Oireet katosi

tiiz

Täällä palstalla monet miettii että onkohan nyt tullut keskenmeno ja mulla on kans nyt sellanen tilanne. En vain jaksanut kaikkia lukea joka liittyisi nyt minun tapaukseeni, joten tein nyt oman keskustelun. Olen 6 raskausviikolla. Eli eilen yöllä huomasin käydessäni vessassa että pyyhittäessä tuli vähän ruskeaa vuotoa, huomasin myös että raskausoireeni olivat kadonneet. Aamulla alushousuihin lorahti ja kiireissäni pelkäsin että oli tullut kunnolla vertakin, mutta se oli vain edellisillan spermat ja seassa vähän ruskeaa vuotoa. Raskausoireita ei ole nyt aamullakaan ollut eli minulla nännien aristus ja pahoinvointi. Tosin ihan vähäistä kuvotusta, mutta sekin voi olla vain kuvitelmaa tai sitten ei. Kyselen vain että onko teillä tullut aina kerkenmeno jos raskausoireet ovat kadonneet, vai voiko olla että kaikki on hyvin vaikka oireet katoavat?

6

5730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiz

      No alkoihan se pahoinvointi tänäkin aamuna, tosin vähän viiveellä. Tuli helpottunut olo, mutta pieni jännitys kuitenkin on, kun ei siitä vuodosta vielä oikeen tiedä että käykä huonosti vai ei. Mulla on ollut pahoinvointia nyt 6 päivää, ja joka päivä vähän voimistunut. Nyt sitten on jo sellainen olo että melkein tulee oksennus. Nyt viimeiset muutama päivä on ollut ympäri vuorokauden yölläkin, joten vähän pelästyin viime yönä, kun ei ollut pahoinvointia. Ja nänneistä nyt en oikein tiedä kun ne ovat tämän raskauden ajan välillä olleet tosi aratkin ja välillä ei oikeastaan mitään. Toivottavasti ei menisi kesken.

      Mutta toivon edelleen vastauksia kysymykseeni, vaikka pieni helpotus tilanteeseeni tulikin.
      Kyselen vain että onko teillä tullut aina kerkenmeno jos raskausoireet ovat kadonneet, vai voiko olla että kaikki on hyvin vaikka oireet katoavat?

      • Hoorays

        Ei raskausoireiden väheneminen/loppuminen lähes ikinä tarkoita keskenmenoa! Jossain vaiheessa ne aina vähenee, ja sitäpaitsi pahoinvointia tulee vain 50% odottajista, joten ei sen perusteella ainakaan voi mitään päätellä! Sitäpaitsi viestisi perusteella sinun oireesi ovat todella voimakkaat! Minulla on kaikki raskaudet (4) olleet täysin oireettomia sinne puoliväliin saakka...


      • 1+1=5

        ultraan tarkistuttamaan tilanteen jos olet huolissasi. Itse olen käynyt kaikissa kolmessa rask.ultrassa viik.5 sen jälkeen kun meinasin heittää henkeni ku-raskauden takia.
        Esim. pahoinvointia ei ole ollut yhdessäkään raskaudessani, onneksi


      • tiiz
        1+1=5 kirjoitti:

        ultraan tarkistuttamaan tilanteen jos olet huolissasi. Itse olen käynyt kaikissa kolmessa rask.ultrassa viik.5 sen jälkeen kun meinasin heittää henkeni ku-raskauden takia.
        Esim. pahoinvointia ei ole ollut yhdessäkään raskaudessani, onneksi

        Kävin siis maanantaina ultrassa, kun huolestutti. Tosin vuoto ei vastannut vielä keskenmenon määrää. Kaikki oli ultrassa hyvin, ja raskauviikot on nyt siis 6 2. Ruskeaa vuotoa on kyllä jatkunut kokoajan, ja hyytymiä on ollut. Sunnuntaina tuli kerran vertakin. Tuosta vuodon alkamisesta raskausoireet ovat tosiaan vähentyneet ja nyt maanantai aamuna oli vielä vähän pahoinvointia, mutta nyt ei ole enään ollut raskausoireita ollenkaan. Pelottaa ja ajattelin nyt perjantaina soittaa neuvvolaan tai terveyskeskukseen että pitäisikö taas mennä ultraan, jos siis oireet jatkuu samanlaisina. Eniten huolestuttaa tämä raskausoireiden loppuminen. En uskalla enään harrastaa seksiäkään mieheni kanssa, vaikka lääkäri sanoi ettei yhdyntä pitäisi vaikuttaa siihen että tulee keskenmeno.

        Hoorays
        Kyllähän ne raskausoireet jossain vaiheessa vähenee/loppuu, mutta tuskin minulla pitäisi vielä koska olen kuitenkin vasta viikolla 6 2.


      • mettijainen
        tiiz kirjoitti:

        Kävin siis maanantaina ultrassa, kun huolestutti. Tosin vuoto ei vastannut vielä keskenmenon määrää. Kaikki oli ultrassa hyvin, ja raskauviikot on nyt siis 6 2. Ruskeaa vuotoa on kyllä jatkunut kokoajan, ja hyytymiä on ollut. Sunnuntaina tuli kerran vertakin. Tuosta vuodon alkamisesta raskausoireet ovat tosiaan vähentyneet ja nyt maanantai aamuna oli vielä vähän pahoinvointia, mutta nyt ei ole enään ollut raskausoireita ollenkaan. Pelottaa ja ajattelin nyt perjantaina soittaa neuvvolaan tai terveyskeskukseen että pitäisikö taas mennä ultraan, jos siis oireet jatkuu samanlaisina. Eniten huolestuttaa tämä raskausoireiden loppuminen. En uskalla enään harrastaa seksiäkään mieheni kanssa, vaikka lääkäri sanoi ettei yhdyntä pitäisi vaikuttaa siihen että tulee keskenmeno.

        Hoorays
        Kyllähän ne raskausoireet jossain vaiheessa vähenee/loppuu, mutta tuskin minulla pitäisi vielä koska olen kuitenkin vasta viikolla 6 2.

        Hei!
        Alkuraskaudessa on "normaalia" että voi tulla vähäistä vuotoa.Monilla tuleekin esim.menkkojen aikaan vuotoa.Jos tulee polttavia kipuja alavatsassa tai alaselänkipua soita neuvolaan.Tai vuoto runsastuu ja tulee kirkasta punaista vuotoa.Itse juuri keskenmenon kokeneena viikolla 11 4.sikiö kuollut jo viikolla 8.Kärsin ensiksi polttavista menkkakivuista pari päivää.sen jälkeen alkoi alaselän kivut ja vuoto.Neuvolaan kun soitin ja kerroin kivuista sanoi heti ettei normaalia.
        Raskausoireista.Olet kuitenkin sen verran alussa että monella ei vielä ole tuossa vaiheessa paljoa ole oireita tai oireet vaihtelee vielä eikä joka päivä ole huonoa oloa.Itsellä ei ollut noilla viikoilla oireita juuri vaikka sikiö oli vielä silloin elossa.Tietenkin oireiden vähyys yhtäkkiä voi olla merkki keskenmenosta mutta olet noin alussa että varmasti hankalaa vielä sanoa mitään ja ultrassahan kaikki oli hyvin.:) Mene omien tuntemuksien mukaan.itse tiesin jo kivuista ettei voi olla normaalia enään.


    • Ruskea vuoto on aina , kirkas vuoto -- .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe