http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/10/1211494
Ei kannata mustasukkaisuudessaan tehdä mitään sellaista että päätyisi telkien taakse. Tässä taas opettava seuraus siitä kun mustasukkainen mies tappaa toisen jonkun muijan/jätkän takia, eikun linnaan ja tyttö nussii kaikki ne vuodet joidenkin toisten kanssa.
Ei siellä sellissä ole kiva miettiä että kuinka monta patukka on tällä viikolla uponnut sen muijan/jätkän hanuriin ja minkä väristä, mustaa tai vaaleeta. Pitkää tai lyhyttä.
Eli tuolla konstilla ei sitä suhdetta paljon paranneta.
Mustasukkaisen kohtalo
Tosiasioita jakamass
1
574
Vastaukset
- Uskollinen mustasukk
Siis loppupeleissaä. Jos muija OLI uskoton johtui se USKOTTOMUUDESTA, jos ei ollur johtui se MUSTASUKKAISUUDESTA..
Eikö se näin ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218