Kuinka osasitkaan...

Kullalleni

Kiitos kulta viime viikonlopusta... Sinun luvallasihan tänne kirjoitan...

Kyllähän ymmärrän, että sinua alkuun ujostutti.

Kun aloin "sieltä" sinua kutitella ja kiihottaa... kun alkuun estelit... kun se toinen pariskunta oli samassa huoneessa. Olivat vielä hereillä silloin.

Kulta, usko pois, että minua kiihotti kiusata sinua... kun kiihotuit, vaikka sinua ujostuttikin... Kun sinua sain niin pitkälle kiusattua ettet enää ujostellut... arvaa kuinka ihanalta hyväilysi tuntui.

Oli aika sietämätäntä katsoa kun Jukka otti siltä Marilta suuhun... Kuinka ihanasti Mari kiemurteli Jukan päällä kun sillä tuli. Ja sinä runkkasit minua, juuri lopetit sen ennen kuin sain...

Kun se Mari alkoi Jukalta suuhun ottaa... pieni kiinteä pylly pystyssä ja näytti meille juuri tyydytetun märän... punertavan ihanan karvatussunsa... joka oli vielä Jukan syljestä märkä. Ja sinä vielä pidät sitä minun herkkää paikkaa suussasi.

Kun sain sitten nuolla sinua sieltä... oli ehkä hetken helpotus koska kosto on suloista. Mutta kun otit sen rintojesi väliin... sitä en meinannut kestää!!!

Mutta kuinka sitten kiihotuinkaan vittusi nuolemisesta... kun laukeat suutani vasten se sykkii niin ihanasti.

Miltähän sinusta tuntui katsoa, kun Mari suullaaan kiusasi Jukan sitä? Ja se pieni ja kiinteä pylly pystyssä. Jos minullakaan ei ihan pienin ole, Niin ... Katsoitko, kuinka kivuttomasti se Mariin mahtui, kun Mari Jukan päälle oikein varovasti istui? Taisi tyttö olla täynnä!!!

Kun tulit minun kasvojeni päälle istumaan, silloin sinua ei ainakaan enää ujostuttanut.

Se, mitä suullasi teit...kuitenkin oli minulle lähes sietämätöntä ja se sinun rintojesi väli... se on niin ihana paikka mun sille...

Kuinka ihanasti osasit minua sieltä huulillasi ja sormillasi hyväillä... Kuinka tyhmä olenkaan ollut, ja kuinka ujo... En tosiaankaan koskaan ole ajatellut, että samassa huoneessa toisen parin kanssa olisi niin kiihottavaa...

Mutta kuinka osasit sitten minun päälläni istuessa olla niin kiihottava ja varovainen... liikuit siinä päälläni kiduttavan hitaasti

Kiitos kulta sinulle...

0

4352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
        Maailman menoa
        60
        2836
      2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
        Maailman menoa
        42
        2469
      3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
        Perussuomalaiset
        95
        2032
      4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
        Kemijärvi
        85
        1335
      5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
        Kotimaiset julkkisjuorut
        30
        1179
      6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
        Sinkut
        155
        861
      7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
        Ikävä
        80
        794
      8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
        Ikävä
        52
        716
      9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
        Ikävä
        44
        682
      10. 43
        675
      Aihe