minne on muuttanut vai onko jo peräti lopettanut toimintansa, kangaskauppa siitä porvoonsillan kupeesta? tosi kiukkunen omistaja keski-ikäinen nainen ja aina naama norsunv... lla ja lastenvaunuja ei saanut tuoda sisälle? Mutta kankaat olis kiinnostavia olleet, en vain löytäny liikettä vanhasta kaupungista.
kangaskauppa vahnakaupunki?
17
2450
Vastaukset
- laadukkaat kankaat
Valitettavasti jouduimme liikkeen lopettamaan kun kyseinen lähes eläkeikään yltänyt omistaja (muuten hyvin kuvattu tuo ulkonäkö, tunnistaa heti kenestä on kyse) sai ahaa idean ja laittoi pystyy muka juhlatilat. Nyt kun ohitse olen mennyt yli 2 vuoden ajan, ei koskaa ketään tai kuuleman mukaan, silloin kun on saanut jollekin onnettomalle tilaa vuokrattua on sisällä lähes 40 astetta lämmitä, kun minkäänmoinen ilmastointi ei toimi tai asiakkaat pitävät Mannerheiminkadun puoleista katuosuutta tupakkahuoneena.
- ent.asiakas...
kuka oli kiukkuinen nainen? kangaskaupan pitäjä vai vuokrahuoneiston omistaja?
- ohjdljdsljsd
ent.asiakas... kirjoitti:
kuka oli kiukkuinen nainen? kangaskaupan pitäjä vai vuokrahuoneiston omistaja?
Että kyseessä on yksi näistä puoli Porvoota omistavista omanarvon tuntevista rouvista punaisilla urheiluautoillaan.
- arvot sikseen
ohjdljdsljsd kirjoitti:
Että kyseessä on yksi näistä puoli Porvoota omistavista omanarvon tuntevista rouvista punaisilla urheiluautoillaan.
eikös se ole nykyisin semmoinen valkoinen pappamallinen mersu, sekin leasinginsopimuksin.
- siis;;+
arvot sikseen kirjoitti:
eikös se ole nykyisin semmoinen valkoinen pappamallinen mersu, sekin leasinginsopimuksin.
joka nyt on rikossyytteessä törkeyksistä?
- ssyyyttäjä
siis;;+ kirjoitti:
joka nyt on rikossyytteessä törkeyksistä?
Nytkö naama norsunv...lla? Ennen aina asiakaspalvelu hymy huulella hyvällä tuulella...
- oikeasti
ssyyyttäjä kirjoitti:
Nytkö naama norsunv...lla? Ennen aina asiakaspalvelu hymy huulella hyvällä tuulella...
tämä rouva vanhassa Porvoossa yhtään mitään? Kuulopuheen mukaan ei omista edes sitä kiinteistöä kirkon mäellä, jossa pitävät sitä kuppilaa.
- retonkia löytyy
oikeasti kirjoitti:
tämä rouva vanhassa Porvoossa yhtään mitään? Kuulopuheen mukaan ei omista edes sitä kiinteistöä kirkon mäellä, jossa pitävät sitä kuppilaa.
Rouva on äveriäs vain omissa jutuissaan.
Bisnestensä oikea rahoittaja on kaupungin tunnettu Osla-miljonääri. Nimikin on näillä palstoilla mainittu, mutta poistoon on mennyt sekin ketju.
Laiska töitään kehuu ja rahaton omistuksillaan leveilee! - näkemiin
retonkia löytyy kirjoitti:
Rouva on äveriäs vain omissa jutuissaan.
Bisnestensä oikea rahoittaja on kaupungin tunnettu Osla-miljonääri. Nimikin on näillä palstoilla mainittu, mutta poistoon on mennyt sekin ketju.
Laiska töitään kehuu ja rahaton omistuksillaan leveilee!Nyt täällä menee taas sekaisin kuka omistaa mitä ja mistäkin. Mutta sehän ei ole pääasia vaan, että voi haukkua rouva sitä tai tätä ihan nimimerkin suoman kasvottomuuden takaa. Voi kun meillä on mukavaa.
- hyvästi!
näkemiin kirjoitti:
Nyt täällä menee taas sekaisin kuka omistaa mitä ja mistäkin. Mutta sehän ei ole pääasia vaan, että voi haukkua rouva sitä tai tätä ihan nimimerkin suoman kasvottomuuden takaa. Voi kun meillä on mukavaa.
Pääasia on tietysti se, että totuus paljastuisi ja ympäripyöreät löpinät lopultakin loppuisivat.
- osui?
näkemiin kirjoitti:
Nyt täällä menee taas sekaisin kuka omistaa mitä ja mistäkin. Mutta sehän ei ole pääasia vaan, että voi haukkua rouva sitä tai tätä ihan nimimerkin suoman kasvottomuuden takaa. Voi kun meillä on mukavaa.
Joka valheeksi väittää, kertokoon totuuden. Jos ei siihen pysty, niin olkoon vaiti!
- ihmettelenn
osui? kirjoitti:
Joka valheeksi väittää, kertokoon totuuden. Jos ei siihen pysty, niin olkoon vaiti!
Taidat olla lisääntyvää sorttia, kun jatkuvasti tunget lastenvaunujen kanssa milloin mihinkin vanhan kaupugin liikkeeseen. Ja aina on omistaja naama norsunv...lla.
- ekana oven takana...
huomenna aukeaa helgen koneen vanhoissa tiloissa kangaskauppa....sama yritys kuin vanhassa kaupungissa oli....eli vihdoinkin saa taas laatutavaraa...ja nyt edullisesti vielä...50-70 pros alennusta....
- Käsityöläinen
Lahtelainen Alestalo on avannu kangaskaupan nyt maaliskuussa Kaivokadulle. Kivasti oli kaikenlaisia kuteitakin kankaiden lisäksi...
- Tietäjä
Alestalo löytyy netistäkin:
www.alestalo.fi
Niillä on paljon käsityömateriaaleja, varsinkin matonkuteita on ihana valikoima värejä...! - Virkkausfani
Tietäjä kirjoitti:
Alestalo löytyy netistäkin:
www.alestalo.fi
Niillä on paljon käsityömateriaaleja, varsinkin matonkuteita on ihana valikoima värejä...!Facebookin mukaan Alestalon Porvoon myymälä on auki myös kesälauantaisin
- Tietäjä
Alestaloa ei ole enää Porvoossa, mutta Lahdesta löytyy vieläkin suuremmalla valikoimalla...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481