oikeasti kumppania hakevia miehiä vai onko suurin osa ukkomiehiä jotka hakee naisista vain keskusteluseuraa, jotta saavat siitä terapiaa itselleen?
Olen jo niin turhautunut etten ole jaksanut enää lähteä minnekään aikoihin, kun on sitä samaa tyhjänjorinaa kuinka vaimon kanssa ei oikein suju asiat. Tilatkoon terapeutilta ajan tai erotkoon ja tulkoon sitten vasta viihteelle, etteivät masenna muitakin. Viihteellä on tarkoitus virkistäytyä eikä puida avio-ongelmia. Lähden heti aina menemään jos huomaan että joku ukkomies taas yrittää saada terapeuttia itselleen. Se on pahinta ajanhaaskausta vapaalle sinkkunaiselle.
Käykö viihteellä enää
23
438
Vastaukset
Niillä on vaan huono iskutekniikka
- HTZA
kertonut olennaisimman.
Puuma kun on.
Ja joo, paljon olis iskurepliikkejä, kunhan vaan teksivät niistä telkkarisketsiohjelman.
H.- HTZA
Puumilta haluais enää yhtään 100v, vanhoja palstakommentteja.
H. HTZA kirjoitti:
Puumilta haluais enää yhtään 100v, vanhoja palstakommentteja.
H.Minähän en viihdy ns. viihteellä ollenkaan. Enkä varsinkaan jos se on viinassa uitettua "viihdettä". Menen mieluummin vaikka töihin kuin sellaiselle "viihteelle". Nuorena viihdyin kyllä viihteellä. Ajat ovat muuttuneet omalla kohdallani.
- xxxyyy
Paha sanoa kun en ole koskaan viihteellä käynyt tarkoittamissasi tilaisuuksissa.
Luulen kuitenkin että miehet voivat nykyisin sen verran huonosti että tuo terapian tarve on selvästi aiempaa suurempi. Onhan se väärin sinua sillä kuormittaa mutta joku kanava sillekin kai pitäisi löytää. Ei ole oikeasti tehnyt mieli viihteelle pitkiin pitkiin aikoihin. Oli noita ruuhkavuosia niin nyt on ollut ihan kiva rauhoittua. Toisenlaiset tuulet puhaltelee täälläpäin.
- uiuivoivoi
siitä aiheesta mikä on sydäntä lähinnä. Ja loppuillasta ihmettelevät miksi ei pääse saatolle. ;)
Mä olen joskus aloittanut samanlaisen valituksen ja silloinkos miehellä loppuu kiinnostus asiaan. :)- -noidannuoli-
olen lakannut myös käymistä "viihteellä" just noitten asioitten vuoksi.Olen kuuntelija,en kuunneltava,enkä jaksa tyhjänpäiväisiä jorinoita känniläisiltä.
Ja kadotaan sopivan tilaisuuden tullen,kun ei saada mitä halutaan.Olen heittänyt hanskat tiskiin,kuvaannollisesti,EVVK enää.Olkoot,vapaat ja varatut,samaa p...aaa eri paketissa!
Yksin on kaikista paras.
- Teemuna
Typeriä ovat ne 'urhot' jotka tollaisia jollottavat. Heille täytyy sanoa asiasta suoraan.
- voi hyvin
Juu, parasta pysyä tällä palstalla.
Täällä ei kukaan tyrkytä puhelinnumeroaan, eikä mainosta, jos on jahdissa onnistunut.- muorinen vaan.
lähes 60:nen enää viihteelle lähteäkään, ainakaan tanssiravintolaan? En ole aikoihin niissä käynyt ja kynnys on tainnut tulla liian korkeaksi mennä sinne arvosteltavaksi. Mieluummin elän yksin ja sydänkin pysyy rauhallisempana, kun ei tarvitse pahaa mieltä niellä, joka noista ympyröistä useimmiten tullee.
- voi hyvin
muorinen vaan. kirjoitti:
lähes 60:nen enää viihteelle lähteäkään, ainakaan tanssiravintolaan? En ole aikoihin niissä käynyt ja kynnys on tainnut tulla liian korkeaksi mennä sinne arvosteltavaksi. Mieluummin elän yksin ja sydänkin pysyy rauhallisempana, kun ei tarvitse pahaa mieltä niellä, joka noista ympyröistä useimmiten tullee.
En ole vielä koskaan käynyt ravintoloissa, joissa ihmiset laitettaisiin jonoon ja arvosteltaisiin....
Uskallat kuitenkin olla tällä palstalla, jossa arvostellaan ? Oli live-tapahtuma sitten mikä tahansa, niin aina se on terveellisempi tapahtuma, kuin tämä palsta. - muorinen vaan.
voi hyvin kirjoitti:
En ole vielä koskaan käynyt ravintoloissa, joissa ihmiset laitettaisiin jonoon ja arvosteltaisiin....
Uskallat kuitenkin olla tällä palstalla, jossa arvostellaan ? Oli live-tapahtuma sitten mikä tahansa, niin aina se on terveellisempi tapahtuma, kuin tämä palsta.ei minua hätkäytä. Joskus käyn ja saatanpa sanasen laittaa, mutta kyllä mulla livessä on ne tapahtumani ja käymiseni. Ravintolamaailma vain on julma vanhemmalle naiselle, kyllä siellä arvostellaan, vaikka ei jonoon laitetakaan. Se arvostelu tapahtuu ihan eri tavalla.
- aikansa kutakin jne.
muorinen vaan. kirjoitti:
Todellakin, 50 naiset ovat jo auttamatta hukkakauraa noilla viihdemarkkinoilla, paree jättää tanner jo suosiolla nuoremmille.Turha sinne on mennä tyrkylle, pahan mielen saa vähemmällakin vaivalla.
- rohkeutta!
aikansa kutakin jne. kirjoitti:
Todellakin, 50 naiset ovat jo auttamatta hukkakauraa noilla viihdemarkkinoilla, paree jättää tanner jo suosiolla nuoremmille.Turha sinne on mennä tyrkylle, pahan mielen saa vähemmällakin vaivalla.
Onhan ravintoloita, joissa käy muitakin samaa ikäluokkkaa olevia ihmisiä. Jos menee yksin raflaan, nii varmaan on orpo olo, mutta ystävien kanssa istuminen on jo ihan eri juttu. Istuin joskus parikymppisenä monta kertaa ravintlassa samassa pöydässä erään rehvakkaan mummon kanssa, joka joi aina pelkkää konjakkia. Nainen oli aina yksin liikenteessä. Hänellä oli nuttura takaraivolla ja virkattu hartiahuivi harteilla, ja hän käytti kävelykeppiä, eikä kukaan katsellut häntä nenän vartta pitkin. Kyse on itseluottamuksesta, eikä hän ollut tyrkyllä, vaan viettämässä aikaa siten kuin hän itse halusi.
- Eroottinen lataus
aikansa kutakin jne. kirjoitti:
Mä täytän ens vuonna 6-kymmentä ja vieläkään en ole muuttunut "näkymättömäksi". Viimeksikin yritettiin vokotella kutemaan ja mies sanoi että olen sensuellin näköinen:))) Tietenkin annoin pakit mutta toki imartelee tässä iässä. Mutta monet ikäsiskot ja nuoremmatkin naiset karsastavat "jostain" syystä. Mikähähän se syy mahtaa olla?
- Heikunkeikku
Jepulis joo, käyn silloin tällöin viihteellä. Mukava mennä hetkoseksi istumaan jonnekin mukavaan paikkaan, ottaa pari lasillista viiniä tai jotakin muuta ja seurustella sen kanssa, jonka kanssa nyt sitten on sinne mennyt.
Tanssiravintoloissa en ole ollut pitkään aikaan. Täällä Vaasassa ei ole oikein semmosta sopivaa paikkaa.
Paljon riippuu omasta käytöksestä, miten joku äityy tahtomaan ittiänsä terapisoimaan. Kaiken kaikkiaan sellaisiin miehiin en ole pahemmin törmäillyt. Toisaaltaan jos menen jonkun ystävän tai seurueen kanssa ravintolaan, niin enimmäkseen sitä keskustelee tämän oman juttukaverin/kavereiden kanssa. Vähemmälle jää se, että alkaa "ulkopuolisten" kanssa juttelemaan. Ehkä silloin, kun menee baaritiskille hakemaan juomista, niin saattaa joku mies, muina miehinä, tulla juttelemaan. Hetken voi sanoja heitellä ja marssia takaisin omien tuttujen luo. Jos nyt Oikein mukavapuheinen mies on kyseessä, niin saatan keskustella vähän pidemmän aikaa.- menossa taas
Hyi Sinua ja vielä kehtaat tunnustaa tällä palstalla moisen. ;-)
Etkös ole palstaa lukenut, ravintoloissahan on vain viinanhöyryä. :-)
No joo, mä kans käyn ravintoloissa, syömässä, tanssimassa ja jopa pubeissakin ja saatan ottaa olusenkin ja aina on ollut kivaa. Juttelen niin miesten, kuin naistenkin kanssa ja OSAAN sanoa, jos ei jonkun aviolliset ongelmat mua kiinnosta. Toista se on tämä palsta, jossa saattaa avata jutun, jossa rakkaushuolia itketään, tosin senkin pystyy sitten ohittamaan. - Heikunkeikku
menossa taas kirjoitti:
Hyi Sinua ja vielä kehtaat tunnustaa tällä palstalla moisen. ;-)
Etkös ole palstaa lukenut, ravintoloissahan on vain viinanhöyryä. :-)
No joo, mä kans käyn ravintoloissa, syömässä, tanssimassa ja jopa pubeissakin ja saatan ottaa olusenkin ja aina on ollut kivaa. Juttelen niin miesten, kuin naistenkin kanssa ja OSAAN sanoa, jos ei jonkun aviolliset ongelmat mua kiinnosta. Toista se on tämä palsta, jossa saattaa avata jutun, jossa rakkaushuolia itketään, tosin senkin pystyy sitten ohittamaan.Aikamoisesti mua kyllä hävetti moisista hyppööksistä naputella, mutta sitte aattelin, että paskataraaraa, kerron asiat niinku ne on.
Nyt viikonloppuna meen teatteriin (Yksi lensi yli käenpesän) ja sen teatterin jälkeen, kun on fiiniksi tälläytynyt, niin sitten jonnekin mukavaan paikkaan istuskelemaan ja kattelemaan elämän menoa.
Oikeesti se on kyllä niin niin niin niin harvinaista, että joku mies rupeisi minulle juttelemaan rakkaushuolistaan, että en osaa sanoakaan kuinka harvinaista semmonen juttu on. - menossa taas
Heikunkeikku kirjoitti:
Aikamoisesti mua kyllä hävetti moisista hyppööksistä naputella, mutta sitte aattelin, että paskataraaraa, kerron asiat niinku ne on.
Nyt viikonloppuna meen teatteriin (Yksi lensi yli käenpesän) ja sen teatterin jälkeen, kun on fiiniksi tälläytynyt, niin sitten jonnekin mukavaan paikkaan istuskelemaan ja kattelemaan elämän menoa.
Oikeesti se on kyllä niin niin niin niin harvinaista, että joku mies rupeisi minulle juttelemaan rakkaushuolistaan, että en osaa sanoakaan kuinka harvinaista semmonen juttu on.Mä se sitten ihan kamala oon. Mulla on laivareissu-kausi meneillään, kunnes taas kyllästyn ja pidän parin vuoden tauon.
Täältä on niin helppo hypätä laivaan ja huomata aamulla olevansa Tukholmassa ja nuo matkatkaan ei maksa mitään. Jalat vaan tulee kipeiksi, kun yrität niitä liikutella laivan tahmeilla tanssilattioilla.
- Teemuna
Toki käyn viihteellä, oikeestaan jatkuvasti. Konserteissa ehkä neljä kertaa vuodessa. Ulkomailla nähtävyyksissä, kesäterasseilla, museoissa ja paikallisissa tapahtumissa. Viihdytän ystäviäni ja itseäni omavalmisteisella ruoalla. Kuuntelen omasta mielestäni nautittavaa musiikkia ja nautin yleensä elämästä, siinä samalla juosten naaraksia pakoon minkä kerkeen.
Dee dee.- muorinen vaan.
Viihteeksi voi sanoa melkein mitä tahansa, josta saa sitä mielen ja miksei kehonkin viihdykettä. Kun sanoin, että tanssiravintolassa en koe sitä, niin en sulje pois ruokaravintoloita tai jopa pubeja.
Konsertit ja muut tilaisuudet ja nyt pian tulevat kirjamessut ovat minulle viihdettä. Moni muu riento ja matkat myös tuovat iloa elämääni.
Tanssiravintolassa koen todellakin itseni jopa vanhaksi ja arvostelluksi. Laitoin tämän viestini siksi, että en ole mikään tiukkapipo-muori kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450