Häh, mitä ja kuka

vertti-eetu

homo. Nyt on vaikea ymmärtää tätä kun valtakunnassa jauhetaa pääuutisissa useita päiviä, näitä asioita.
En sekaannu noihin keskusteluihin. Jokainen kulkekoon oman tuntemuksensa mukaan valitsemiaan polkuja
olipa jalassaan ainot tai reinot tai niillä karaistuneilla gamelit.
Pysytään me homesairaat kuitenkin asiassa ja keskitytään vain siihen, että terveyden tuhoutuminen homeeseen ja homemyrkkyihin sekä uuden puhtaan asunnon/rakennuksen etsiminen jatkossa loppuu. Ainakin perillisillä kenelle ei nyt kaikille niitä perintöjä homekatastrofin jälkeen paljoa taida meiltä kuitenkaan jäädä.
Politiikoille ja medialle toivomus, että jatkaa samalla linjalla millä on jo aikaisemmin viimeaikona toiminut homerakennuksien ja homesairauksien selvittelyissä.
Palstalaisille heitän toivomuksen: Toveria ei petetä eikä kaveria jätetä. Niin pahalle mallille ei passaa asioitaan päästää.

http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/thw.cgi/trip/?${APPL}=utpkk&${BASE}=faktautpkk&${THWIDS}=0.43/1287682483_470630&${TRIPPIFE}=PDF.pdf

http://www.ess.fi/?article=293358

22

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Häh, mitä ja kuka
      homo. Nyt on vaikea ymmärtää tätä kun valtakunnassa jauhetaa pääuutisissa useita päiviä, näitä asioita.
      En sekaannu noihin keskusteluihin."

      Meikä sekaantuu sen verran, että valvoin viime viikonloppuna sunnuntain vastaisena yönä meinaamatta saada unta aistimani ahdasmielisen uskonnollisuuden takia. Kello oli jo neljä, kun olin vielä hereillä. Onneksi kuitenkin pahasta olostani huolimatta nukahdin ja kirjoitin aamulla ahdistukseni pois.

      Sen verran vaan tiedän noista hommeleista, että jos uskonto alkaa ahdistaa, se ei olekaan enää voimavara, vaan ollaan jonkun muun kanssa tekemisissä, uskonnon uhrien. Ja mikä ahdistaa, se on syytä jättää väliin. Toki se, mikä ahdistaa, vaihtelee yksilöstä toiseen, mutta tervettä itsesuojeluvaistoa pitäisi olla. Ainakin itse olen hyvin tarkka, koska olen niin herkkä.

      Omasta mielestäni Jari Tervo kirjoitti tämän hyvin: http://jaritervo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/49006-ihmisoikeudet ja myös tämän: http://jaritervo.puheenvuoro.uusisuomi.fi/49727-kristillis-siveellinen-kirjoitus

      • Yöks... Kaikkea sitä löytyy :(

        Lainaus:

        Tapani Koivuniemen kohulahkosta eronnut nykyinen pappi vahvistaa tiedot naisten alistamisesta ryömimisharjoituksilla. Hän oli paikalla, kun Maanantaipiirissä pohdittiin kurittoman vaimon ongelmaa.

        Forssalainen seurakuntapastori Ilkka Wiio kertoi STT:lle nuoruudestaan Koivuniemen lahkossa omalla nimellään. Lahkosta eronneet ovat tähän asti karttaneet kertomasta kokemuksistaan avoimesti. Vuonna 1996 lähtenyt Wiio haluaa ihmisten tietävän totuuden lahkosta.

        "Tapani (Koivuniemi) ei yleensä koskaan käskenyt. Sen sijaan hän sanoi tietävänsä keinon, joka tepsisi. Se oli harjoitus, jossa vaimo ryömii miehensä edessä ja kutsuu tätä herraksi parin viikon ajan", Wiio kertoo.

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lahkosta eronnut Koivuniemi neuvoi jäseniä naisen ryömittämisestä/1135262310957/?cmp=tm_etu_uusimmat_uutiset


      • sanasinko kirjoitti:

        Yöks... Kaikkea sitä löytyy :(

        Lainaus:

        Tapani Koivuniemen kohulahkosta eronnut nykyinen pappi vahvistaa tiedot naisten alistamisesta ryömimisharjoituksilla. Hän oli paikalla, kun Maanantaipiirissä pohdittiin kurittoman vaimon ongelmaa.

        Forssalainen seurakuntapastori Ilkka Wiio kertoi STT:lle nuoruudestaan Koivuniemen lahkossa omalla nimellään. Lahkosta eronneet ovat tähän asti karttaneet kertomasta kokemuksistaan avoimesti. Vuonna 1996 lähtenyt Wiio haluaa ihmisten tietävän totuuden lahkosta.

        "Tapani (Koivuniemi) ei yleensä koskaan käskenyt. Sen sijaan hän sanoi tietävänsä keinon, joka tepsisi. Se oli harjoitus, jossa vaimo ryömii miehensä edessä ja kutsuu tätä herraksi parin viikon ajan", Wiio kertoo.

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lahkosta eronnut Koivuniemi neuvoi jäseniä naisen ryömittämisestä/1135262310957/?cmp=tm_etu_uusimmat_uutiset

        Meikä ei ainakaan matele kenenkään edessä enää ja kumarran vaan yhtä Herraa ;)


      • sanasinko kirjoitti:

        Yöks... Kaikkea sitä löytyy :(

        Lainaus:

        Tapani Koivuniemen kohulahkosta eronnut nykyinen pappi vahvistaa tiedot naisten alistamisesta ryömimisharjoituksilla. Hän oli paikalla, kun Maanantaipiirissä pohdittiin kurittoman vaimon ongelmaa.

        Forssalainen seurakuntapastori Ilkka Wiio kertoi STT:lle nuoruudestaan Koivuniemen lahkossa omalla nimellään. Lahkosta eronneet ovat tähän asti karttaneet kertomasta kokemuksistaan avoimesti. Vuonna 1996 lähtenyt Wiio haluaa ihmisten tietävän totuuden lahkosta.

        "Tapani (Koivuniemi) ei yleensä koskaan käskenyt. Sen sijaan hän sanoi tietävänsä keinon, joka tepsisi. Se oli harjoitus, jossa vaimo ryömii miehensä edessä ja kutsuu tätä herraksi parin viikon ajan", Wiio kertoo.

        http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lahkosta eronnut Koivuniemi neuvoi jäseniä naisen ryömittämisestä/1135262310957/?cmp=tm_etu_uusimmat_uutiset

        Terveessä suhteessa kunnioitus ansaitaan, sairaassa suhteessa toinen alistetaan.


    • "Politiikoille ja medialle toivomus, että jatkaa samalla linjalla millä on jo aikaisemmin viimeaikona toiminut homerakennuksien ja homesairauksien selvittelyissä.
      Palstalaisille heitän toivomuksen: Toveria ei petetä eikä kaveria jätetä. Niin pahalle mallille ei passaa asioitaan päästää."

      - Hyviä toivomuksia :)

      • "Palstalaisille heitän toivomuksen: Toveria ei petetä eikä kaveria jätetä. Niin pahalle mallille ei passaa asioitaan päästää."

        - Keskustelu on vaan vähän jumissa. Eikö Nisuiisu pääse edelleenkään kirjoittamaan palstalle ja onko Homeherkkä loukkaantunut jostain? Ainakaan itse en toivoisi kenellekään mitään pahaa.


      • vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

        "Palstalaisille heitän toivomuksen: Toveria ei petetä eikä kaveria jätetä. Niin pahalle mallille ei passaa asioitaan päästää."

        - Keskustelu on vaan vähän jumissa. Eikö Nisuiisu pääse edelleenkään kirjoittamaan palstalle ja onko Homeherkkä loukkaantunut jostain? Ainakaan itse en toivoisi kenellekään mitään pahaa.

        kukaan kolmaskaan. Onkohan kömpineet talviunille? Nisuiisun kirjoittamisen on ilmeisesti halunnut estää joku liian herkkä palstalainen, mutta hän kirjoittelee korkeammalla tasolla. Perästä kuulluu.
        Aloitteita ja kanteluita kehittelee luulisin.
        Yksi oli tuolla avauksessa luulisin senkin niin "ehkä" olevan.

        Katsokaahan 26.10.2010 Ajankohtainen kakkonen. Kun itse en mä voi... Ajankohtaista asiaa toksiineista sun muusta. Nauhoitukset päälle jos vaikka lenkillä tuolloin.
        Ruottinlaivalla olen silloin menossa.
        http://www.youtube.com/watch?v=dLtFmJDF7H8&feature=related


      • sanasinko kirjoitti:

        "Palstalaisille heitän toivomuksen: Toveria ei petetä eikä kaveria jätetä. Niin pahalle mallille ei passaa asioitaan päästää."

        - Keskustelu on vaan vähän jumissa. Eikö Nisuiisu pääse edelleenkään kirjoittamaan palstalle ja onko Homeherkkä loukkaantunut jostain? Ainakaan itse en toivoisi kenellekään mitään pahaa.

        Päivittelin eilen Sanasingon foorumia taas. Peistasin joitain uutisia ja muutamat heitin roskiin. Myös rakennetta muutin ja pohdin, pitäisikö homeasioille perustaa oma osionsa vai jääkö rönsyilemään muiden epäkohtien kanssa, joita maailmassa piisaa.

        Jos saisin foorumin vuoden loppuun mennessä auki... Pääsisi Nisuiisukin kirjoittelemaan ja muutkin halukkaat. On vaan vielä runsaat neljäsataa linkkiä käsittelemättä, joista tärkeimpiä ei voi heittää pois, vaikka kovalla kädellä pitääkin karsia. Ja toivottavasti maailmassa ei tapahdu kovin mullistavaa, joka tietäisi useita linkkejä lisää ;)


      • sanasinko kirjoitti:

        Päivittelin eilen Sanasingon foorumia taas. Peistasin joitain uutisia ja muutamat heitin roskiin. Myös rakennetta muutin ja pohdin, pitäisikö homeasioille perustaa oma osionsa vai jääkö rönsyilemään muiden epäkohtien kanssa, joita maailmassa piisaa.

        Jos saisin foorumin vuoden loppuun mennessä auki... Pääsisi Nisuiisukin kirjoittelemaan ja muutkin halukkaat. On vaan vielä runsaat neljäsataa linkkiä käsittelemättä, joista tärkeimpiä ei voi heittää pois, vaikka kovalla kädellä pitääkin karsia. Ja toivottavasti maailmassa ei tapahdu kovin mullistavaa, joka tietäisi useita linkkejä lisää ;)

        "Jos saisin foorumin vuoden loppuun mennessä auki..."

        - Tuskinpa saan, mutta kyllä ihminen on pahin sika, mitä olla saattaa, ja Suomi ihme mädännäinen maa :(

        Laitettava tämäkin kirjanmerkki talteen: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Turun Sanomat Porsaita kastroitu Suomessa repimällä/1135261429728

        Ja vinkattava samalla tästäkin: http://jukkarelander.puheenvuoro.uusisuomi.fi/50771-suomettuneisuus-kekkosesta-kakkoseen


      • sanasinko kirjoitti:

        "Jos saisin foorumin vuoden loppuun mennessä auki..."

        - Tuskinpa saan, mutta kyllä ihminen on pahin sika, mitä olla saattaa, ja Suomi ihme mädännäinen maa :(

        Laitettava tämäkin kirjanmerkki talteen: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Turun Sanomat Porsaita kastroitu Suomessa repimällä/1135261429728

        Ja vinkattava samalla tästäkin: http://jukkarelander.puheenvuoro.uusisuomi.fi/50771-suomettuneisuus-kekkosesta-kakkoseen

        Luettuani nämä tiedän, ketä äänestän seuraavissa vaaleissa ;)

        http://www.halla-aho.com/scripta/muutama_taky_illmanin_mikalle.html

        http://www.halla-aho.com/scripta/muhammadista_ja_liberaalista_demokratiasta.html

        - Ihan tosissaan, joo.

        http://jussi.halla-aho.com/


      • infoa

      • infoa kirjoitti:

        Tiedätkö, että Timo Soini on katolinen ja haluaisi kieltää abortit? Myös raiskatuilta, insestin uhreilta jne.?

        En ajatellutkaan edellisessä häntä ja tuskinpa voi Halla-ahon kaltaisia määräillä...


      • sanasinko kirjoitti:

        En ajatellutkaan edellisessä häntä ja tuskinpa voi Halla-ahon kaltaisia määräillä...

        Homesairaatkin kaipaavat välillä muuta ajateltavaa:

        "Samma på svenska"
        http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Kolumnit/Samma-pa-svenska

        "Matkustajat kuuntelivat hymyillen pojan selityksiä suomen kielen puutteestaan. Ilmeisesti ruotsinkielisissä kouluissa ei ole pakkosuomen opetusta. Meille muille on kyllä tarjolla pakkoruotsi."

        - Oivan jutun paras kohta ;)


      • sanasinko kirjoitti:

        Päivittelin eilen Sanasingon foorumia taas. Peistasin joitain uutisia ja muutamat heitin roskiin. Myös rakennetta muutin ja pohdin, pitäisikö homeasioille perustaa oma osionsa vai jääkö rönsyilemään muiden epäkohtien kanssa, joita maailmassa piisaa.

        Jos saisin foorumin vuoden loppuun mennessä auki... Pääsisi Nisuiisukin kirjoittelemaan ja muutkin halukkaat. On vaan vielä runsaat neljäsataa linkkiä käsittelemättä, joista tärkeimpiä ei voi heittää pois, vaikka kovalla kädellä pitääkin karsia. Ja toivottavasti maailmassa ei tapahdu kovin mullistavaa, joka tietäisi useita linkkejä lisää ;)

        Päivittelen putiikkia taas, ja kovalla kouralla laitan uutisia roskiin.

        Kaikkea ei vaan voi, vaikka vanhakin uutinen.

        Karsein uutinen pitkään aikaan:
        http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Amnesty Somaliassa kivitetty oli 13-vuotias lapsi/1135240732592

        Että kun kolme miestä raiskaa 13-vuotiaan tytön, raiskattu lapsiparka vielä kivitetään tuhatpäisen yleisön edessä :(


      • sanasinko kirjoitti:

        Päivittelin eilen Sanasingon foorumia taas. Peistasin joitain uutisia ja muutamat heitin roskiin. Myös rakennetta muutin ja pohdin, pitäisikö homeasioille perustaa oma osionsa vai jääkö rönsyilemään muiden epäkohtien kanssa, joita maailmassa piisaa.

        Jos saisin foorumin vuoden loppuun mennessä auki... Pääsisi Nisuiisukin kirjoittelemaan ja muutkin halukkaat. On vaan vielä runsaat neljäsataa linkkiä käsittelemättä, joista tärkeimpiä ei voi heittää pois, vaikka kovalla kädellä pitääkin karsia. Ja toivottavasti maailmassa ei tapahdu kovin mullistavaa, joka tietäisi useita linkkejä lisää ;)

        Kun kirjoitin tuon, Pentti Naumanen oli vielä elossa, yksi palstan kirjoittajista.

        Tosin koska olen ollut sairas ja palsta kiinni - ja hänkin sairas, jonka luin vasta hänen kuoltuaan - emme ole olleet tekemisissä toistemme kanssa. Mutta Penalta jäi palstalle monia hyviä kirjoituksia, joita tulen vaalimaan. Surullista vaan, että homesairaus on tullut maksamaan näin paljon, ettei Penakaan ehtinyt enää palstalle.

        Tauti oli kova, luin tänään: http://keskustelu.ess.fi/viewtopic.php?f=19&t=6553&p=129385&#p129385


      • sanasinko kirjoitti:

        Luettuani nämä tiedän, ketä äänestän seuraavissa vaaleissa ;)

        http://www.halla-aho.com/scripta/muutama_taky_illmanin_mikalle.html

        http://www.halla-aho.com/scripta/muhammadista_ja_liberaalista_demokratiasta.html

        - Ihan tosissaan, joo.

        http://jussi.halla-aho.com/

        "Luettuani nämä tiedän, ketä äänestän seuraavissa vaaleissa"

        - Voin myös vetää takaisin ja äänestää jotain muuta:

        http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011032213408765_vl.shtml


    • Kunnioitan ihmisiä, jotka laittavat itsensä likoon.

      En hetkeäkään usko, että Assange on tehnyt sitä, mistä syytetään. Jo kasvoista voi lukea ja olemuksesta päätellä, ettei henkilö ole sellainen - että kyseessä on pelkkä lokakampanja.

      Jopa Putin innostui Assangea puolustamaan:
      http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/107344-putin-arahti-wikileaks-pidatyksesta-“onko-tama-demokratiaa”?cmp=suosituimmat

      Eikä Wikileaksia voi enää pysäyttää:
      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010121012847719_ul.shtml

      Ihailtavaa vahvuutta! Otetaan mallia :)

      Meitä ei pysäytä enää mikään.

      • Jessus, mikä kirjoitus:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010122512835826_ul.shtml

        "-- Jeesus ei suinkaan vihannut syntisiä, päinvastoin. Hän ei vaatinut ketään katumaan syntejään eikä jättämään syntistä elämäänsä. Ainoa vaatimus taivaaseen pääsylle oli Jeesuksen mukaan usko Jumalan rakkauteen.

        Jeesuksen mukaan tietä Jumalan valtakuntaan kuljetaan rakastamalla, anteeksi antamalla ja olemalla tuomitsematta muita. Jumala on rakkaus, ja sen vastakohtia ovat viha ja pelko.

        Jeesus ei ole pankkiirien, poliitikkojen, professoreiden eikä edes pappien profeetta. Hän on syrjittyjen, syntisten, halveksittujen, yksinäisten, sairaiden, kodittomien, rikollisten, homojen, huorien, narkomaanien ja unohdettujen profeetta."


      • sanasinko kirjoitti:

        Jessus, mikä kirjoitus:

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010122512835826_ul.shtml

        "-- Jeesus ei suinkaan vihannut syntisiä, päinvastoin. Hän ei vaatinut ketään katumaan syntejään eikä jättämään syntistä elämäänsä. Ainoa vaatimus taivaaseen pääsylle oli Jeesuksen mukaan usko Jumalan rakkauteen.

        Jeesuksen mukaan tietä Jumalan valtakuntaan kuljetaan rakastamalla, anteeksi antamalla ja olemalla tuomitsematta muita. Jumala on rakkaus, ja sen vastakohtia ovat viha ja pelko.

        Jeesus ei ole pankkiirien, poliitikkojen, professoreiden eikä edes pappien profeetta. Hän on syrjittyjen, syntisten, halveksittujen, yksinäisten, sairaiden, kodittomien, rikollisten, homojen, huorien, narkomaanien ja unohdettujen profeetta."

        "Häh, mitä ja kuka..."

        Haluatko kongolaisen, suomalaisen vai eteläkorealaisen - tai pelkän dildon vaan :DDD

        Kajahtaneita tutkijoita?

        "-- luvut ovat tieteellisiä, ja ne on kerätty eri yliopistojen pitkien ja huolellisten tutkimusten jälkeen eri puolilta maailmaa."

        http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2011032913452137_se.shtml

        - Ilmankos sähköpostiini tulee lähes päivittäin tarjouksia peniksen laajennuksista ;)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe