Kuinka osasitkaan...

Kullalleni

Kiitos kulta viime viikonlopusta... Sinun luvallasihan tänne kirjoitan...

Kyllähän ymmärrän, että sinua alkuun ujostutti.

Kun aloin "sieltä" sinua kutitella ja kiihottaa... kun alkuun estelit... kun se toinen pariskunta oli samassa huoneessa. Olivat vielä hereillä silloin.

Kulta, usko pois, että minua kiihotti kiusata sinua... kun kiihotuit, vaikka sinua ujostuttikin... Kun sinua sain niin pitkälle kiusattua ettet enää ujostellut... arvaa kuinka ihanalta hyväilysi tuntui.

Oli aika sietämätäntä katsoa kun Jukka otti siltä Marilta suuhun... Kuinka ihanasti Mari kiemurteli Jukan päällä kun sillä tuli. Ja sinä runkkasit minua, juuri lopetit sen ennen kuin sain...


Kun se Mari alkoi Jukalta suuhun ottaa... pieni kiinteä pylly pystyssä ja näytti meille juuri tyydytetun märän... punertavan ihanan karvatussunsa... joka oli vielä Jukan syljestä märkä. Ja sinä vielä pidät sitä minun herkkää paikkaa suussasi.

Kun sain sitten nuolla sinua sieltä... oli ehkä hetken helpotus koska kosto on suloista. Mutta kun otit sen rintojesi väliin... sitä en meinannut kestää!!!


Mutta kuinka sitten kiihotuinkaan vittusi nuolemisesta... kun laukeat suutani vasten se sykkii niin ihanasti.

Miltähän sinusta tuntui katsoa, kun Mari suullaaan kiusasi Jukan sitä? Ja se pieni ja kiinteä pylly pystyssä. Jos minullakaan ei ihan pienin ole, Niin ... Katsoitko, kuinka kivuttomasti se Mariin mahtui, kun Mari Jukan päälle oikein varovasti istui? Taisi tyttö olla täynnä!!!

Kun tulit minun kasvojeni päälle istumaan, silloin sinua ei ainakaan enää ujostuttanut.

Se, mitä suullasi teit...kuitenkin oli minulle lähes sietämätöntä ja se sinun rintojesi väli... se on niin ihana paikka mun sille...

Kuinka ihanasti osasit minua sieltä huulillasi ja sormillasi hyväillä... Kuinka tyhmä olenkaan ollut, ja kuinka ujo... En tosiaankaan koskaan ole ajatellut, että samassa huoneessa toisen parin kanssa olisi niin kiihottavaa...

Mutta kuinka osasit sitten minun päälläni istuessa olla niin kiihottava ja varovainen... liikuit siinä päälläni kiduttavan hitaasti

Kiitos kulta sinulle...

0

4295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Melkein lähetin viestin.

        Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
        Ikävä
        129
        1727
      2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

        Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
        Ikävä
        71
        1547
      3. Ikävöimäsi henkilön ikä

        Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
        Ikävä
        55
        1260
      4. Liikenne onnettomuus

        Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
        Orimattila
        68
        1102
      5. Oli kyl kunnon reissu

        Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
        Kuhmo
        10
        729
      6. Kuka jäi auton alle

        Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
        Kuortane
        2
        725
      7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

        kaivattusi kanssa?
        Ikävä
        45
        717
      8. Vähän pelottaa

        Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
        Ikävä
        41
        705
      9. Plösö ja synttäriruusut

        Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        150
        692
      10. Tiedätkö autereen?

        Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
        Tunteet
        8
        668
      Aihe