Miten nakataan lääke koiran kurkkuun ?

Vaikea homma

Olen tuskaillut asian kanssa jo viikon verran. yritän laittaa käden mahdollisimman syvälle koiran suuhun ja heitän sen sitten sinne. Koira vain tiputtelee sitä pois. Miten sen oikein saisi menemään kurkkuun asti ?

11

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea homma

kun useamman kerran heittää niin saattaa lopussa sen syödä mutta olisi kiva kun onnistuisi kerralla.

• ASayo

Kaikista helpoiten onnistuu kun ensin laitat pillerin koiran kurkkuun ja sen jälkeen pidät toisella kädellä koiran kuonoa kiinni ja toisella kädellä hierot kurkkua. Tämän pitäisi stimuloida nielemisreleksiä ja ainakin minulla onnistunut joka kerta kun pilleriä olen antanut

• ...

että meneekö se tabletti minulla kurkkuun asti ? Kun se aina rupeaa sitä jauhamaan ja tiputtaa suustaan. Miten sen saa sinne kurkkuun asti ?!?

• ...

pitää kokeilla sitä hieromista. Jos se sitten sinne menisi

• Miksi,

se on pakko lykätä kurkkuun? Eikö voisi piilottaa rekun safkaan sitä? Ei tartte tapella...

• Vaikea homma

ei voi antaa sille mitään muuta kuin allergiakuivamuonaa. Olisikin noin helppoa että saisi vaikka lihapullan kanssa antaa mutta sitä ylellisyyttä ei ole käytettävissä

• 18oi5
        Vaikea homma kirjoitti:

ei voi antaa sille mitään muuta kuin allergiakuivamuonaa. Olisikin noin helppoa että saisi vaikka lihapullan kanssa antaa mutta sitä ylellisyyttä ei ole käytettävissä

Nosta ensin kuono pystyyn ja sitten pudotat pillerin kurkkuun ja laita koiran suu kiinni, samalla hierontot kurkua. Pidä pää sen aikaa pystyssä, kun koira on nielassut. Yleensä nopsasti sen tekee.

• ....
        18oi5 kirjoitti:

Nosta ensin kuono pystyyn ja sitten pudotat pillerin kurkkuun ja laita koiran suu kiinni, samalla hierontot kurkua. Pidä pää sen aikaa pystyssä, kun koira on nielassut. Yleensä nopsasti sen tekee.

että en osaa nakata sitä pilleriä kurkkuun asti. No pitää huomenna taas yrittää. Noilla ohjeilla. Kiitos

• ja makkaraa kans
        .... kirjoitti:

että en osaa nakata sitä pilleriä kurkkuun asti. No pitää huomenna taas yrittää. Noilla ohjeilla. Kiitos

tynnän sen etusormella rauhallisesti niin syvelle kun saan, samalla pidän koiran päätä hellästi yläviistoon valmiiksi, sitten alan hieroa nielun päältä ja klunks, nielu refleksi tulee automaattisesti. Otan pöydän reunalle valmiiksi makkarapötkön ISON, koira himoitsee sitä ja nieleskelee jos senkin vuoksi kun haistaa herkkupötkön vieressä, sen saa palkinnoksi pilsuista.

• 18oi15
        ja makkaraa kans kirjoitti:

tynnän sen etusormella rauhallisesti niin syvelle kun saan, samalla pidän koiran päätä hellästi yläviistoon valmiiksi, sitten alan hieroa nielun päältä ja klunks, nielu refleksi tulee automaattisesti. Otan pöydän reunalle valmiiksi makkarapötkön ISON, koira himoitsee sitä ja nieleskelee jos senkin vuoksi kun haistaa herkkupötkön vieressä, sen saa palkinnoksi pilsuista.

Viimeisin ohje parhaitten kerrottu. Kokeilehan niitte ohjeitten mukaan, niin kyllä aika pian opit antamaan

• koiraihminenkin

Jos tämä on toiminut meidän riehuvilla kissoilla, niin toimii varmaan hauvallasikin :)
      Nosta pää pystyyn. Kirsu osoittaa kattoa. Avaa suu yhdellä kädellä painamalla huulia hampaiden häliin, jolloin se tuntuu ikävältä ja suu avautuu. Nyt hellitä vähän.
      Kun se on suu auki ylöspäin, ota toiseen käteen pilleri, ja tähtää. Pudota se niin nieluun kun onnistut. joskus se tippuu kurkusta alas, joka on kuin jättipotti. Sitten suu salamana kiinni molemmilla käsillä. Pidä nokka pystyssä ja päästä toinen käsi irti jotta voisit hieroa kurkkua. Odota kunnon nielaisua, ja tadaa! Lääke on kerralla sisällä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      82
      2792
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      293
      2450
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      176
      1375
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1102
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      981
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      918
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      115
      896
    8. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      884
    9. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      880
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      847
    Aihe