tosi ihanaa, olen saanut vihdoinkin kerättyä tarpeeksi pulloja bulgarian reissua varten.Onko muita yhteiskunnan elättejä lähdössä "pirkka" etelänreissulle? voitaisiin jo lentokoneessa aloittaa toisiltamme pummaaminen,niinkuin meillä bulgaria aneilla on tapana. nähdään siellä ja köyhäillään.
ketään lähössä bulgariaan?
10
1292
Vastaukset
- bulgaria is best
mutta olen kyllä lähdössä taas tänäkin kesänä sanibeatsille ja sekös sinua harmittaa.
- rekyyli-61
että tämä kesä meni jo ja jos tarkoitat tulevan vuoden kesää, kannattaa kirjoittaa ensi kesänä..
- on yhteistä
rekyyli-61 kirjoitti:
että tämä kesä meni jo ja jos tarkoitat tulevan vuoden kesää, kannattaa kirjoittaa ensi kesänä..
alhainen sivistystaso ja köyhyys ;(
- 1+2
rekyyli-61 kirjoitti:
oikeinkirjoitus eivät ole vahvinta osaamista halpamatkalaisille.
Alhainen sivistys- ja koulutustaso näkyy kaikesta. - ...ö..ö.ö.ö.ö
on yhteistä kirjoitti:
Mihinkäs kastiin ne kuuluvat joilla ei ole edes varaa lähteä bulgariaan?Vastaus:ne kirjoittelevat suomi24 palstalla kateellisena niille joilla sentään on varaa matkustaa :)
- ei rannoille, mutta
on yhteistä kirjoitti:
- mmnhj
1+2 kirjoitti:
oikeinkirjoitus eivät ole vahvinta osaamista halpamatkalaisille.
Alhainen sivistys- ja koulutustaso näkyy kaikesta.Alhainen sivistystaso näkyy myös siinä , että sivistymätön, vaikka on saanut mielestään hyvän koulutuksen varta vasten katselee vähäosasempia kuvaannollisesti yläviistosta ja luulee olevansa muita sivistyneempi .
- dsfgx
mmnhj kirjoitti:
Alhainen sivistystaso näkyy myös siinä , että sivistymätön, vaikka on saanut mielestään hyvän koulutuksen varta vasten katselee vähäosasempia kuvaannollisesti yläviistosta ja luulee olevansa muita sivistyneempi .
bulgarian matkailijalla pitäisi olla mitään syytä katsoa ketään yläviistoon.
Työttömätkin käy heittämässä näitä 300€ reissuja :)
- Avokaato
Tai 150e reissuja
- Hyvällämielinlomalle
Voi teitä ressuja :( Mahtaa teillä olla paha olla :(
Mä en oo oikeen koskaan käsittäny tätä ihmisten arvostelemista. Se, että joku kokee, että on oikeus arvostella toisia mm. Lomapaikan valinnasta, vaatetuksesta, asuinpaikasta etc. Saa mut kyllä surulliseks :(
Ihmettelen suuresti mikä saa ihmisen tuntemaan itsensä toista paremmaksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892