kummemmin vastata. Hyvä yritys jälleen. Kuka raukka lienet? Kovin paljon en arvoa vaan osaa tällaisille komenteille antaa. Sori. Nyt.
tsau:Friidunimimerkki on.
Akka haastaa riitaa puskasta - en kerro..
Jos, sinulle nyt siitä tuli jotenkin hyvä mieli. Minulle ei. Mikä sinä olet sanomaan elämästäni yhtään mitään. Osoittaa vain raukkamaisuutta huudella typeriä ilkeyksiä. Ei muuta. Jos, haluat haastaa kanssasi riitaa. Tee se edes kunnon nimimerkillä. Siinä olisi sentään kunnon rehellinen asenne kohdallaan. Valitettavasti en jaksa enkä halua itse sinun riidan haastamiseen tämän kummemmin vastata. Hyvä yritys jälleen. Kuka raukka lienet? Kovin paljon en arvoa vaan osaa tällaisille komenteille antaa. Sori. Nyt.
tsau:FriiduMikä sä oot nimimerkeistä mainitsemaan. Kuinka mones nikki sullakin on menossa?
Oot melkoisen .....ja arvaa loput.
- vaimopa
on kova jätkä. Ei puhu eikä pussaa. Tämä on totta. Ei mikään mukava tilanne mutta......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788