Mies käveli apteekkiin ja harhailtuaan hetken myymälässä myyjätyttö kysyi, että voinko olla jotenkin avuksi. Mies vastasi, että hän etsi tampooneja vaimolleen. Tyttö ohjasi miehen oikealle hyllylle. Muutamaa minuuttia myöhemmin mies palasi tiskille ja asetti valtavan paketin pumpulihahtuvia ja narukerän tiskille. Tyttö kysyi, "Luulin että te etsitte tampooneja vaimollenne?" Mies vastasi, "No niin teinkin mutta, tämä johtuu siitä että eilen pyysin vaimoani tuomaan minulle kartongin savukkeita kaupasta mutta hän tulikin kotiin mukanaan tölkillinen tupakkaa ja sätkäpaperia. Joten minä ajattelin, että jos minun täytyy kääriä omani, NIIN TÄYTYY HÄNENKIN!"
Apteekissa II
apteekkariko
0
946
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.55791- 37779
- 33769