Miehet ovat mukavia mutta naiset pilaavat heidät.

hurmuri58

Naisena olen tämän todennut ja nähnyt/kuullut kuinka vaimot,tyttöystävät nalkuttavat ja kiukuttelevat miehilleen..eivät ole mihinkään tyytyväisiä.Ovat suorastaan ilkeitä ja nolaavat yleisillä paikoilla,,haastavat riitaa huppelissa..eivätkä tajua kuinka upea mies heillä on!
Joudun työni takia usein tällaisiin tilanteisiin ja ajattelen että miksi esim. minä(jos nyt ollaan itsekkäitä)ei ole "löytänyt"elämäänsä noin mukavaa(ja yleensä ovat vieläpä komeita:)ukkoa ja tiedän etten taatusti ole ainoa.
Kunnioittakaamme toisiamme siis.

18

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen - vanhapoika

      Noinhan se menee vanha Äitini raivoaa minulle lähes päivittäin kuinka laiska ja aikaan saamaton
      vätys minä olen ja toteaa lopuksi ei ole mikään ihme kun kukaan nainen ei minua huoli .
      Yleisesti minä lopetan asiasta keskustelun toteamalla että , kuinka noin hyvälle Äidille on syntynyt
      näin huono poika .

      • rönkyne

        nelikymppisellä alkaa kulli pehmenemään. Ei onnistu enää kuin omin käsin. Mutta eihän siinä mitään pahaa
        ole. Samat ilot olen kokenut ilman surua. Ja nythän voin olla kenen kanssa haluan. Kuvia löytyy Anttilan hinnastosta.


    • tiedät,minkälaisia nämä miehet ovat kotona??Ulkoapäin saattaa moni olla niin ihana,kun näytetään vieraalle parempaa puolta.

    • nanna.

      naiset on yleensä ok, mutta on ihan älykkäitä miehiäkin. Sitten on sellasia joita ei oikein jaksa ja kuulun tietysti itse just niihin.

      • lopettakaa

        olen myöskin ammatissa,(asiakaspalvelija) jossa näkee paljon pariskuntia. Asiakkaanakin naiset ovat usein törkeitä ja miehet nolon näköisenä vieressä.
        Vaikka minkälaisia olisivat kotona,onko pakko yleisillä paikoilla yrittää nolata mies,mun mielestä te naiset jotka siihen sorrutte,nolaatte itse itsenne.


      • nanna.
        lopettakaa kirjoitti:

        olen myöskin ammatissa,(asiakaspalvelija) jossa näkee paljon pariskuntia. Asiakkaanakin naiset ovat usein törkeitä ja miehet nolon näköisenä vieressä.
        Vaikka minkälaisia olisivat kotona,onko pakko yleisillä paikoilla yrittää nolata mies,mun mielestä te naiset jotka siihen sorrutte,nolaatte itse itsenne.

        ehkä pariskuntien tapauksessa on jotain tuollaista mutta yksittäisinä asiakkaina naiset ovat ihan hyviä ja tunnollisia muutamaa poikkeusta kuten miehissäkin lukuunottamatta. Luonne ei näytä olevan kovinkaan paljon riippuvainen sukupuolesta. Joillakin on aina hyvä asenne toisilla on aina jokin vähemmän hyvä.


    • eniten..........

      Jos omaa sukuaan palvotaan ja haukutaan kumppanin sukulaisia oikein olan takaa. Silloin jos arvostellaan niin pitäisi olla tasapuolinen ja nähdä myös omien sukulaistensa viat/ heikkoudet sillä ei voi olla niin että vain omat ovat täydellisiä ja toisen suku ihan paskaa.

      Se on epävarmuutta ja siten väärällä tavalla oman itsensä ja egonsa esille tuomista jos pitää nolata kumppaniaan ystävien nähden. Ihan anteeksi annettavaa jos nuorella on heikko itsetunto mutta ikäihmiselle sellainen itsensä egon nostattaminen toisen kustannuksella ei enään ole sopivaa.

      Muiden silmissä jollain voi olla mukavalta tuntuva ja komea puoliso mutta kukaan ulkopuolinenhan ei tiedä minkälainen sellainen täydelliseltä noin ulospäin vaikuttava kaveri voi olla kotioloissa. Helppoa ulospäin näytellä täydellisyyttä mutta ihminen voi olla ihan erilainen kotioloissa kuin mitä näyttelee ulospäin. Mutta eipä se nolaaminen ole mikään ratkaisu ongelmiin vaan siinä nolaa vain itsensä vaikka kuvittelee nolaavansa ystäväänsä.

      Tiedän kuinka rasittavaa on jos kaikkien lähiympäristön ihmiset missä nyt sattuukin olemaan, täytyy olla todistelemassa jonkun prisuhteen kriisejä joita he eivät ole voineet keskenään selvittää.

      Pitääkö se paikkansa että anna ongelmistasi puolet tai kaikki toisten harteille niin ei tarvitse itse niitä selvittää. Sitten toinen ongelma ylitsevuotava puolison kehuskeleminen ja tarkoittaminen ettei samalla viivalla muiden suhde ole samalla viivalla kuin oma on. Samat roolit tai roolien vetäminen on työpaikallakin ihan yleistä. Jos ei tiettyjen perinteiden mukaan elä, ei matkustele, ei ole kakaroita, ei ole epäonnistunut eikä ole johonkin tiettyyn vaiheeseen, ikään mennessä jo kokenut ihan kaikkea maan ja taivaan välillä niin on epäonnistunut yksilö jolla ei ole mitään sananvaltaa kun ei ole omakohtaista kokemusta.

      Aika outoa ja suomalaisista merkillepantavaa oli mennä uuteen työpaikkaankin jossa kukaan muu ei ollut niin huolehtivainen ja kohtelias kuin thaimaalainen työntekijä. Ihminen joka itse on kokenut eriarvoisuutta voi vain ymmärtää minkälaiselta tuntuu kun ei huomioida mitenkään. Suomalainen ajattelee vain itseään ja itseään oli minkälaisesta asiasta kysymys. Ei suvaita eri kulttuureista tulevia kun siinä menee se itsekkyys ja oman navan tuijottelu hetkeksi muualle. Suomalaisenhan on pakko lisääntyä ihan hullun lailla jottei vaan muunlaisia ihmisiä pääsisi sekoittamaan itsekästä arkea. Minun on pakko saada kaikki tai joku muu saa enemmän.

      Minua monasti hävettää suomalaisten käytös ja se itsensä muita paremmaksi tunteminen niin ettei tarvitse ottaa muita huomioon. Suomalaisilla lapsilla ei ole edes mitään kotikasvatusta vaan eletään kuin pellossa. Lasta vaan lisää mutta henkinen kapasiteetti ei kasva ajan kuluessakaan. Lapsiperheellinen ei halua eikä ole aikaa itsensä kehittämisen ja silloin muut ihmiset ovat hoidon tarpeessa, kaikki muut paitsi itse...

      Nainen kun synnyttää kauhean kakaralauman niin syy on puolisossa , naapureissa ja ihan kaikessa kun muut eivät välttämättä sopeudukkaan niin nopeeseen tahtiin mitä naiselta tulee ulos. Ei ole mitään niin yllättävää kuin hermot kireellä olevaa suurperheen äitiä joka on ahnehtinut ihan liikaa resursseihinsa nähden. Kiljunnan määrään nähden ei perheen resurssit ole riittäneet pitää sitä hallinnassa. Toinen syy on lama- aika jolloin työtön turvautuu lasten tekemiseen vaikka motivaatiota niiden kasvattamiseen ei ole.

      Sodan jälkeen ansaitsemiskeino oli lapset ja sama homma nykyäänkin. Vähiten ansaitseman puolison ainut keino on tehdä kakara jotta talous pysyy ja pääsee töistä pois. Pieni palkkaisista töistä pääsee pois hankkiutumalla paksuksi ja saa saman korvauksen suunnilleen kuin olisi töissä. En jaksa olla ihmettelemättä kuinka suurin osa keinottelee kakaroilla ja tuuppaa ne toisten harteille.

      • ihan vinkiksi vaan

        sun ystäviin, jos ne on noin rasittavia. Haudot turhaan negatiivisia ajatuksia. Jos oleilet vähän etäämmällä löydät positiivisemman asenteen. Ei kannata olla kaatopaikka toisten ongelmien kuuntelijana, jos ei enää löydy vähäisintäkään sympatiaa. Se on teeskentelyä.


    • nöff, nöff

      No mutta, eiväthän naiset koskaan nalkuta!!! . . . He vain kertaavat asioita, kun meillä miehillä on niin huonomuisti!!! . . . kuulema . . . . . . . . . murrrrrrrrrrrrr!!!! . . . . . . . . . ;))))

    • näinkin voi

      Toisten miehet ovat muutama poikkeusta lukuunottamatta aina mukavia, hienokäytöksisiä, "mutta moni kakku päältä kaunis" ja "ruoho näyttää vihreämältä aidan toisella puolen".

      Vielä noista asiakaspalvelu ihmisistä, niin heitä on kans moneen junaan. Välillä näkee sellaisia, jotka olisivat voineet valita ,vaikka lomittajan ammatin, mutta surku olis kyllä tullut niitä eläinparkojakin:( Kyllä sitä tätäkin puolta on monasti ihmetelty, jos te siellä ihmettelette asiakkaita..

      • hurmuri58

        ..mutta yritetään kaikki parhaamme.


    • nöff, nöff

      Niin, ei se naisena oleminen ole varmaankaan helppoa!!
      Jos nainen on puheliasta tai herkästisanovaa sorttia, niin silloin miehen mielestä nainen nalkuttaa!!
      Ja sitten jos, nainen on hiljainen, eikä puhu, niin silloin miehen mielestä nainen mököttää!!!
      Nii, että tekipä nainen niin tai näin, niin hyvä ei ole mitenkään!!!
      Voepipa olla niinnii, että myö miehet ei oikein tiedetä itekkään, et mikä, milloin ja millainen nainen on hyvä, sopiva ja mukava ;)))
      . . . Niiiin ja sitten vielä, jos nainen ei anna . . . niin . . . antaahan se nainen ainakin kaulimesta, mutta kun sekään ei ole hyvä!!! ;)))
      . . . Jotta on siinä pulummaa jo kerrakseen!!!

    • Kuka on täydellinen?

      Ja sitten voidaankin kysyä onko syytä. Vastaus on että on, aina syitä löytyy. Kysymys on siitä, että ilman lojaaliutta ei ole rakkautta. Ja ilman rakkautta totuus on julmaa. Näin se menee. Nalkuttajia kyllä löytyy molemmista sukupuolista. Rakastuminen kestää max 2 vuotta, näin sanotaan. Sen jälkeen on tahdottava rakastaa ja sen eteen on tehtävä välillä työtä. Jos näkee toisen aina syyllisenä on vaikea sopia ja se menee nalkuttamiseksi, mutta toisen henkisellä tasolla menettäminen voi jossain vaiheessa olla lopullinen.

    • mikä vuosi, mikä ikä

      Aika kliseseistä, kun nainen arvostelee toistia naisia huonoiksi kumppaneiksi miehille. Mitäs jos ihan oikeesti me naisetkin kunnioittaisimme toisiamme. Useimmat ennen sotia syntyneet naiset on kasvatettu kilpailemaan toistensa kanssa paremmuudestaan miehen uskollisena palvelijana ja miellyttäjänä. Kuvaan kuuluu naisten välinen epäsopu ja oman minän kohottelu toisten arvostelemisen avulla. Mutta 40 palstallakin! Ei uskois. Ainakaan mun tuttavapiirissäni ei ole niin typeriä naisia, jotka julkisesti ja syyttä suotta miehiään haukkuvisivat.

      • näin on

        ..tuttavapiiristä mitä ilmeisimmin löytyy..yleensä viimeisen päälle laitettuja,viimeisen muodin mukaisia.Kaikki "merkkivaatteet".
        Harvalla nuoremmalla kuin 40 on edes varaa sellaiseen vaatetukseen.Kyllä tämä on nähty.
        Pikkujouluaikahan lähestyy niin menepä vaihteeksi selvinpäin katsastelemaan tilanne.he.he.


      • mikä vuosi mikä ikä
        näin on kirjoitti:

        ..tuttavapiiristä mitä ilmeisimmin löytyy..yleensä viimeisen päälle laitettuja,viimeisen muodin mukaisia.Kaikki "merkkivaatteet".
        Harvalla nuoremmalla kuin 40 on edes varaa sellaiseen vaatetukseen.Kyllä tämä on nähty.
        Pikkujouluaikahan lähestyy niin menepä vaihteeksi selvinpäin katsastelemaan tilanne.he.he.

        Merkkivaatteet ovat mielestäni persoonatonta laumakäyttäytymistä, enkä vois kuvitellakaan ostavani tai käyttäväni sellaisia. Eilisiltana kävimme ystävättäreni kanssa viemässä kynttilöitä hänen miehensä haudalle. Aina hän vaan jaksaa toistaa, kuinka hyvä hänen miehensä oli, vaikka mies oli aika kova ottamaan viinaa ja kännissä ilkeä ja mustasukkainen. Hautausmaakeikan jälkeen joimme teetä ja selasimme käsityölehtiä.

        Pikkujouluissa en muuten ole käynyt ainakaan 10 vuoteen. Minulla nyt sattuu olemaan parempaakin tekemistä kuin kapakoissa istuminen.


    • Anonyymi

      On mustavalkoinen ja vastakkainasettelua ruokkiva aloitus. On mukavia ihmisiä, suht mukavia ihmisiä, suht ikäviä ihmisiä ja ikäviä ihmisiä ja noita löytyy kaikista sukupuolista.

    • Anonyymi

      "Hurmuri" pyytää kunnioittamaan toisiaan. Miten on laita hänen oman kunnioituksensa kanssa. Saatika näköalattomuus elämässä. Jos naiset pilaavat miehet, niiin tasan yhtä paljon miehet pilaavat mukavat tytöt kauheiksi akoiksi ja hirveiksi muijiksi.

      Aivan yleisesti ne ovat 'hurmureita', jotka eivät maailman menosta ja parisuhdepainajaisista tiedä, ymmärrä eivätkä käsitä. Mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe