Hei!
Kysyisin tälläistä asiaa eli onko mahdollista saada edellisen sivun "otsikko" näkymään seuraavalle sivulle kun on painanut linkkiä
Eli siis minulla on verkkokaupassa tuote joka sopii noin 14-17 eri malliin, haluaisinkin että kun klikkaa tätä tuotetta taulukosta näkyisi seuraavalla sivulla se tuote ja myöskin se otsikko edelliseltä sivulta eli mallin nimi?
KIITOS VASTAUKSISTA! JA TARVITTAESSA LAITAN ESIMERKIN JOS TUOSTA TEKSTISTÄNI EI KUKAAN YMMÄRRÄ MITÄÄN :)
Kysymys viisaille!
2
241
Vastaukset
Toki. HTTP GET:llä.
- Topazi
Jos käytössäsi on joku vähänkään fiksu verkkokauppaohjelmisto, voit määritellä vakio titlen tuotekategorialle. Jos kategoria on vaikkapa Huonekalut ja alakategoria Sohvat, niin kaikkien sohvatuotteiden titleksi pitää pystyä määrittelemään
Tuotenimi 1 | Sohvat | Huonekalut | Yrityksen nimi Oy
Tämä siis malliesimerkki yhdestä tavasta. Ainoa joka tuossa titlessä muuttuu tuotekohtaisesti on tuotenimi, muut ovat ko. tuotekategorialle vakioituja titlen osia. Yrityksen nimi on hyvä esittää titlessä, jotta Googlen kautta sivun tuloksiinsa saavat tietävät heti, mistä sivulla on kysymys ja mikä yritys on kyseessä.
Jos tarkoitit sivun sisältöalueella olevaa otsikkoa, voi samaa periaatetta noudattaa vakioitujen ja muuttuvien osien osalta myös siellä, jos kyseessä tosiaan on mikään järkevä verkkokauppa-alusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849