Halloween

maaajEJjeAHJSAIodnhx

Millaset halloWeen juhlat j'rjestän ::DD

3

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapapapaappaapap

      tyhmät juhlat rulee :DD

    • janicaa_

      Eli voisitte pitää nyyttärit ja tehdä yhdessä jotain kauhu hamppareita (hamppareille silmät näenä ja suu) yms
      koululaisen sivuilla on jotain kauhu herkku ideoita;) Ja sitten leikitte silmänisku murhaajaa, suola murhaajaa, spiritsismiä, ja vaikka johonki peiliin kirjotat jotai jollaki huulipunalla, kauhurata, ja kaikkea muuta ihanaa toisvottavasti näistä oli apua;D

      • halloween_fan

        En missään nimessä ehdota spiritismiä!
        Pelkkä sanan kirjottaminenkin tuntuu pahalta!
        Olihan mulla yhes vaihees (ku oli kauhee teinixlissukausi) Semmone kiinnostus spiritismiin mutten onneks koskaan koittanu! Onneksi oon näin fiksu nuori nainen ja silloin nuori naisen alku.
        naisenalku taitaa olla yhdyssana?
        Mut oikeesti ei kannata spiritismii, et muute kutsuu henkii ym. mut ei spiritismii! Aivan helvetin vaarallista!
        Et ei henkien kutsuminen muuten... kai...
        Ehdotan lasten bileisiin tulostaa noita (linkki lopussa) ja antaa vieraiden liimailla niitä oransseihin pajhvilautasiin ja vähän vanhempien bileisiin sitte kauhuleffoij. Esim Predator- leffat käy.
        Ja sit Alien-leffat. Ja niiden yhdistelmä Aliens vs. Predator ja Alien vs Predator ja mitä niit nyt kaikkia oli.
        Sit Alfred Hithcokin leffat. Linnut ja Psyko ja kaikki nää.. Ja Hohto on leffa jonka ehdottomaasti kuuluu halloweenbileisiin. Mut jos ei vaiks uskalla kattoo ni The Grudge(Kauna) leffat on lällympii.
        Sit vaiks japsi-Kaunaa sanotaa pelottavammaks ku USA- kaunaa, ni se johtuu vain siitä, että Japsit on K18 ja USAt taas K15.
        Mun mielest kumpikaan ei o paha.
        Vaiks kyl Usa- ykkösleffast tulee lopust iha kylmät väreet!
        Sit kaikkee tämmöst mukavaa...
        Mut hei,. hyvää Halloweenia kaikille, ja kiva tietää etten ole ainut juhlaan hurahtunut!

        Ps. I love you all


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe