Persut Äärioikestolainen puolue

Äärioikeistolainen..

Persut on äärioikeistolainen puolue. Äänestämällä Persuja äänestä äärioikeistolaista ajattelua.

14

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaankin

      ei taida pollassa tuikkia?

    • äärioikeistolainen

      Samaa tulossa Suomessa. Jos äänestät Persuja äänestät äärioikeistolaisesti ajattelevia.

      • Arto Hirvonenb

        Nyt sinulla on pasmat pahemman kerran sekaisin. Miksi edes yrität rinnastaa valtakunnan rehdintä poliittista puoluetta Perussuomalaisia Ruotsin äärioikeistoon. Et edes yhtäkään kohtaa voi todistaa jolla oikeaan osuvaksi verratessa Perussuomalaisten työväestön puoluetta mainitsemaasi Ruotsin vaalivoittajaan.

        Kaikki tämän palstan lukijat oivaltaa sinun yrittävän politikoida Perussuomalaisten kustannuksella. Ei kansan syvienrivinen äänestäjiä näin voi sumuttaa. Äärioikeistolainen vaikka oletkin.

        Arto Hirvonen PS


      • Anatoli Kurkinen
        Arto Hirvonenb kirjoitti:

        Nyt sinulla on pasmat pahemman kerran sekaisin. Miksi edes yrität rinnastaa valtakunnan rehdintä poliittista puoluetta Perussuomalaisia Ruotsin äärioikeistoon. Et edes yhtäkään kohtaa voi todistaa jolla oikeaan osuvaksi verratessa Perussuomalaisten työväestön puoluetta mainitsemaasi Ruotsin vaalivoittajaan.

        Kaikki tämän palstan lukijat oivaltaa sinun yrittävän politikoida Perussuomalaisten kustannuksella. Ei kansan syvienrivinen äänestäjiä näin voi sumuttaa. Äärioikeistolainen vaikka oletkin.

        Arto Hirvonen PS

        Koittakaa jo perkele päättää oletteko työväenpuolue vai äärioikeistolainen. Ette perkele ittekään tiedä, olette aina tilanteen mukaan vai?


      • mutta, mutta
        Anatoli Kurkinen kirjoitti:

        Koittakaa jo perkele päättää oletteko työväenpuolue vai äärioikeistolainen. Ette perkele ittekään tiedä, olette aina tilanteen mukaan vai?

        Persuissa jokaisella on vähän omakin linjaus, ei ne laula sen lauluja kuka leivän tuo pöytään "kokouksissa", tai no onhan siellä niitäkin ketkä laulaa juuri niitä lauluja mutta onneksi rikkautena myös niitä joilla oma linja!


      • asiaa seurannut

        Sverigedemokraterna ei ole läheskään äärioikeistolla (jos tarkoittaa esim. irti eu:sta, maahanmuuttajat ulos maasta jne.) Ruotsissa. Siellä on m.m. nationaldemokraterna (kansallisdemokraatit) ja muitakin ryhmittymiä.


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Uskomatonta. Persut oikeistolainen puolue. No johan pomppasi. Persut on kaukana oikeistolaisesta puolueesta. Persut on suomalaisen ihmisen puolue joka pitää kiinni suomalaisten oikeuksista heidän omassa maassaan. Persuilla on myös vahva side maaseutuun ja sen asukkaisiin vanhan SMP:n kautta. Persujen sydämellä ovat myös autioituvien kylien vanhukset jotka ovat jääneet demareilta, kokomukselta, vihreiltä ja jopa kepulta vaille minkäänlaista huomiota, oman onnensa nojaan. Jos elintasopakolaisten hyysäämiseen halutaan jonkinlainen tolkku, niin tekeekö se puolueesta äärioikeistolaisen? Nuija.

      • soiniWätyksillä

        on huonot vitsit...HUH HUH!


      • autioituvienkokomuks

        hörhöilee tässä nimimerkillä, kuten tapoihin kuuluu.


    • Isänmaanystävä

      Joka toinen PS-vihaaja haukkuu meitä vasemmistolaisiksi ja joka toinen äärioikeistolaisiksi. Koettakaa jo päättää, ette voi syyttää meitä kummastakin!

      • kylmät faktat

        jota pyörittää SS 13 piruntusina ei hämää ketään täyspäistä. Punikkipuoluehan tuo persus on, ei siitä pääse enää mihinkään limaisinkaan soinisti.


      • kylmät faktat kirjoitti:

        jota pyörittää SS 13 piruntusina ei hämää ketään täyspäistä. Punikkipuoluehan tuo persus on, ei siitä pääse enää mihinkään limaisinkaan soinisti.

        ON ILMENNYT ETTÄ VIIME AIKOINA TÄLLÄ PALSTALLA HÄIRINTÄÄ AIHEUTTAVAT ERITYISESTI NS. MÄENPÄÄLÄISET JA EI PERSUIHIN KUULUVAT HÄIRKÖT


        TERVE MENOA VAPAUSPUOLUEESEEN....


      • 1939 VETERAANI
        justers kirjoitti:

        ON ILMENNYT ETTÄ VIIME AIKOINA TÄLLÄ PALSTALLA HÄIRINTÄÄ AIHEUTTAVAT ERITYISESTI NS. MÄENPÄÄLÄISET JA EI PERSUIHIN KUULUVAT HÄIRKÖT


        TERVE MENOA VAPAUSPUOLUEESEEN....

        KANSALISODASTA ON JO 92 VUOTTA


        OLISI AIKA JO PISTÄÄ TÄLLAISET MUINAISMUISTOT KAAPPIIN


      • Marcello Barchetta
        1939 VETERAANI kirjoitti:

        KANSALISODASTA ON JO 92 VUOTTA


        OLISI AIKA JO PISTÄÄ TÄLLAISET MUINAISMUISTOT KAAPPIIN

        Se puolue, joka aidosti vastustaa nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa, saa minun ääneni olivatpa ne äärioikealta tai vasemmalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe