Paras baari kuusamossa?

liki 30v

Mihin baariin kannattaa suunnata viikonloppuisin?

52

10821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipaapiipöö

zoneen rukalle!

• lukan mesta

Zone on hyvä mesta!
        ja tanssimaan rukahoviin siellä ne hyvät tanssijat ovat joita jäin kaipaamaan.yks nainen mökistä

• (Totuus)_fat_mama
        lukan mesta kirjoitti:

Zone on hyvä mesta!
        ja tanssimaan rukahoviin siellä ne hyvät tanssijat ovat joita jäin kaipaamaan.yks nainen mökistä

hei homo. Zone On Rukalla. Kuusamo on osa rukaa jne. mut jos puhutaan kuusamon kapakoista ni eniten on aina kiekassa porukkaa. Se vaan ei taho olla enään viikolla auki kuten joskus Kuusamossa oli lähes kaikki auki ympäri viikon. . Mut se on sitä kun kukaan ei mee enää baarii pitää hauskaa kaikki ryyppää kämpässä

• krüsts666

keskustas ainaki Wanha Mestari on vähemmän räkälä ku muut

• uuskyläläinen

Uusi kuusamolainen haluaisi kans tietää.. onko muita kelvollisia kuin vanha mestari? Yökerhoa?

Teinihelveteille ei kiitos, ikää 30

Kiitos neuvoista jo etukäteen:)

• alkoholisti
        uuskyläläinen kirjoitti:

Uusi kuusamolainen haluaisi kans tietää.. onko muita kelvollisia kuin vanha mestari? Yökerhoa?

Teinihelveteille ei kiitos, ikää 30

Kiitos neuvoista jo etukäteen:)

Kiekka on mesta jos tulee jossain käytyä, ainut paikka jossa ei oo mitään helvetin vaatimuksia asiakkaalta; muutakuin että on rahaa..

• kiekan_nurkkaPöytä
        alkoholisti kirjoitti:

Kiekka on mesta jos tulee jossain käytyä, ainut paikka jossa ei oo mitään helvetin vaatimuksia asiakkaalta; muutakuin että on rahaa..

Se on joskus oli jalopeura kans hyvä... ei ni kännis ettei ois tarjoiltu

• TasamaanTallaaja

wanha maesteri hyvä paikka, hyvä tunnelma, lupponen henkilökunta, hyvä palvelu eikä tosiaan mikään räkälä :D suosittelen kovasti, itse käyn silloin tällöin yhden nauttimassa siel..

• jjoooo

kuusamon uus yökerho retrock.tosi viihtysä valoisampi paikka.ei mikään musta luola.hyvää musiikkia ja toiveita saa esittää.hyvä henkilökunta baarissa ja oikea dj levyineen.ikähaarukka taitaa asiakkaissa olla 20-60.

• kirppis-jaana

Hyvä paikka löytyy varmasti saalistakin,itsekin löysin kaljun etelä-kuusamolaisen oli kai varattu mutta hyvin kelpasin(vanha tuttu)

• kirpja
        kirppis-jaana kirjoitti:

Hyvä paikka löytyy varmasti saalistakin,itsekin löysin kaljun etelä-kuusamolaisen oli kai varattu mutta hyvin kelpasin(vanha tuttu)

Niin ja kelppaa minulle toisetkin:)

• Odso9

Otsola on paras.

• moormandia

Otsolan jälkeen Elka. Sitten Kiekka.

• Ikkutänapöy

Koillispohja on tosi hyvä paikka.

• ile884756

kirpja kelpaisko ? ; )

• ent, kuusamolainen

Joskus hyvään aikaan oli samassa talossa kolme kapakkaa. Karhun-kierroa, Karhun.pesä, ja Koillispohja, ja porukkaa riitti, sitte ole vielä kylän muut kuppilat. Baarejaki oli monta, ja sitte lestat sai valtuustossa keskiolut kiellon Kuusamoon, nii Baarit alko mennä kiinni toinen toisen perään, kapakat pysy hengissä kumminki.

• tzäpä

Joo, Kiekkaan ilman muuta. Hyvänä kakkosena ja aloittelupaikkana Wanha mestari..

• ddd1

samanlaisia räkälöitä kaikki,paitsi ravintolat

• egrreer

dione kannattee kiertää kaukaa ennenku suurin osa henkilö kunnasta laitettu vittuun

• Kokenutjuoppo

Kyllähän se poijat on niin että kiekka on se ainua oikia paikka täällä, ei mitää hirveetä biletystä vaan kavereitten kanssa jutustelua ja valkovenäläisten hörppimistä ;)

• alkoholisti77

kiekkaan ehottomasti

• ju0phok0

pitkä vai lyhyt karhunkierros?

• Jakkeee

Melkoista humppaa soi nykyisin myös "ainoassa yökerhossa " eli dionessa. Suunnattu nykyisin ilmeisesti 35 vuotiaiden tansseihin.. Höh.

• Kusipää123

Dione on teinihelvetti

• kehä kolmonen

Eikö se Hullu poro ole siellä Lapissa paras paikka, eikä ole matkaakaan, kuin poron kusema??

• poro

Sama baari on myös tampereella

• Kussss

Kävin kerran siinä "Kiekassa" Kuusamossa vieraillessani. Muuten ihan viihtyisä räkälä Oulun Sarkan ja Tuiskun tapaan, mutta!!!! En ole eläissäni nähnyt ja haistanut niin kauheaa vessaa! Sama kun olisi ovelta lattialle kussut (Hajusta päätellen niin siellä taidetaan tehdäkin)

• Afrodite

Dionea en suosittele kuusamossa kenellekkään karsea karsina koko paikka, töykeää palvelua, asiakkaalle vittuilevat jos käy liian tiheään viikonloppuisin siellä.

• todellapettynyt

Nuori blondi työtekijä joka vasta tuli dioneen työntekijäksi ei palvele todellakaan hyvin, eikä suostu palvelemaan kaikkia asiakkaita ja kertoo sen asiakkaalle päin naamaa. Hänen palvelutyylinsä on muutenkin todella asiaton, potkut ansaitsisi.

• Nimet0n

Onko sanonut syytä miksi ei ole suostunut palvelemaan?

• DionestaAfroditeen

Aikaisemmin dionessa oli yks mustapäinen muija, typerä ku saapas, onneks lähti johtamasta sitä paikkaa, samoiten aivan paska dj oli vielä 2013, dione onki semmoinen teinien räkälä... Wanha mestari on paras paikka, dionea ei tueta, paikallisetki sanoo "Dione on paska paikka", vaikka käyvät siellä :D :D :D :D

• Huhhuhoivoi

Siinä se on kyllä aivoton tyttö.

• kotikutonen

Entäpä Veijo onko siellä millanen meno? Ja minkä ikästä porukkaa käy?

• LakanatLaulaa

Kohta rukan kisat. Rouvia tarjolla jälleen yön lämpöön.

• awddddddddddddd

tionen henkilökunta vaihtoon ja ikäraja 25 niin sitten voisin harkita käymistä

• DioneOnPaskaPaikka

Joutais koko dione purkaa palasiksi, kuusamossa ole elämää sinnekkää..

• runescapeownage69

dionen koko henkilökunta aina norsun vitulla.. tulee heti paska fiilis kun joutuu kahtelemaan semmosia :/ myöskin kaikki tavarat mitä sinne häviää henkilökunta pitää itellään ja myy varmaa mustalaisille että saavat piriä. DJ on perseestä, voin hyvällä omatunnolla sanoa että osaisin itse soittaa parempaa musiikkia ihmisille. Hommatkaa ammattilaisia sinne töihin nii varmasti meininki muuttuu. harmillista kun paikalliset joutuu tämmöseen kusipaskaan tyytymään kun ei muutakaan ole.

• tsama

ainiin ja vessat aivan vitun hirveät.. suosittelen kaikille että kävelevät pihalle huoltoaseman nurkalle kuseksimaan mielummin kun dionen bakteeripesäkkeeseen.

• tkusimuna

ainut hyvä puoli että siellä saa pään sekasi, mutta sen voi tehä muuallakin pienemmällä budjetilla ja vähemmällä vitutuksella.

• Kusipaskadione

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ EDELLISE KANS! Bensaa ja tulta perää!

• jutkunpolttaja

Dionen henkilökunta koostuu rikollisista. kuullu huhuja että tiskin alta oltais myyty essoja.. ja jos joku riehuu piripäissään ja hakkaa porukkaa niin ei muka lennetä pihalle? mitä vittua se tarkoittaa? varmaa ovat jotai huumekavereita portsarien kanssa.

• saatananfffffffff

entä wanhan tympeä portsari? Ei mitään asiakaspalvelutaitoja

• jejejeeje

kumpi niistä kalju / kuulapäistä? :_D

• Saipa123456789

Ravintola birra

• sieltäsuntäältä

Itse olen oppinut sen että, jos en tykkää paikasta niin en myös käy siellä vaikka olisikin paikkakunnan ainut bailumesta. Ei se minun maailmaa kaada. Ja mitä tulee Dioneen...noh, vanha rakennus se on kieltämättä, mutta olen ainakin saanut sieltä parempaa ja henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua kuin esim. Hämeenlinnan paikallisesta, missä ei tiedetty mitä on asiakaspalvelu ja naama norsunvitulla lyötiin kalja eteen ja käskettiin painua vittuun.
      Muutenkin Pohjoinen on ihana paikka käydä, koska täällä ei ihmisiä ole älyllä pilattu, ja asiakaspalveluhenkistä porukkaa. Ja totta kai, ainahan niitä poikkeuksia on, joten hernesuodattimet nokkaan ihmiset! :)

• Iloinen22

No nyt on helpotusta tulossa kun entisen pannun ja parillan tiloihin on tulossa uusi baari!

• Vituxmann

Toivottavasti eri henkilökunta rivissä nytten
      Viimeksi oli hieman amatööri meninki ilmassa. Varsinki keittiöpuoli ei pannuparilasa pelannu ku muutamat pikkutytöt leikki parempaa kokkia ku olivatkaan.. ihmepä että nurin meni.

• lapinporo

Uusi baari aukesi Kuusamoon 21.2.2019. Ei ollut häävi mesta. Keskeneräisyys näkyi joka puolella,kun kiireellä yritetty paikka aukaista. Oli kuulemma WC ollut tukossa heti ensimmäisenä iltana,että hyvin alkoi. Itse kävin alkuillasta,niin en kuullut wc:n olevan silloin ainakaan tukossa,mutta en toki tarvinutkaan,kun en viihtynyt pitkään. Taidanpa jatkaa istujaisia wanhassa entiseen malliin,ettei tullu minusta Quplan asiakasta. Paree jatkaa menoja vaikka oulussa,kun siellä löytyy mestaa joka makuun.

• Blueoyster

Mitä helvettiä?! Siis joku homobaari:

Nettisivulla Cafe Qupla mainostaa toimintaansa näin:
      Qupla on epäkaupallinen kohtaamispaikka queereille, pervoille, erilaisille frendeille ja muille homostelijoille. Tervetuloa punomaan juonia ja puuhastelemaan samanhenkisessä seurassa!
      ...Haistatamme paskat hetero- ja homonormeille, kalliille klubeille ja trendikahviloille! Luvassa myös elokuvia alkaen klo. 16.

• lapinporo

Qupla ei ole cafe qupla vaan night&bar qupla,vaan ei ole häävi mesta,joten jos laatua haette,niin wanha mestarikin on viihtyisämpi. Eilen aukaisivat alakerran pubin ja yläkertaan kuulemma tulee yökerho kevään aikana. Henkilökunta ei tiskin takana juuri hymyä irroittanut eikä millään tavalla tervehtinyt. Luulisi avajaispäivänä edes yrittäjän ottavan asiakkaat vastaan tervehtien ja hymyillen.

• T0806

Quplassa kävin pe 22.2. Tykkäsin kyllä paikasta, oli hauskaa. Henkilökunta oli mukava. Aion kyllä käydä uudelleen.

• Anonyymi

Kuusamon baarit on kaikki yksiä räkälöitä, yhtäkään kunnon paikkaa täällä ole, kuusamolaiset onkin semmoisia rapaperseitä et kaikki sotketaan/rikotaan/tuhotaan ku uutta saadaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe