Moi kaikille!
Olen siis kohta 17- vuotias poika, ja olisi kiinnostusta aloittaa thainyrkkeily Lohjalla. Pari kymysystä siihen liittyen:
1) Ensinnäkin, onko 45 kilometriä jo liian pitkä matka käydä treeneissä monta kertaa viikossa? Kiinnostus aloittaa laji on aivan valtava, mutta tuo matka tulee tosiaan vähän esteeksi.
2) Onko jo "myöhäistä" aloittaa kyseinen laji tässä iässä? En ole koskaan varsinaisesti harrastanut mitään kamppailulajeja, koska pienempänä leffoista imitoituja liikkeitä ei varmaankaan lasketa...
3) Ja onko laji raskas harrastaa, eli nouseeko kunto hyvin jne.
Muay Thai aloittaminen
3
1441
Vastaukset
- ex-thaiboxeri
1. Itse päätät, onko se liian pitkä matka. Jos kulkuyhteydet ovat kohdillaan, niin mikäs siinä.
2. Ei todellakaan ole, olet parhaassa iässä. Ei kamppailulajeja(tai mitään) tarvitse aloittaa kehdossa.
3. Nousee, todellakin. Uskomattoman paljon, harrastaminen on juuri niin raskasta fyysisesti kuin itse haluat.- Riisipussi93
Kiitos vastauksesta. Ainoa ongelma tuntuu olevan tosiaan nuo kulkuyhteydet. Busseja menee melko harvoin, ja autoakaan en saa vielä vuoteen ajaa. Sama olisi mennä Helsinkiin harrastamaan tuota, ainakin busseja kulkisi tunnin välein, ja matka kestää jostain syystä yhtä kauan. Tulisi kuitenkin niin pirun kalliiksi, viikossa ainakin 50 euroa vielä jäsenmaksut jne.
Pitänee odottaa, että muutan opiskelemaan johonkin muualle... Täältä löytyy vain Han Moo Do, johon en ole menossa, sen verran hönttiä porukkaa siellä, ja jotenkin tuo thainyrkkeily viehättää paljon enemmän kuin hyppypotkut ja huitomiset kepeillä.
- Box&Fight&Win&Money
Sitäkö meinasit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838