Kuinka osasitkaan...

Kullalleni

Kiitos kulta viime viikonlopusta... Sinun luvallasihan tänne kirjoitan...

Kyllähän ymmärrän, että sinua alkuun ujostutti.

Kun aloin "sieltä" sinua kutitella ja kiihottaa... kun alkuun estelit... kun se toinen pariskunta oli samassa huoneessa. Olivat vielä hereillä silloin.

Kulta, usko pois, että minua kiihotti kiusata sinua... kun kiihotuit, vaikka sinua ujostuttikin... Kun sinua sain niin pitkälle kiusattua ettet enää ujostellut... arvaa kuinka ihanalta hyväilysi tuntui.

Oli aika sietämätäntä katsoa kun Jukka otti siltä Marilta suuhun... Kuinka ihanasti Mari kiemurteli Jukan päällä kun sillä tuli. Ja sinä runkkasit minua, juuri lopetit sen ennen kuin sain...

Kun se Mari alkoi Jukalta suuhun ottaa... pieni kiinteä pylly pystyssä ja näytti meille juuri tyydytetun märän... punertavan ihanan karvatussunsa... joka oli vielä Jukan syljestä märkä. Ja sinä vielä pidät sitä minun herkkää paikkaa suussasi.

Kun sain sitten nuolla sinua sieltä... oli ehkä hetken helpotus koska kosto on suloista. Mutta kun otit sen rintojesi väliin... sitä en meinannut kestää!!!

Mutta kuinka sitten kiihotuinkaan vittusi nuolemisesta... kun laukeat suutani vasten se sykkii niin ihanasti.

Miltähän sinusta tuntui katsoa, kun Mari suullaaan kiusasi Jukan sitä? Ja se pieni ja kiinteä pylly pystyssä. Jos minullakaan ei ihan pienin ole, Niin ... Katsoitko, kuinka kivuttomasti se Mariin mahtui, kun Mari Jukan päälle oikein varovasti istui? Taisi tyttö olla täynnä!!!

Kun tulit minun kasvojeni päälle istumaan, silloin sinua ei ainakaan enää ujostuttanut.

Se, mitä suullasi teit...kuitenkin oli minulle lähes sietämätöntä ja se sinun rintojesi väli... se on niin ihana paikka mun sille...

Kuinka ihanasti osasit minua sieltä huulillasi ja sormillasi hyväillä... Kuinka tyhmä olenkaan ollut, ja kuinka ujo... En tosiaankaan koskaan ole ajatellut, että samassa huoneessa toisen parin kanssa olisi niin kiihottavaa...

Mutta kuinka osasit sitten minun päälläni istuessa olla niin kiihottava ja varovainen... liikuit siinä päälläni kiduttavan hitaasti

Kiitos kulta sinulle...

0

4329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Murhamies

31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u
        Suomussalmi
        37
        3654
      2. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
        Ikävä
        36
        2198
      3. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        155
        1537
      4. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
        Maailman menoa
        163
        1402
      5. Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !

Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!
        Suomussalmi
        29
        1297
      6. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
        Ikävä
        81
        1257
      7. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
        Maailman menoa
        360
        1078
      8. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
        Ikävä
        100
        1066
      9. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
        Ikävä
        84
        898
      10. On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa

Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he
        Ikävä
        50
        863
      Aihe