Millaset halloWeen juhlat j'rjestän ::DD
Halloween
3
320
Vastaukset
- paapapapaappaapap
tyhmät juhlat rulee :DD
- janicaa_
Eli voisitte pitää nyyttärit ja tehdä yhdessä jotain kauhu hamppareita (hamppareille silmät näenä ja suu) yms
koululaisen sivuilla on jotain kauhu herkku ideoita;) Ja sitten leikitte silmänisku murhaajaa, suola murhaajaa, spiritsismiä, ja vaikka johonki peiliin kirjotat jotai jollaki huulipunalla, kauhurata, ja kaikkea muuta ihanaa toisvottavasti näistä oli apua;D- halloween_fan
En missään nimessä ehdota spiritismiä!
Pelkkä sanan kirjottaminenkin tuntuu pahalta!
Olihan mulla yhes vaihees (ku oli kauhee teinixlissukausi) Semmone kiinnostus spiritismiin mutten onneks koskaan koittanu! Onneksi oon näin fiksu nuori nainen ja silloin nuori naisen alku.
naisenalku taitaa olla yhdyssana?
Mut oikeesti ei kannata spiritismii, et muute kutsuu henkii ym. mut ei spiritismii! Aivan helvetin vaarallista!
Et ei henkien kutsuminen muuten... kai...
Ehdotan lasten bileisiin tulostaa noita (linkki lopussa) ja antaa vieraiden liimailla niitä oransseihin pajhvilautasiin ja vähän vanhempien bileisiin sitte kauhuleffoij. Esim Predator- leffat käy.
Ja sit Alien-leffat. Ja niiden yhdistelmä Aliens vs. Predator ja Alien vs Predator ja mitä niit nyt kaikkia oli.
Sit Alfred Hithcokin leffat. Linnut ja Psyko ja kaikki nää.. Ja Hohto on leffa jonka ehdottomaasti kuuluu halloweenbileisiin. Mut jos ei vaiks uskalla kattoo ni The Grudge(Kauna) leffat on lällympii.
Sit vaiks japsi-Kaunaa sanotaa pelottavammaks ku USA- kaunaa, ni se johtuu vain siitä, että Japsit on K18 ja USAt taas K15.
Mun mielest kumpikaan ei o paha.
Vaiks kyl Usa- ykkösleffast tulee lopust iha kylmät väreet!
Sit kaikkee tämmöst mukavaa...
Mut hei,. hyvää Halloweenia kaikille, ja kiva tietää etten ole ainut juhlaan hurahtunut!
Ps. I love you all
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675800Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971916- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126989Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31753Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725