Säännöissä lukee, että tarvitaan passi tai kuvallinen henkilökortti. Niissä ei lue, että voimassaoleva passi.
Viroon vanhalla passilla?
10
3063
Vastaukset
- uusi tai jää kotiin
Jokainenhan tietää, niin varmaan sinäkin, että vanhentunut passi ei ole virallinen matkustusasiakirja.
Vanha passi ei käy edes wc-paperiksi. Miksi niissä passeissa muuten tarvittaisiin voimassaoloaika.
- heh heh
pitäisi teille uusavuttomille erikseen kirjoittaa...meille se on päivänselvä asia mutta teille näköjään ei. Teidän mikroissakin lukee ettei saa laittaa kissaa kuivumaan....
- .....
toivottavasti jäät sinne
- järki.
Itse olen käynyt ja koskaan ei ole kysytty.
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella. - sitten vaan
järki. kirjoitti:
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.pidä valittaa, jos siellä Virossa matkustusasiakirjaa kysyttäessä ajokortin esittäjälle lykätään sakko!
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?nodeid=15711&contentlan=1&culture=fi-FI
Vaikka passintarkastusta ei rajalla ole kuin poikkeustapauksessa (epäillään jotakin), niin silti passin tai henkilötodistuksen pitää olla mukana. Ajokortti ei kelpaa!
On se vaan kumma, ettei sitä passia tai henkkaria osata hankkia etukäteen hyvissä ajoin. - rgdfjhyj
järki. kirjoitti:
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella."Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella"
Onko sinulla todellakin niin vähän rahaa käytössäsi, että virallisen matkustusasiakirjan hankkiminen ei onnistu ilman vinkunaa hinnasta? - passi on hyvä olemas
järki. kirjoitti:
Ajokortti riittää.
Turhaan maksaa, jostain passista eu-alueella.Mutta kaikilla muilla EU-alueelle suuntautuneilla matkoillani on aina kysytty passia (en omista EU-henkilökorttia, joten sitä en olisi voinut esittää sen sijaan). Passi on hyvä, sillä pääsee matkustamaan myös ei-EU -maihin, lähemmäs ja kauemmas. Hinta on sama, hommaa sitten passin tai henkilökortin.
- Paitsi että
passi on hyvä olemas kirjoitti:
Mutta kaikilla muilla EU-alueelle suuntautuneilla matkoillani on aina kysytty passia (en omista EU-henkilökorttia, joten sitä en olisi voinut esittää sen sijaan). Passi on hyvä, sillä pääsee matkustamaan myös ei-EU -maihin, lähemmäs ja kauemmas. Hinta on sama, hommaa sitten passin tai henkilökortin.
henkilökortti on passia huomattavasti halvempi, ja pidemmän voimassaoloajan korttiin saa kun muistaa tilata henkilökortin ilman sirua. On samalla myös halvempi...
- yhtä paljon ne makso
Paitsi että kirjoitti:
henkilökortti on passia huomattavasti halvempi, ja pidemmän voimassaoloajan korttiin saa kun muistaa tilata henkilökortin ilman sirua. On samalla myös halvempi...
Kun on kokemusta kaikkien ostamisesta: ensiks miehelle biopassi, viime syksynä lapsille henkilökotit, juuri kun passien hintaa oli nostettu, ja nyt keväällä itselle oma passi.
Henkilökortit - ne viralliset sirulliset matkustusasiakirjat ja passi, johon tulee sormenjäljet MAKSAA YHTÄ PALJON, 48 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776