Olisiko kenelläkään tietotaitoa kenties ehdottaa millainen ehtolauseke toimisi tapauksessa, jossa minulla on soluissa, joita on n. 160, summia. Jotkut niistä on värjätty punaisella, jotkut vihreällä ja joissakin ei ole taustaa ollenkaan. Pitäisi jollain keinolla saada laskettua erikseen punaisten ja vihreiden summat näkyviin. Jos joku saa tuosta minun kuvauksesta jotain irti ja pystyy ehdottamaan mitä kokeilisin, olen kiitollinen.
Ehto? Makro?
Excel ihmettelijä
1
635
Vastaukset
tarkista värien koodinumerot , jotta ovat oikeita. Nauhoita vaikka makro ja vaihda fontinväriä ja tarkista fontinvärikoodi numerot...
soluun kaavaesim. =SummaVärillä(I1:I60)
moduuliin...
Function SummaVärillä(Alue As Range) As Double
Dim solu As Range
Application.Volatile True
For Each solu In Alue
If solu.Font.ColorIndex = 3 Or solu.Font.ColorIndex = 10 Then
SummaVärillä = SummaVärillä solu
End If
Next solu
End Function
Keep Excelling
@Kunde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245430Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1624162Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143637Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683113- 902947
- 452913
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1532687Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282523- 201735
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1221691