Olen todella kiitollinen että WWE keksi tommosen ja PG Era oli muutenkin kova raiskaus todellisille faneille!
vapaapaini on pelastettu
7
420
Vastaukset
- MMAmies
Vapaapaini(MMA) on IHAN ERI ASIA kun toi WWE pelleyilly... joka ei ole edes ottelua vaan näytelmää
- ...
Kuinka monta kertaa sitä pitää toistaa... ME TIEDÄMME ETTÄ SE ON KÄSIKIRJOITETTUA!
- MMAmies
... kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sitä pitää toistaa... ME TIEDÄMME ETTÄ SE ON KÄSIKIRJOITETTUA!
"Kuinka monta kertaa sitä pitää toistaa... ME TIEDÄMME ETTÄ SE ON KÄSIKIRJOITETTUA!"
Näemmä monta kertaa koska ette sitä opi! - Brottareewr
Vapaapainilla ei ole mitään tekemistä vapaaottelun kanssa. Molemmat ovat ihan omia taistelu/urheilulajejaan.
- JEESMÄÄN
VapaaPAINI on juurikin tuota WWEtä tai sitten perinteistä painia
VapaaOTTELU on taas MMA touhua - geregr
JEESMÄÄN kirjoitti:
VapaaPAINI on juurikin tuota WWEtä tai sitten perinteistä painia
VapaaOTTELU on taas MMA touhuaVapaapaini on ihan oikea kamppailulaji. Pellepaini ei ole vapaapainia.
- 12 vuotias
MMAmies kirjoitti:
"Kuinka monta kertaa sitä pitää toistaa... ME TIEDÄMME ETTÄ SE ON KÄSIKIRJOITETTUA!"
Näemmä monta kertaa koska ette sitä opi!Kuka on sanonut sitä Todelliseksi? Enemmän viihdettä kuin sun MMA jossa miehet halailee toisiaa hikisinä ja verisinä lattialla ja muutenki meinaa nukahtaa mut ainaki on kiinostavampaa ku tää wwen pg kausi siks oonki kattonut vuodest 2009 lähtien UFC:tä wwen tilalle. Sitte Ku WWE älyy vaihtaa takas TV-14 nii alkaa taas JR:n Ja Kingin selostukset kuuluu yöisin tietsikalt tai tveeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996