Minä uskon suojelukseen minkä saan Viaton lapsi §
Arvottomuus tuhoaa = ?
Tärkein totuus helpoin horjuttaa sanot vain tervettä hulluutta älä samaistu heikoutteesi = ?
Muista älä suvaitse !
PYSY TOTUUDESSA Lapsen viatomassa totuudessa §
Totuus on iankaikinen §
Itsekkyydellä tuhoamme itsemme ja koko kansan = ?
Laps isänmaa on onnen mittarisi §
Ne maat ja kansakunnat jotka rakastavat lapsia ja perheitä menestyvät §
Ihmisen suojelu on ihmisen varassa §
Muista aina kolme iitä : ihminen ihminen ja ihminen §
Isä äiti ja lapset Omakoti ja koulurauha §Lapselle taattava oma elämä §
Laps suomen on onnen mittarisi
Lapsen oikeuden päivä 20.11.2010 365 päivää vuosi joka päivä §
Sosiaalinen henkinen organisaattio väkivalta Laps Isänmaalle sekä perheillä ja suvuille On vain lopetettava §
Lain musta-aukko korjattava heti § Sosiaali ja terveysmäärärahojen virallinen ammatillinen "Kavallusoikeus lailla poistettava "Tulkinta lausunto "Salainen-asiakirja § oikea väärä perätön avaa varojen käyttöoikeuden
Sosiaalin ammatillinen lapsi uhrien , orpojen sekä leskien määrätietoinen tuotto myös suvuille surua murhetta ja häpeää Sosiaalit hyökkäävät sieluttomalla lailla Kuulematta Tärkeintä Lasta
§ Henkinen väkivalta ja varastavat kalleinta mitä lapselta on oma aika Sosiaalin ja perhekotien lapsen suulla tulkinta toimisto-lausunnoilla salaisella -asikirjalla Sosiaali ja terveysmäärärahat ehtyy Polittiseen kutovaan-hyväveli verkkoon joilla täydennetetään kuntataloudet !
ylijäämiseksi Uhraamalla orvottamalla ja leskien tuotolla Kansan / Kansaivänvälisen häpeän Ykkösiä ! "ITSEMURHISSA kansainvälinen (1: nen ) n 1000 Itsemurhaa / v
Kärsimme itseinhosta ja syyllisyydestä häpeästä sekä suuresta pelosta kuulun joukkoon olen "joukkooni esimerkki ja kuva "Vastuuni laitosyhteiskunta
Polittinen suoja verkko Vailla vastuuta Kuulun ryhmään §
Hyökkäävä hallinto hyökkää Parhaimpiaan vastaan-----------Ymmärän !
Alhaisuudessa ylhäisyydessä
Tunnistaneet "Itseinhon häpeän syyllisyyden Väärän politiikan "Kuulun joukoon !
Tunnistamatta sisäisesti omantunnon ääntä
LISÄTEN SUORITUS PAINETTA---------------------Kadotin tunnon arvot kauneuteen §
6:nen päälllä §§§§§
Ei omantunon vienoa "Kuskintaa !
Olemme kuitenkin 100% vastuussa tekemisistämme §§§§§§§§
Jonain ammuna linnut on poissa -----Jäävuori suli Kolf -virta sai makeaa vettä
Alkaen kylmimmät talvet :(((((
Ajankohta vain on salaisuus §§§§§§
Kauna ja arvostelu ja syylllisyys ovat vahingollisia tunne malleja .
Kaunan purkaminen hävittä syövänkin !
Kun todella rakastamme itseämme ,kaikki sujuu elämässämme Lapsen tavoin esimerkilisesti .
Meidän on vain irrottauduttava "POLITIIKASTA - V A L L A N - V Ä L I N E S T Ä -sieluttomuudesta "
Totuuden aika TOTUUDEN AIKAUSI !!!!!!!
Lapsella sopeutettava Hallinto §
Turvaa lapsellesi isänmaa §§§§§§§
Politiikka on vain vallanväline Politiikassa ei Perustuslakia §
PERINNE ARVOT PALAUTETTAVA MAAHAN §
Perustuslaki §
Arvot kaikkeen §
Arvot kaikkeen §
1
310
Vastaukset
- Herbert Höpö
Eikö sinulla ole ketään läheistä, jonka kanssa voisit jutella? Netti on tähän tarkoitukseen kylmä ja julma väline.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848