Muay Thai aloittaminen

Riisipussi93

Moi kaikille!

Olen siis kohta 17- vuotias poika, ja olisi kiinnostusta aloittaa thainyrkkeily Lohjalla. Pari kymysystä siihen liittyen:

1) Ensinnäkin, onko 45 kilometriä jo liian pitkä matka käydä treeneissä monta kertaa viikossa? Kiinnostus aloittaa laji on aivan valtava, mutta tuo matka tulee tosiaan vähän esteeksi.

2) Onko jo "myöhäistä" aloittaa kyseinen laji tässä iässä? En ole koskaan varsinaisesti harrastanut mitään kamppailulajeja, koska pienempänä leffoista imitoituja liikkeitä ei varmaankaan lasketa...

3) Ja onko laji raskas harrastaa, eli nouseeko kunto hyvin jne.

3

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-thaiboxeri

1. Itse päätät, onko se liian pitkä matka. Jos kulkuyhteydet ovat kohdillaan, niin mikäs siinä.

2. Ei todellakaan ole, olet parhaassa iässä. Ei kamppailulajeja(tai mitään) tarvitse aloittaa kehdossa.

3. Nousee, todellakin. Uskomattoman paljon, harrastaminen on juuri niin raskasta fyysisesti kuin itse haluat.

• Riisipussi93

Kiitos vastauksesta. Ainoa ongelma tuntuu olevan tosiaan nuo kulkuyhteydet. Busseja menee melko harvoin, ja autoakaan en saa vielä vuoteen ajaa. Sama olisi mennä Helsinkiin harrastamaan tuota, ainakin busseja kulkisi tunnin välein, ja matka kestää jostain syystä yhtä kauan. Tulisi kuitenkin niin pirun kalliiksi, viikossa ainakin 50 euroa vielä jäsenmaksut jne.

Pitänee odottaa, että muutan opiskelemaan johonkin muualle... Täältä löytyy vain Han Moo Do, johon en ole menossa, sen verran hönttiä porukkaa siellä, ja jotenkin tuo thainyrkkeily viehättää paljon enemmän kuin hyppypotkut ja huitomiset kepeillä.

• Box&Fight&Win&Money

Sitäkö meinasit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe