Halloween

maaajEJjeAHJSAIodnhx

Millaset halloWeen juhlat j'rjestän ::DD

3

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapapapaappaapap

tyhmät juhlat rulee :DD

• janicaa_

Eli voisitte pitää nyyttärit ja tehdä yhdessä jotain kauhu hamppareita (hamppareille silmät näenä ja suu) yms
      koululaisen sivuilla on jotain kauhu herkku ideoita;) Ja sitten leikitte silmänisku murhaajaa, suola murhaajaa, spiritsismiä, ja vaikka johonki peiliin kirjotat jotai jollaki huulipunalla, kauhurata, ja kaikkea muuta ihanaa toisvottavasti näistä oli apua;D

• halloween_fan

En missään nimessä ehdota spiritismiä!
        Pelkkä sanan kirjottaminenkin tuntuu pahalta!
        Olihan mulla yhes vaihees (ku oli kauhee teinixlissukausi) Semmone kiinnostus spiritismiin mutten onneks koskaan koittanu! Onneksi oon näin fiksu nuori nainen ja silloin nuori naisen alku.
        naisenalku taitaa olla yhdyssana?
        Mut oikeesti ei kannata spiritismii, et muute kutsuu henkii ym. mut ei spiritismii! Aivan helvetin vaarallista!
        Et ei henkien kutsuminen muuten... kai...
        Ehdotan lasten bileisiin tulostaa noita (linkki lopussa) ja antaa vieraiden liimailla niitä oransseihin pajhvilautasiin ja vähän vanhempien bileisiin sitte kauhuleffoij. Esim Predator- leffat käy.
        Ja sit Alien-leffat. Ja niiden yhdistelmä Aliens vs. Predator ja Alien vs Predator ja mitä niit nyt kaikkia oli.
        Sit Alfred Hithcokin leffat. Linnut ja Psyko ja kaikki nää.. Ja Hohto on leffa jonka ehdottomaasti kuuluu halloweenbileisiin. Mut jos ei vaiks uskalla kattoo ni The Grudge(Kauna) leffat on lällympii.
        Sit vaiks japsi-Kaunaa sanotaa pelottavammaks ku USA- kaunaa, ni se johtuu vain siitä, että Japsit on K18 ja USAt taas K15.
        Mun mielest kumpikaan ei o paha.
        Vaiks kyl Usa- ykkösleffast tulee lopust iha kylmät väreet!
        Sit kaikkee tämmöst mukavaa...
        Mut hei,. hyvää Halloweenia kaikille, ja kiva tietää etten ole ainut juhlaan hurahtunut!

Ps. I love you all

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2399
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2228
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1209
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    Aihe