Niin_noI istuu lentokoneessa pienen tytön vieressä.
Niin_noI puhuttelee tyttöä:
"Jutellaanpas vähän. Olen kuullut, että aika kuluu nopeammin, jos puhutaan naapurin kanssa.
"Pieni tyttö, joka oli juuri avannut kirjansa, sulkee sen hitaasti ja sanoo Niin_noIolle
"Mistä haluat puhua?" "En tiedä", Niin_noI vastaa. "Miten jos puhuisimme pakkoruotsista?"
"OK", sanoo tyttö. "Tämä on mielenkiintoinen aihe. Mutta sallitko ensin yhden kysymyksen??
Hevonen, lehmä ja kauris syövät kaikki sitä samaa
tavaraa, nimittäin ruohoa. Mutta kauris ulostaa papanoita, lehmä litteän lantakasan ja hevonen taas kakkaroita. Tiedätkö, mistä tämä johtuu?"
Niin_noI miettii vähän ja vastaa sitten: "Enpäs tiedä."
Tyttö: "Uskotko olevasi riittävän pätevä puhumaan pakkoruotsista, kun et edes paskasta mitään tiedä?"
Niin_noI matkustaa
qwerty!
1
219
Vastaukset
- Niin_Noi
öööööööööööhh........????????????????????????????? ai mää vai!?!?!?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219