Lauantaiaamu ;)

Anjaniina.

Ravelin bolero ja matkasuunnitelmat.
Ulkona kirpakka keli ja kohta aurinko nousee, sen aikaa kynttilät palaa.
Jotain kivaa vois tänään keksiä, saas nyt nähdä mitä ;)

95

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastelu kuuluvat yhteen.
      Mielestäni.

Ethän hitto vie boleron tahdissa tien päälle lähde,
      jos lähdet niin varoita missä liikut jotta osaa pysyä alta pois ;)

• Anjaniina.

kuka mitenkin.
        On sitä ollut kengurubensaa ennenkin autoissa ;)

RAkastelu, siihen voi liittää monenlaista musiikkia, kemiat päänsisällä ja se toinen kuitenkin kai tärkeimmät ;)

• Anjaniina. kirjoitti:

kuka mitenkin.
        On sitä ollut kengurubensaa ennenkin autoissa ;)

RAkastelu, siihen voi liittää monenlaista musiikkia, kemiat päänsisällä ja se toinen kuitenkin kai tärkeimmät ;)

rakastellaan, bolero (tai jotain muuta kunkin mieltymysten mukaan) siinä sivussa, AH!

Kirjoitin muuten lähes kirjan vastaukseksi sulle ja pyyhin kaiken pois. Kaduttaa?
        Ei?
        Kaduttaa?

;))

• Anjaniina.
        isopienikissa kirjoitti:

rakastellaan, bolero (tai jotain muuta kunkin mieltymysten mukaan) siinä sivussa, AH!

Kirjoitin muuten lähes kirjan vastaukseksi sulle ja pyyhin kaiken pois. Kaduttaa?
        Ei?
        Kaduttaa?

;))

tulla vaan ;)
        Mukava aamu tästä on tulossa ja mukava on lueskella kaikenlaisia mielipiteitä ;)
        Kyl se tietty meneee niin et naiset rakasteleee aivoilla ja miehillä...sillä ei ole niin väliä ;)
        Fysiologinen ominaisuus, luulen ;)

• G.J.
        Anjaniina. kirjoitti:

tulla vaan ;)
        Mukava aamu tästä on tulossa ja mukava on lueskella kaikenlaisia mielipiteitä ;)
        Kyl se tietty meneee niin et naiset rakasteleee aivoilla ja miehillä...sillä ei ole niin väliä ;)
        Fysiologinen ominaisuus, luulen ;)

keräs yhteenaikaan niitä partaäijä jugurttipurkkeja käytön jälkeen vaan kun niitä oli vinopino tuli hurja kiirus heittää kaikki roskiin, kun huomasin et sen näkösiä miehiä alkoi näkyä livenä siellä ja täällä ... miu päätää olla varovainen ja alkaa tosissaan miettiä, minkälaista pyörintää sais miun lähellä olla

• G.J.
        G.J. kirjoitti:

keräs yhteenaikaan niitä partaäijä jugurttipurkkeja käytön jälkeen vaan kun niitä oli vinopino tuli hurja kiirus heittää kaikki roskiin, kun huomasin et sen näkösiä miehiä alkoi näkyä livenä siellä ja täällä ... miu päätää olla varovainen ja alkaa tosissaan miettiä, minkälaista pyörintää sais miun lähellä olla

partaäijäst:

http://lieksa.pp.fi/vhh/turkkilainen.jpg

• Anjaniina.
        G.J. kirjoitti:

partaäijäst:

http://lieksa.pp.fi/vhh/turkkilainen.jpg

se nyt oikeastikin mene niin, että silmää miellyttää, aina jonkin tyypin mies.
        Ja aikas luonnollista että näin on livessäkin?
        Se, onko se mies sit se "oikee" onkin ihan eri juttu ;)

• suomalainen on paras

• Lintuset laulullaan herättivät :)
      Ulkona oleva nouseva aurinko siivilötyy upeasti mäntyjen läpi. mittarissa 4 astetta.
      Orava juoksentelee langoilla ja kun istun punaisella divaanillani näyttää kuin se juoksisi pitkin ikkunenlautaa.
      Meren jäätymistä seureilen mutta sitä tuskin tapahtuu vielä pitkäääääään aikaan.
      Saa nähdä onko erroriterroristit vielä paikalla vai saanko lähetettyä tämän, eilen ei saanut aina tuli erilainen erroroterroristi paikalle ja sitten tuli tilapäinen mielenhäiriö joka näkyy gallerian suunnalla jatkuvan.
      No kokeilen.

• Anjaniina.

ja kuura maassa, maisema hienon näköinen.
        Päivennällä pitäälähteä kävelyllej katsoa, mitä lintuja vielä on jälkellä.
        mustarastas oli erikoinen vieras toissapäivänä.
        Kai se pitää jo pikkulinnuille aloittaa ruokinta, pesiinsä jo vievät, vuorivilloja..

Joo, mä suljin koko suomi24:n kun en jaksanut enää kirjoitella, siinä 19.00 jälkeen ;)
        Olsiko teillä ollu jotain tärkeetä...?

• Anjaniina. kirjoitti:

ja kuura maassa, maisema hienon näköinen.
        Päivennällä pitäälähteä kävelyllej katsoa, mitä lintuja vielä on jälkellä.
        mustarastas oli erikoinen vieras toissapäivänä.
        Kai se pitää jo pikkulinnuille aloittaa ruokinta, pesiinsä jo vievät, vuorivilloja..

Joo, mä suljin koko suomi24:n kun en jaksanut enää kirjoitella, siinä 19.00 jälkeen ;)
        Olsiko teillä ollu jotain tärkeetä...?

Teolle yritin vastailla mutta nyt ne laski jo näköjään läpi sillekin :)
        Tärkeetähän mulla aina.
        Ei koskaan mitään hömppää. Asiallista asiaa vaan :))
        No ei se kyllä mun elämääni pahasti sekoittanut.

Mustarastaita olen minäkin nähnyt pari kappaletta mutta mulle oli närhi sellainen outo eläjä tällä suunnalla. En ole moneen aikaan nähnyt niitä. Keskisuomessa oli meidän pihapiirin vakiolintu.
        Ja noi tilhit on nyt vasta muutaman päivän täällä lennelleet, mutta eihän näitä marjoja ole vielä kunnolla pakkanen pannutkaan kun vasta menneellä viikolla.

• Anjaniina.
        tulisilla kirjoitti:

Teolle yritin vastailla mutta nyt ne laski jo näköjään läpi sillekin :)
        Tärkeetähän mulla aina.
        Ei koskaan mitään hömppää. Asiallista asiaa vaan :))
        No ei se kyllä mun elämääni pahasti sekoittanut.

Mustarastaita olen minäkin nähnyt pari kappaletta mutta mulle oli närhi sellainen outo eläjä tällä suunnalla. En ole moneen aikaan nähnyt niitä. Keskisuomessa oli meidän pihapiirin vakiolintu.
        Ja noi tilhit on nyt vasta muutaman päivän täällä lennelleet, mutta eihän näitä marjoja ole vielä kunnolla pakkanen pannutkaan kun vasta menneellä viikolla.

läpilaskuinen ;) no ei tosissaan, älä Teo ota hiillosta ;)
        Tilhet valuu näköjään pohjoisesta alemmas, niitä ei ole pariin viikkoon näkynyt.
        Mutta kyllä lintuparvet tyhjensi tehokkaasti pihapuut.
        Mitään ei jääny mulle pihlajanmarjahyytelöksi.
        Näin on nyt käynyt muutamana vuonna.
        Että kun seison kipon kans portailla, huomaan että puut on jo kaljuja...

• Anjaniina. kirjoitti:

läpilaskuinen ;) no ei tosissaan, älä Teo ota hiillosta ;)
        Tilhet valuu näköjään pohjoisesta alemmas, niitä ei ole pariin viikkoon näkynyt.
        Mutta kyllä lintuparvet tyhjensi tehokkaasti pihapuut.
        Mitään ei jääny mulle pihlajanmarjahyytelöksi.
        Näin on nyt käynyt muutamana vuonna.
        Että kun seison kipon kans portailla, huomaan että puut on jo kaljuja...

niin !
        Pare kalju puu kuin
        kalju anjaniina ;)

• Anjaniina.
        isopienikissa kirjoitti:

niin !
        Pare kalju puu kuin
        kalju anjaniina ;)

tai pikemminkin. älä yllytä, etten kokeile ;)
        Ja leikkais pois näitä painavia, ilmavia kiharoitani ;)))

• Anjaniina. kirjoitti:

tai pikemminkin. älä yllytä, etten kokeile ;)
        Ja leikkais pois näitä painavia, ilmavia kiharoitani ;)))

vähemmän kun vastus on pienempi.

Jos minulla olisi onni omistaa painavat ilmavat kiharat, valinta olisi selvä.
        Leikisti: se mopo, ei!
        Oikeesti: ne kiharat, kyllä!
        Tää kissa nyt vaan on tämmöinen kissa ...........
        ;)

• Anjaniina.
        isopienikissa kirjoitti:

vähemmän kun vastus on pienempi.

Jos minulla olisi onni omistaa painavat ilmavat kiharat, valinta olisi selvä.
        Leikisti: se mopo, ei!
        Oikeesti: ne kiharat, kyllä!
        Tää kissa nyt vaan on tämmöinen kissa ...........
        ;)

on kyllä hassu ajatella, että pitäis valita jompikumpi ;)
        Hyvin pysyy hiukset palmikoilla kypärän alla ;)
        Ja taas, menoks...jäisin aika paljosta paitsi, jos pitäisin ...vain hiukset...

• isopienikissa kirjoitti:

niin !
        Pare kalju puu kuin
        kalju anjaniina ;)

pragmaattinen sharmööri, sillä hiukseni leikataan 3 mm terällä. Se, vähä, mitä on jäljellä.

• G.J.

ja hyvää Severin päivää. Miulla oli itsetutkistelun aamu ja päätin, että en enää altistu omatoimisesti kuulemaan kolmea sanaa. Valkoinen lumi tipahtelee taivaalta valkoiseen maahan, tai ei tipahtele vaan lentelee vinhasti lievässä vaakatasossa pyörähdellen. Miksi miulla ei oo kylpyammetta ?

http://www.youtube.com/watch?v=3BBsF7VIQyo

.. ihme juttu tuo varttikahvi ku yritän kirjautua omaan minäprofiiliini, niin se siihen napsahti yöllä ja nytkin

• on varmaan sekaisin mun "kuvatulvasta".
        Olen yrittänyt lisätä profiilikuvaa ohjeilla ja ohjeitta.
        Ei onnistu.

Lauantaita ;)

• Anjaniina.

no hyvää sellaista.
        Kohta on niin valoisaa, että voi lähteä ulos touhuamaan.
        Kylpyammeen hankin minäkin vielä, tosin aamusauna ajaa saman asian, kynttilöiden kanssa.
        On aika fiilistelylle taas.
        Mitkä oli ne kolme sanaa?

• G.J.
        Anjaniina. kirjoitti:

no hyvää sellaista.
        Kohta on niin valoisaa, että voi lähteä ulos touhuamaan.
        Kylpyammeen hankin minäkin vielä, tosin aamusauna ajaa saman asian, kynttilöiden kanssa.
        On aika fiilistelylle taas.
        Mitkä oli ne kolme sanaa?

(.......) ((.......) (.......)

Tuo lumi tuiskuttaa vaikkei oo ees jäät järves ... huoh, miuta ei fiilistytä vaan kohta tuonne on mentävä liukastelemaan ja eka laskutoimitus ei ollut taaskaan oikein

• G.J.
        isopienikissa kirjoitti:

on varmaan sekaisin mun "kuvatulvasta".
        Olen yrittänyt lisätä profiilikuvaa ohjeilla ja ohjeitta.
        Ei onnistu.

Lauantaita ;)

ne kuvat sinne ilmaantuu ja kun ne on hyväksytty niin olevat kuvat voi vuoronperään rajauksella vaihtaa pääkuvaksi ilman odotusta.

• Anjaniina.
        G.J. kirjoitti:

Tuo lumi tuiskuttaa vaikkei oo ees jäät järves ... huoh, miuta ei fiilistytä vaan kohta tuonne on mentävä liukastelemaan ja eka laskutoimitus ei ollut taaskaan oikein

kyllä se päivä siitä piristyy, mut se on ittestä kiinni, aina pitäs vaan jaksaa ;)
        Vai on teillä lumipyry...tääl ei edes tuule ;)

• G.J. kirjoitti:

ne kuvat sinne ilmaantuu ja kun ne on hyväksytty niin olevat kuvat voi vuoronperään rajauksella vaihtaa pääkuvaksi ilman odotusta.

toimi.
        Musta pilvi mun päälläni...

• G.J. kirjoitti:

Kyllä mä ainakin kirjautumaan pääsin vaikkei galleriaan pääsekään.
        Inhoan noita laskuja joten mieluummin jätän melkein kirjoittelematta jos ei pääse rekattuna.
        Se laiskuus se laiskuus.

• tuo oli typerää purkkaa, minun mielestäni.
        Hittoon ammeet, kuka omissa hmm........ tahtoo liota?
        ;)

• Anjaniina.

• Hmmm, kyllä sen ammeenkin saa jos vaan on halua.
        Itse sitä joskus haikailin kun etsin uutta asuntoa.
        Kriteerit oli ne että pitää olla amme ja parveke.
        No siitä sitten värkkäämään aarrekarttaa.
        Asuntoja joita olisin saanut tuli, ja meni koska niissä ei ollut kumpaakaan, en siis ottanut kuuleviin korviini tai näkeviin silmiini niitä.
        Sitten tuli asunto jossa olisi ollut molemmat, mutta oli juuri mennyt ja kyllä omistajakin vähän haikaili kun oli nuorelle tytölle sen antanut, siinä tälossa asui eläkeläisiä ja hän totesi että voi vielä tulla sanomista, ja tulikin.
        Vuoden perästä soitti tämä omistaja minulle ja kysyi vieläkö haluaisin sen asunnon.
        Ja minä hihkuin kovaa että kyllä kyllä.
        Kävelin usein sen talon luona ja tein sellaista mielikuvajuttua jossa näin itseni siellä parvekkeella onnellisena.
        Siellä sitten onnellisena asuin ja likosin ammeessa ja sen jälkeen menin parvekkeelle katsomaan lisntusia.
        Aina kannattaa tehdä selväksi itselleen mitä haluaa ja sitten uskoa siihen ja vielä ajatella itsensä siinä tilassa onnellisena. Se tapahtuu jossain vaiheessa, ei välttämättä heti muta joskus kuitenkin.
        Nyt on toisenlaiset ajatukset ja uskomukset mulla päässä ja odottelen vain koska aika onkaan kypsä niiden toteutua. :))

• GloriaJoy
        tulisilla kirjoitti:

Hmmm, kyllä sen ammeenkin saa jos vaan on halua.
        Itse sitä joskus haikailin kun etsin uutta asuntoa.
        Kriteerit oli ne että pitää olla amme ja parveke.
        No siitä sitten värkkäämään aarrekarttaa.
        Asuntoja joita olisin saanut tuli, ja meni koska niissä ei ollut kumpaakaan, en siis ottanut kuuleviin korviini tai näkeviin silmiini niitä.
        Sitten tuli asunto jossa olisi ollut molemmat, mutta oli juuri mennyt ja kyllä omistajakin vähän haikaili kun oli nuorelle tytölle sen antanut, siinä tälossa asui eläkeläisiä ja hän totesi että voi vielä tulla sanomista, ja tulikin.
        Vuoden perästä soitti tämä omistaja minulle ja kysyi vieläkö haluaisin sen asunnon.
        Ja minä hihkuin kovaa että kyllä kyllä.
        Kävelin usein sen talon luona ja tein sellaista mielikuvajuttua jossa näin itseni siellä parvekkeella onnellisena.
        Siellä sitten onnellisena asuin ja likosin ammeessa ja sen jälkeen menin parvekkeelle katsomaan lisntusia.
        Aina kannattaa tehdä selväksi itselleen mitä haluaa ja sitten uskoa siihen ja vielä ajatella itsensä siinä tilassa onnellisena. Se tapahtuu jossain vaiheessa, ei välttämättä heti muta joskus kuitenkin.
        Nyt on toisenlaiset ajatukset ja uskomukset mulla päässä ja odottelen vain koska aika onkaan kypsä niiden toteutua. :))

hankala juttu että uskaltaa kuvitella itsensä onnellisessa olotilassa olevaiseksi keskellä toteutuvaa unelmaa ilman että alkaa takaraivos raksuttaa et : sensured

• Heikunkeikku

Tästä lauantaista TÄY-TYY tulla super-hyper-valtsun erikoisen muistettava päivä, sillä kaikki on vinksin vonksin, niin ja vielä heikunkeikun. KÄÄÄÄÄÄÄK.
      -Mitä sä ny?
      -Joo, kerro mullekin, mättääkö joku?

No ekakski nousin ylös. Toimenpide tapahtui, kuin jokaisena muunakin aamuna.
      Kävellessäni alakertaan, suuntana keittiö, takaraivoni taaimmaisesta nurkasta putkahtai muistelo, joka toi esiin KARMAISEVAN jutun sellaisesta, jota en kuuuuunaan aamutuimaan tahtoisi kokea. Menin kuiteski keittiöön ja avasin kaapinoven, todetakseni sen kammottavuuden, että MINUN KAHVINI ON LOPPU.
      Siis Loppu. Tyhjä pellipurkki naureskeli pirullista nauruaan päin mun pläsiäni.

Elikkä tässä sitä on oltu toista tuntia ylhäällä, kitattu omenamehua tuola ulkona. Kauheaa. Hyi.

En mitenkään, enkä millään muotoa tahtoisi lähteä tähän aikaan kauppaan, mutta olen nyt pakotettu siihen. Naamataulu on tällätty, hiuspehko silootettu ja kaipa täs nyt sitten tarttee lähteä.

Ulkona on hyvin ohut valkea lumikerros, joka sulaa varmaankin alta aikayksikön, sen verran märkää se on.

• Anjaniina.

ihanan reipas kävely sinua väijyi nurkantakana.
        Kai muistat että kaikessa on takana SUUREMPI SUUNNITELMA
        Tuudittaudu siihen nyt ja nauti kirpakasta kauppamatkasta.
        Äläkä nurise.
        Palkintona kuppi kuumaa kahvia ;)
        Hus hus

• Varakahvia pitää aina olla.
        Ostan kahvia jo enenkuin läheskään viimeiset on menossa, mieluummin sitä saa olla monta pakettia kaapissa.
        Kamala ajatus että kahvi loppuu suorastaan painajainen.
        Paitsi sitten vesi, joka oli kerran suljettu kun heräsin yövuoron jälkeen päivällä.
        Kamalaa kun kahvia olis ollut muttei tullut raanasta vettä, olin mennä pikkuisen tolaltani.
        Ei se ole hyvää että niitä kahvinjauheita siltään syö, ei auta asiaan.
        Paitsi kyllä silloin jos haluaa peitellä suunsa hajuja siihen se käy.

• Anjaniina.
        tulisilla kirjoitti:

Varakahvia pitää aina olla.
        Ostan kahvia jo enenkuin läheskään viimeiset on menossa, mieluummin sitä saa olla monta pakettia kaapissa.
        Paitsi sitten vesi, joka oli kerran suljettu kun heräsin yövuoron jälkeen päivällä.
        Kamalaa kun kahvia olis ollut muttei tullut raanasta vettä, olin mennä pikkuisen tolaltani.

Ei varmaan kannata alkaa poroja pureskeleen, kuiviltaan
        *nauraa mielikuvalle*

• sun "höpinöitä".
        Huomata jälleen kerran ihmisten erillasuus,
        iän myötä on oppinut antamaan arvoa sille,
        että sitä on mitä on, kiitos siitä.

Minä olen lyhytsanainen ihminen, sinä et.
        Mukavaa kun ollaan olemassa ;)))

• Anjaniina. kirjoitti:

Ei varmaan kannata alkaa poroja pureskeleen, kuiviltaan
        *nauraa mielikuvalle*

Se oli kyllä tosi vakava tilanne.
        Ja ei silloin heti tullut mieleen lähteä etsimään kauppaa.
        Naapuri tuli apuun, kun heillä oli sitä vettä varattuna olivat tienneet että vesi tullaan katkaisemaan.
        Mulla oli jostain syystä mennyt tieto ohi.
        Usein noiden yövuorojen aikana ei välttämättä ole kaikesta maailmalla selvillä.

• Anjaniina.
        tulisilla kirjoitti:

Naapuri tuli apuun, kun heillä oli sitä vettä varattuna olivat tienneet että vesi tullaan katkaisemaan.

sitä joskus havahtuu siihen että ei ole viikkoon nähnyt uutisiakaan ;)
        Omat jutut on tärkeämät kun mitä yhteiskunnassa tapahtuu ;)

• Anjaniina. kirjoitti:

sitä joskus havahtuu siihen että ei ole viikkoon nähnyt uutisiakaan ;)
        Omat jutut on tärkeämät kun mitä yhteiskunnassa tapahtuu ;)

Niimpä, omille asioille sentään joskus voi jotakin.
        Mutta yhteiskunnalle todella vähän.
        Nyt mun täytyis voida jotain tolle jääkaapille, kun siellä ei ole juuri mitään.
        Lanttuja oli tullut kauppaan, ajattelin lanttukuutioita hauduttaa tänään ja jos karjalanpaistin tekis niin siitä sain sitten pohjan myös jollein keitolle.
        Eli taitaa olla vähän jouluista tää mun ruokapuoli nyt mutta kun alkoi tekeen mieli niin minkäs sille tekee :))
        Eli kauppaan.

• tulisilla kirjoitti:

minulla ah !!
        on mahdollisuus nukkua yöllä

Olet hoitoalalla
        Voimia!

• isopienikissa kirjoitti:

minulla ah !!
        on mahdollisuus nukkua yöllä

Olet hoitoalalla
        Voimia!

Tehtaassapa olen, joka pyörii yötä ja viikonloppuja myöten :))
        Mutta kiitos kuitenkin :)

• isopienikissa ?
        tulisilla kirjoitti:

kuten itsekin ja hienovaraisesti totesit, ilman osaavaa,, motivoitunutta henkilökuntaa, tekijöitä,
        koko poppoo kilometritehtaalle,, johtoa myöten.
        Piste.

• Anjaniina.
        tulisilla kirjoitti:

Niimpä, omille asioille sentään joskus voi jotakin.
        Mutta yhteiskunnalle todella vähän.
        Nyt mun täytyis voida jotain tolle jääkaapille, kun siellä ei ole juuri mitään.
        Lanttuja oli tullut kauppaan, ajattelin lanttukuutioita hauduttaa tänään ja jos karjalanpaistin tekis niin siitä sain sitten pohjan myös jollein keitolle.
        Eli taitaa olla vähän jouluista tää mun ruokapuoli nyt mutta kun alkoi tekeen mieli niin minkäs sille tekee :))
        Eli kauppaan.

tuli heti mieleen, kun lantusta puhuit.
        Tilaa kaupasta automaattinen täyttöpalvelu ;)
        Maksaihan se kyllä, mutta olishan siinä ittellekin yllätystä aina... ;)

• tulisilla kirjoitti:

jo päätäni!!
        Terkut!!

:DD

• Heikunkeikku
        Anjaniina. kirjoitti:

ihanan reipas kävely sinua väijyi nurkantakana.
        Kai muistat että kaikessa on takana SUUREMPI SUUNNITELMA
        Tuudittaudu siihen nyt ja nauti kirpakasta kauppamatkasta.
        Äläkä nurise.
        Palkintona kuppi kuumaa kahvia ;)
        Hus hus

Täälä ei ole kirpakka ilma, ehei. Aurinko elelehtii taivaalla NIIN vilkkaasti, että sen jokainen säde kimmahtaa Vaasaan. Viitisen astetta lämmintä.

Totta tosiaan, taidat olla oikeassa, että "SUUREMPI SUUNNITELMA."
        Se suurempi suunnitelma taisi olla semmonen, että nyt olen Huomattavasti köyhempi.
        Ellei kahvi olisi ollut loppu ja minä en olisi joutunut kahvinostoon, niin tililläni olisi enemmän rahhhhoooo.
        Kahvi nimittäin maksoi 167 euroa, totanoin ku siinä sivussa tuli ostettua muutakin kamaa, sitten joku kumma älynväläys iski ja päätin kävästä ostamas akvaarion suodattimeen kaks semmosta sientä ja koska nyt olin semmosessa paikassa ja tulin nähneeksi herrRRRRrrrrkullisia savustettuja siankorvia, jotka oli hauskasti rullattu kääretorttumaiseksi pötköksi, niin minäpäs sitten otin niitäkin pojan koiralle ja koska olin akvaarioliikkeessä, niin samallahan sitten ostin pohjakalaruokaa ja kissinhiekkaa. Niihin sitten meni omat ekensä. Sitten hokasin, että kah tankki on melkein tyhjä, niin päätin sitten mennä täyttämään tankin. Niin, että melkein 300 ekee pyörähti sukkelaan menemähän ja vain ja ainoastaan tuon unohtuneen kahvipaketin takia. Hyi-mua-Hyi-mua-Hyi-mua :/ Paitsi, että toisaaltaan sain pikkasen hemmotella ittiäni:)
        Hautausmaalle meinasin viedä kynttilän, mutta päänsisus ilmoitti mulle, että mee ny ÄKKIÄ kotia tai pää tulee kipiäksi. Alkoi jomottamaan siihen malliin.

Jouduin ottamaan puolikkaan buranan. Nyt istun täs ja hörpiskelen kaffetta.:)

• Heikunkeikku
        tulisilla kirjoitti:

Varakahvia pitää aina olla.

Älä kuule muuta töräjä, on aivan KAUHEAAAAA, jos aamulla ei ole kahvia.
        Tällä tavalla minulle ei käy tuskin koskaan (siis ei mitään hajua, koska viimeksi olisi tälleen käyny). Ostan yleensä monta pakettia kerralla ja lisää ostan, ennen pakettien loppumista.
        Siksi en tajuakaan, en yhtään-ollenkaan-laisinkaan, että miten VOI olla mahdollista, että kahvi pääsi
        loppumaan.

Ikävä juttu, sillä pääni tuli pipiksi. Ehkä se nyt tosta asettuu, kun otin burananpuolikkaan ja äsken kaadoin kolmannen mukillisen kahvia tohon jäähtymään.

Jahka mä tästä friskaannun, niin kohta oon taas pirrRRRRrrrteä :)

• Heikunkeikku
        isopienikissa kirjoitti:

sun "höpinöitä".
        Huomata jälleen kerran ihmisten erillasuus,
        iän myötä on oppinut antamaan arvoa sille,
        että sitä on mitä on, kiitos siitä.

Minä olen lyhytsanainen ihminen, sinä et.
        Mukavaa kun ollaan olemassa ;)))

Höpinöitä, Häh. Itte höpäjät.
        En minä höpise, minä Selitän asioita ja koska en voi käyttää minkäänmoista
        dynamiikkaa sanojen kesken, olen pakotettu vääntämään asiat jos ei nyt rautalangasta,
        niin villalangasta ainaskii. Minulla on näet pakottava tarve saada minut ymmärretyksi.

Elekieltäkään täällä ei voi käytellä. Vaikka kuinka näytön takana huitois, niin te siellä toisella puolella ette ole moksiskaan.

Livessä käytän sanoja HUOMATTAVASTI vähemmän. Suorastaan niukasti.

Ihanaa todellakin, kun immeiset ovat erilaisia. Minä en ikinä jaksaisi olla kauaakaan aikaa itseni kaltaisen kanssa:)

Jahas ja nyt rupee mun pääkipuni hellittämään. Aivan ihana juttu.
        Hyvä, kun mun pääni on välillä kipiä, täten saan tietää, että en ole mikään tyhjäpää.
        Jippiiiiii

• Marlyn.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Höpinöitä, Häh. Itte höpäjät.
        En minä höpise, minä Selitän asioita ja koska en voi käyttää minkäänmoista
        dynamiikkaa sanojen kesken, olen pakotettu vääntämään asiat jos ei nyt rautalangasta,
        niin villalangasta ainaskii. Minulla on näet pakottava tarve saada minut ymmärretyksi.

Elekieltäkään täällä ei voi käytellä. Vaikka kuinka näytön takana huitois, niin te siellä toisella puolella ette ole moksiskaan.

Livessä käytän sanoja HUOMATTAVASTI vähemmän. Suorastaan niukasti.

Ihanaa todellakin, kun immeiset ovat erilaisia. Minä en ikinä jaksaisi olla kauaakaan aikaa itseni kaltaisen kanssa:)

Jahas ja nyt rupee mun pääkipuni hellittämään. Aivan ihana juttu.
        Hyvä, kun mun pääni on välillä kipiä, täten saan tietää, että en ole mikään tyhjäpää.
        Jippiiiiii

mun suupielet ylöspäin,mä oikein kuvittelen kun se kahvipurkki tuijotti sua,ja sun kuviteltu ilme ;-))))

ps.käväseppä siellä postissa ensviikolla..

• Anjaniina.
        Heikunkeikku kirjoitti:

Täälä ei ole kirpakka ilma, ehei. Aurinko elelehtii taivaalla NIIN vilkkaasti, että sen jokainen säde kimmahtaa Vaasaan. Viitisen astetta lämmintä.

Se suurempi suunnitelma taisi olla semmonen, että nyt olen Huomattavasti köyhempi.
        Ellei kahvi olisi ollut loppu ja minä en olisi joutunut kahvinostoon, niin tililläni olisi enemmän rahhhhoooo.
        Kahvi nimittäin maksoi 167 euroa, totanoin ku siinä sivussa tuli ostettua muutakin kamaa, sitten joku kumma älynväläys iski ja päätin kävästä ostamas akvaarion suodattimeen kaks semmosta sientä ja koska nyt olin semmosessa paikassa ja tulin nähneeksi herrRRRRrrrrkullisia savustettuja siankorvia, jotka oli hauskasti rullattu kääretorttumaiseksi pötköksi, niin minäpäs sitten otin niitäkin pojan koiralle ja koska olin akvaarioliikkeessä, niin samallahan sitten ostin pohjakalaruokaa ja kissinhiekkaa. Niihin sitten meni omat ekensä. Sitten hokasin, että kah tankki on melkein tyhjä, niin päätin sitten mennä täyttämään tankin. Niin, että melkein 300 ekee pyörähti sukkelaan menemähän ja vain ja ainoastaan tuon unohtuneen kahvipaketin takia. Hyi-mua-Hyi-mua-Hyi-mua :/ Paitsi, että toisaaltaan sain pikkasen hemmotella ittiäni:)
        Hautausmaalle meinasin viedä kynttilän, mutta päänsisus ilmoitti mulle, että mee ny ÄKKIÄ kotia tai pää tulee kipiäksi. Alkoi jomottamaan siihen malliin.

Mut se sun päänsärkys varmaan johtui siitä kaffenpuutteesta.
        Toisille ihmisille se on niin tärkeetä.
        Minä kaipaisin kahvia, mutta tulisin kyl toimeen teellä tai mehullakin.
        Vai että herrkullisia siankorvia...hmhh...kunhan et siellä niitä jo natustelis?
        Ja akvaariotarvikkeita...onko isokin, ja paljon kaloja?

• Heikunkeikku
        Anjaniina. kirjoitti:

Mut se sun päänsärkys varmaan johtui siitä kaffenpuutteesta.
        Toisille ihmisille se on niin tärkeetä.
        Minä kaipaisin kahvia, mutta tulisin kyl toimeen teellä tai mehullakin.
        Vai että herrkullisia siankorvia...hmhh...kunhan et siellä niitä jo natustelis?
        Ja akvaariotarvikkeita...onko isokin, ja paljon kaloja?

Ei tartte enää Oivoivoivoitella, koska pääni on nyt mitä parahimmassa kunnossa.
        Kahvin puutteesta tuo kipu tosiaan johtui, mutta asiat hanskassa jepulis joo:)
        Olo on mainio, sillä mutustelin äsken ruokaakin, että sekä pää, että vattunkupuru ovat
        ilomielellä.

Siankorvat on auton lattialla oottelemassa, että menen pojan luo. Koira tulee tietysti heti katsomaan, että mitäs tällä kertaa saa tuliaisiksi ja nyt onkin mukavaa antaa noita siankorvia. oon varma, että tykkää.

Akvaario on 300 litraa eli ei kauhian suuri, mutta ei nyt pienikään. Haimonnille ostin sitä pohjaruokaa, muut kalat syövät pintaruokaa. Oli vähällä, etten ostanut uusia kalojakin akvaarioon, mutta en sitten ostanut, koska aikomus oli mennä hautausmaalle käymään, enkä tahtonut kiusata kaloja pitämällä niitä liian kauan aikaa pienessä muovipussissa.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Tässä hiljan joku kirjoitti: puoiso jätti, auto tohjoks, ruhjeita siellä täällä,........nyt, menee hermot,....... kahvi on loppu!!:)

Niin ja mikä parasta, sinä muistit sen kahvin, joten hyvähän sulla!:)

Hyvää lauantaita kaikille!

ps. Poislukien he, jotka haluavat olla myrtsinä ja nauttia '''pahana''''olosta!
        Suotakoon sekin.

• RIMMIR

lähdenpä tästä piakkoin vinguttelemaan Visaa. Oli tuossa mainoslehtisessä ilmoitus halliin soveltuvasta huonekalusta joka on aivan pakko saada:) Iltapäivä kuluukin sitten rattoisasti kun sitä kasaa kokoon.
      Saas nyt kattoo mitä kaikkea muutakin "tarpeellista" löytyy.

• Anjaniina.

luulin, että talvivaatteita.
        Kyllä tässä, kohta topat vedetään niskaan.
        Niin, älä liimaa sormia sit yhteen ;)
        Onnea jahtiin ;)

• tanj a

Meikämannella alkoi päivä hyvin ja samaa toivotan kaikille muillekin.

Kissa karjui kurkku suorana korvan juuressa ja minä käänsin kylkeä, kunnes tajusin että sillähän on tänään sattumoisin ylenpalttisen sosiaalisuuden päivä. Silloin ihmisen velvollisuus on rapsuttaa, halailla ja niin me sitten heräiltiin yhdessä purrrr purrrrr purinan säestyksellä. Pahuksen ihanat kissat!

• Onks lehtiä näkynyt

aamusta. Kävin seitsemältä aukaisemassa ovet ja kun talonmies olen. enkö pölähtänyt jäätiköllä. Laastari polveen ja takaisin sänkyyn. Yhdeksältä ylös uudestaan, aamukahvit ja rappuskierrokselle harjaan raput ja katuharjat ovien pieliin. Lumitöitä ehkä tulossa, joten kolien tarkistusta...Näinkö talvi tulee?

• Anjaniina.

ylenpalttisuuden sosiaalisuuden päivä kissalla sama kuin..khöhm...rakkauden kaipuu?
        Vai onko se vain maaliskuulla?
        Se on sitten, mirrillä herkkulounas tiedossa?

• Anjaniina.
        Onks lehtiä näkynyt kirjoitti:

aamusta. Kävin seitsemältä aukaisemassa ovet ja kun talonmies olen. enkö pölähtänyt jäätiköllä. Laastari polveen ja takaisin sänkyyn. Yhdeksältä ylös uudestaan, aamukahvit ja rappuskierrokselle harjaan raput ja katuharjat ovien pieliin. Lumitöitä ehkä tulossa, joten kolien tarkistusta...Näinkö talvi tulee?

taivaalta.Näin se tulee...
        Nostele vaan lapiot ja kolat esiin...
        Omakin pitäis kai uusia..
        Ai niin...hush siitä...hiekottamaan!

• tytto_kullat

on minullakin, kunhan etsin sen oikean junan.

• Hymy;))

;)))) ota kato iisti nyt. Meet tsuveelle sillee ihan rauhallisesti kymmeneen laskien. Eikä satakaan ole pahiteeksi ehkä?))) Sitteen sittaat pyrstöllet ja sytytät röökin. Otat ehkä jos, sinulla on siellä kaapissassi vielä konjankkia lasillisen....Vedät henkeä. Sen jälkeen mietit rauhassa. Missä hitossa minä olen?

Kyllä se siitä sitten...snadisti tääkin päivä lähtee. Stressintö viikonloppua. Sanoo Friidu nyt ja lähtee itse suihkuun;)))johan tässä on tullut läpätettyä...kaikkee järkevää...

tsau:Friidu

• Anjaniina.

suihkuhattu päässä.En ala.
        Uus muoti varmaan?

• Hymy;))
        Anjaniina. kirjoitti:

suihkuhattu päässä.En ala.
        Uus muoti varmaan?

Siis mulla vai? uus myssykö? Eikä oo. Ku oikeesti ottaa itseäni päähän;))) tai kukkarolle mikemmin tämä hiusjuttu. Ensin no. *Tietysti hiuksia on vielä tässä iässä värjättävä. Käy paljon simmaamassa ja pesen hiukseni joka päivä. Tämän seurauksena sitten koska föönaan ja käytän suoritusrautaa hiukseni kuivuvat liikaa. Koska minulla on luonnonkiharat hiukset on luonnollista että, haluan niiden olevan suorat. Jolloin on ostettava tällaista erikoistuotetta kampaajalta kuin hiusnaamiota (30 e) purkki. Ensin peset, sitten laitat hoito-ainetta, peset pois. Laitat tätä mönjää 5 min. Peset jälleen. Sitten suihkutat tätä suihketta että, tämä fööni ja rauta eivät kuivuta liikaa hiuksia. Jonka jälkeen tietysti laitettava etuhiuksiin vielä hivenen muotoiluvahaa. Jonka jälkeen tietysti laitat hiuslakkaa.....Sitten vielä kysyn itseltäni miksi näen tämän kaiken vaivan? Mies ei huomaa mitään eroa....Nooh;))

Suihkumyssy olisi kyllä yksinkertaisempi ja halvempi tapa säästää hiuksia;))) Riittää kuitenkin kun simmaamassa käydessä pitää sellaista tosi språrttista lätsää....muuta spårttista ei sitten löydykään ellei ota näitä uimalaseja huomioon...Uimaräpylät olisivat liian koomiset sitä paitsi lakatut kauniit punaiset eivät pääsisi esiin....

Naisen elämä ei ole yksinkertaista. Joka muuta väittää niin ei tiedä. Koko totuutta.

• uimaan vaan
        Hymy;)) kirjoitti:

Siis mulla vai? uus myssykö? Eikä oo. Ku oikeesti ottaa itseäni päähän;))) tai kukkarolle mikemmin tämä hiusjuttu. Ensin no. *Tietysti hiuksia on vielä tässä iässä värjättävä. Käy paljon simmaamassa ja pesen hiukseni joka päivä. Tämän seurauksena sitten koska föönaan ja käytän suoritusrautaa hiukseni kuivuvat liikaa. Koska minulla on luonnonkiharat hiukset on luonnollista että, haluan niiden olevan suorat. Jolloin on ostettava tällaista erikoistuotetta kampaajalta kuin hiusnaamiota (30 e) purkki. Ensin peset, sitten laitat hoito-ainetta, peset pois. Laitat tätä mönjää 5 min. Peset jälleen. Sitten suihkutat tätä suihketta että, tämä fööni ja rauta eivät kuivuta liikaa hiuksia. Jonka jälkeen tietysti laitettava etuhiuksiin vielä hivenen muotoiluvahaa. Jonka jälkeen tietysti laitat hiuslakkaa.....Sitten vielä kysyn itseltäni miksi näen tämän kaiken vaivan? Mies ei huomaa mitään eroa....Nooh;))

Suihkumyssy olisi kyllä yksinkertaisempi ja halvempi tapa säästää hiuksia;))) Riittää kuitenkin kun simmaamassa käydessä pitää sellaista tosi språrttista lätsää....muuta spårttista ei sitten löydykään ellei ota näitä uimalaseja huomioon...Uimaräpylät olisivat liian koomiset sitä paitsi lakatut kauniit punaiset eivät pääsisi esiin....

Naisen elämä ei ole yksinkertaista. Joka muuta väittää niin ei tiedä. Koko totuutta.

Sä olet kiva!

• Anjamömmönanneliina

Voi lässyn lää teidän kanssa.
      Luin ketjun. Kivaa ja fantsua. Semmosta niinku tunnelmaa.
      Kyntteliterveisin!

• Anjaniina.

Hyppää tunnelmaan tai ole ilman, pitää joskus ihmisten saada rupatella niitänäitäkin.
        Ei tämä ole elämää suurempaa, vain keskustelupalsta..
        Hyvää lauantaiaamua, kuuluu kuitenkin toivottaa....

• Anjamömmönanneliina
        Anjaniina. kirjoitti:

Hyppää tunnelmaan tai ole ilman, pitää joskus ihmisten saada rupatella niitänäitäkin.
        Ei tämä ole elämää suurempaa, vain keskustelupalsta..
        Hyvää lauantaiaamua, kuuluu kuitenkin toivottaa....

Rupattele vaan. Lauantaiaamun toivotus ei kuulu... siis mihin sen pitäisi kuulua?
        Ei toisiaan ole elämää. Loppuuko se oikeasti viiteenkymppiin se elämä? Tulee semmoinen olo, kun teidän tunnelmointia silmäilee.
        Tunnelmallista ja rupattelevaista päivän jatkoa.
        Poistun.

• Anjaniina.
        Anjamömmönanneliina kirjoitti:

Rupattele vaan. Lauantaiaamun toivotus ei kuulu... siis mihin sen pitäisi kuulua?
        Ei toisiaan ole elämää. Loppuuko se oikeasti viiteenkymppiin se elämä? Tulee semmoinen olo, kun teidän tunnelmointia silmäilee.
        Tunnelmallista ja rupattelevaista päivän jatkoa.
        Poistun.

hankielämä.
        Tällaset vaatimukset ne jaksaa toisia ilahduttaa vuodesta toiseen!

• Sevaan
        Anjaniina. kirjoitti:

hankielämä.
        Tällaset vaatimukset ne jaksaa toisia ilahduttaa vuodesta toiseen!

moiseen.
        Häntä pystyyn.
        Mullakin kyntiilät paloi illalla ja syksystä nautin ja pienistä asioista, hetkistä. Kohta maitoa kahviin kaupasta ostamaan. Juon kyllä mustanakin. Nautin ... kahvista... ja pullastakin. Ihan pikku jutuista. Isoja minulle.
        Lehdet punertaa. Kuiva ihana syyssää. Siinä tarpeeksi.
        Ilahdun.

• Enkelienkeluuni
        Sevaan kirjoitti:

moiseen.
        Häntä pystyyn.
        Mullakin kyntiilät paloi illalla ja syksystä nautin ja pienistä asioista, hetkistä. Kohta maitoa kahviin kaupasta ostamaan. Juon kyllä mustanakin. Nautin ... kahvista... ja pullastakin. Ihan pikku jutuista. Isoja minulle.
        Ilahdun.

t. yx vaan jolla kaipuu lehtikasaan

• Anjaniina.
        Sevaan kirjoitti:

moiseen.
        Häntä pystyyn.
        Ilahdun.

olen unohtanut oman ohjeeni, ettei kannata kiukkusille puskille vastailla ;)
        Nauti syksystä/talvesta.
        Pikkuhiljaa olen alkanut ajatella, ettei se sittenkään olis niin kiva jos ois aina lämmintä.
        Kun on tottunut vuodenaikojen vaihteluun...niin onkin kiva välillä, tämä viileys ;)
        Täältä kun pääsee sit aina pakoon lämpimään ;)

• Ei sitä aamulla vielä tiennyt mitä ilta tuo tullessaan :))

Huomasin kaupassakäynnin jälkeen kuinka matot kääriytyivät rullalle, aivan kuin itsekseen.
      Hyppäsivät kainalooni ja alkoivat matkan rappusia alas ja pihalle.
      Nyt on lattiat imuroitu ja pesty, ihan vahingossa.
      Eihän mun pitänyt kun vasta huomenna, tai sitten kun ei sada.
      Ulkona saavat olla vieläkin, jotain pientä on jäljellä ja mikä nautinto onkaan illalla käydä nukkumaan ja herätä siivottuun kotiin huomenna aamulla.

Tämä selostus siksi kun en ole mikään siivoushullu, vaan joskus se hulluus hyppää päälle yhtäkkiä :))

• Anjaniina.

siivota oikein kunnolla ja sitten vaan ihastella mitä sai aikaan.
        Varsinkin jos jotain paikkaa vielä pikkusen muuttaa tai laittaa sälekaihtimen.
        Niin voi vain ihailla tuloksia ;)

• Heräsin puolilta päivin. Pää on kipee, eikä kahvikaan maistu. Mut eiköhän olotila parane kun menee saunaan ja ottaa kovat löylyt ja jääkylmiä suihkuja.

• minä eilen varoittanut, uskoisit joskus.
        Mun täytyy pakata, huomenna on reissuun lähtö.

• Anjaniina.

kävin just saunassa ;))!!!!! ja olo on loistava.
        Tietysti saunaoluen kera

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

minä eilen varoittanut, uskoisit joskus.

kuuluu sanoa, näin päivälläkin kun oli kerran aamualoitus, senkin...

• Anceli kirjoitti:

minä eilen varoittanut, uskoisit joskus.

En uskalla edes miettiä kuinka paljon viiniä valui kurkusta, ainakin 1,5 litraa, ehkä enemmänkin. Ruoka kyllä maistuu. Söin just ison annoksen valkosipuliperunoita, porkkanoita ja soijapyöryköitä. Vatsahapot jyllää, ja kohta on taas nälkä.

• Anjaniina. kirjoitti:

kuuluu sanoa, näin päivälläkin kun oli kerran aamualoitus, senkin...

pahoitteluni etten tervehtinyt neitoa ;)
        Suuntaan HUS:n silmäklinikalle, silmät tutkitaan toooosi tarkasti.

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

En uskalla edes miettiä kuinka paljon viiniä valui kurkusta, ainakin 1,5 litraa, ehkä enemmänkin. Ruoka kyllä maistuu. Söin just ison annoksen valkosipuliperunoita, porkkanoita ja soijapyöryköitä. Vatsahapot jyllää, ja kohta on taas nälkä.

taisi olla hauska ilta ;)))
        Mutta eihän sulla sitten ihan kurjasti ole asiat..
        Ei mitään mihin ei kunnon sauna auttas.
        Sulle on tulossa vastaus, mutta niin painavaa asiaa, että mun pitää oikein miettiä, illalle jää siis ;)

• sedna2003 kirjoitti:

onneksi en näe enkä haista sua nyt.

• Anjaniina. kirjoitti:

kävin just saunassa ;))!!!!! ja olo on loistava.
        Tietysti saunaoluen kera

Hetken päästä mullakin on sauna kuuma. Saunaolut on hyvä idea, mutta täytyy olla varovainen, ettei ala närästää.

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

pahoitteluni etten tervehtinyt neitoa ;)
        Suuntaan HUS:n silmäklinikalle, silmät tutkitaan toooosi tarkasti.

*köhii virkayskällä*
        Jaha, vai sellainen, lääkärintarkastus on edessä.
        No niin *virkayskä*
        Onnea matkaan vaan.
        Nykyisin ne kyllä pystyy ihmeisiin..

• Anjaniina. kirjoitti:

*köhii virkayskällä*
        Jaha, vai sellainen, lääkärintarkastus on edessä.
        No niin *virkayskä*
        Onnea matkaan vaan.
        Nykyisin ne kyllä pystyy ihmeisiin..

epäilen kyllä ettei tässä tapauksessa pystytä ihmeisiin, mutta tutkikoot nyt sitten.
        Olisi nyt edes komea lääkäri ;))

• Anceli kirjoitti:

onneksi en näe enkä haista sua nyt.

Mä tulin eilen kilometrin raflasta jalkasin kotiin. Matka tuntui vähän pitkältä. En mä nyt kauheen räjähtäneessä kunnossa ole, ja kävinhän mä suihkussa heti herättyäni. Takaraivo on vähän kipeä. Uupunut maksa särkee takaraivossa, ja mulla nenänielukin vähän flunssainen. Mörri on hyvä maksa, ja se saa taas ylimääräistä vapaata ja paljon porkkanoita, kun joutui ylitöihin.

• sedna2003 kirjoitti:

Mä tulin eilen kilometrin raflasta jalkasin kotiin. Matka tuntui vähän pitkältä. En mä nyt kauheen räjähtäneessä kunnossa ole, ja kävinhän mä suihkussa heti herättyäni. Takaraivo on vähän kipeä. Uupunut maksa särkee takaraivossa, ja mulla nenänielukin vähän flunssainen. Mörri on hyvä maksa, ja se saa taas ylimääräistä vapaata ja paljon porkkanoita, kun joutui ylitöihin.

tarkemmin ajateltuani huolikaan sitä maksaasi.
        Mene nyt saunaan tai lämmitä se ensin.

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

Hetken päästä mullakin on sauna kuuma. Saunaolut on hyvä idea, mutta täytyy olla varovainen, ettei ala närästää.

illan jälkeen aamullinen saattaa alkaa närästään.
        JA onhan se vichykin hyvä juoma saunaan, jääkylmänä

• Anjaniina. kirjoitti:

taisi olla hauska ilta ;)))
        Mutta eihän sulla sitten ihan kurjasti ole asiat..
        Ei mitään mihin ei kunnon sauna auttas.
        Sulle on tulossa vastaus, mutta niin painavaa asiaa, että mun pitää oikein miettiä, illalle jää siis ;)

Ei tässä kurjuudesta voi valittaa. Joillakin särkee päätä yhtenään, mulla vaan muutaman kerran vuodessa. Yhdestä kolmen vartin pullosta mietoa viiniä mulle tulee vasta 0,5 promillea. Ei se toinen pullo vielä hirveeseen känniin asti humalla.

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

epäilen kyllä ettei tässä tapauksessa pystytä ihmeisiin, mutta tutkikoot nyt sitten.
        Olisi nyt edes komea lääkäri ;))

nää sitä, hähä...
        No ei sentäs...kai sellasen ny erottas ;)

• Anceli kirjoitti:

tarkemmin ajateltuani huolikaan sitä maksaasi.
        Mene nyt saunaan tai lämmitä se ensin.

Mörrin lahjakkuus menis sulla ihan hukkaan. Se oli niinkuin vähän niinkuin Rembrandt aitamaalarina. Mörri varmaan kyllästyis. Sauna on 15 minutin päästä sopivan lämmin.

• Anjaniina. kirjoitti:

nää sitä, hähä...
        No ei sentäs...kai sellasen ny erottas ;)

ennen kuin ne laittaa laajentavat silmätipat, sitten en enää näe.
        Ihmiset kattelee että siinäkin yks onneton huumepöllyissään kulkee mustuaiset lautasen kokoisina.
        Pitää vissiin hommata taluttaja ;)))

• Anjaniina.
        sedna2003 kirjoitti:

Ei tässä kurjuudesta voi valittaa. Joillakin särkee päätä yhtenään, mulla vaan muutaman kerran vuodessa. Yhdestä kolmen vartin pullosta mietoa viiniä mulle tulee vasta 0,5 promillea. Ei se toinen pullo vielä hirveeseen känniin asti humalla.

antaa vaan sopivasti pontta....jazzin kuunteluun ;))
        Tuolla on aloitus jossa vaaditaanmoraalia löyhemmäksi, taitais olla kuin nyrkki silmään meille...lähden kuskistamaan ;) saanko senkin pilattua

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

ennen kuin ne laittaa laajentavat silmätipat, sitten en enää näe.
        Ihmiset kattelee että siinäkin yks onneton huumepöllyissään kulkee mustuaiset lautasen kokoisina.
        Pitää vissiin hommata taluttaja ;)))

oikeus avustajaan.
        Viisas sokee käyttää oikeutensa fiksusti.
        Sellanen 30-vuotias Hunks ;)))

• Anjaniina. kirjoitti:

oikeus avustajaan.
        Viisas sokee käyttää oikeutensa fiksusti.
        Sellanen 30-vuotias Hunks ;)))

ainakaan vielä, mutta Hunksi saa kyllä tulla taluttelemaan ihan milloin vain. ;))
        Mä haenkin sellaista henkilökohtaiseksi avustajaksi, se voi muuttaa meille asumaan.

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

ainakaan vielä, mutta Hunksi saa kyllä tulla taluttelemaan ihan milloin vain. ;))
        Mä haenkin sellaista henkilökohtaiseksi avustajaksi, se voi muuttaa meille asumaan.

muuttaa teille asumaan?
        Pliis?

• Anjaniina. kirjoitti:

muuttaa teille asumaan?
        Pliis?

mikäli et koske Hunksiin ja kuljetat minua motskarillasi tarpeen mukaan.
        Tärkeintä on ETTET KOSKE HUNKSIIN!!!!!!

• Anjaniina.
        Anceli kirjoitti:

mikäli et koske Hunksiin ja kuljetat minua motskarillasi tarpeen mukaan.
        Tärkeintä on ETTET KOSKE HUNKSIIN!!!!!!

vai niin.
        Plääh.
        Mitäs iloo mulle sitte jää?
        Sun kuskaaminen?
        Hö?
        Tai itseasias...mielelläni, joo!!!!

• Anjaniina. kirjoitti:

vai niin.
        Plääh.
        Mitäs iloo mulle sitte jää?
        Sun kuskaaminen?
        Hö?
        Tai itseasias...mielelläni, joo!!!!

mitään henkeni ja pääni menoksi, teen testamentin jossa Hunksi luovutetaan mahdollisen ennenaikaisen poismenoni jälkeen sednalle ;))))
        Mua on kuule kiva kuskata, monet on halukkaita siihen hommaan ;)))

• Putkivalo

ja toivuskelen vielä eilisestä.

Kenenköhän idea se oli järkätä diskot 40:lle 12 vuotiaalle. Ei varmaankaan mun. Ja voin kertoa että se oli huono idea ;))) tai kivoja nuo muksut on, mamma ehkä vaan liian vanha. Enkä saanut edes tanssia, kuulemma nolaisin vaan synttärisankareita. Hmpf! Pitäkööt pöytänsä.

Alkaa jo vähän ottaa kupoliin nää juhlimiset! Murut täytti vuosia jo viikko sitten, ja tähän menneessä ollaan pidetty neljät pippalot. Mitähän siitä seuraa kun täytän 50. Viikon bileet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8816
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3822
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3319
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      258
      2631
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2237
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2055
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      30
      2044
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1932
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1803
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe